حضور مرد پرخور چینی در رستوران منو باز ممنوع شد

حضور مرد پرخور چینی در رستوران منو باز ممنوع شد

ورود یک مرد چینی پرخور به رستورانی منو باز قدغن شده است. این مرد در این رستوران آن قدر می خورد که عوامل رستوران دیدند که در حال از دست دادن تمام سودشان هستند.

به گزارش Sun، این مرد که کانگ نام دارد از ورود به رستوران غذاهای دریایی منو باز «هاندادی» منع شده است. تنها در یکی از بازدیدهایش به این رستوران، وی ۱.۳۶۰ کیلوگرم پاچه ی خوک، و در بازدیدی دیگر ۴ کیلو میگو خورده است. او اغلب پشت بند غذایش، ۳۰ بطری شیر سویا می خورده.

کانگ ممنوعیت حضور در این رستوران را «تبعیض آمیز» خوانده و گفته او مقصر نیست که می تواند تا این حد غذا بخورد. او در مصاحبه با تلویزیون محلی گفته: «من می توانم زیاد غذا بخورم. این تقصیر من است؟»

اما مالک این رستوران می گوید که پرخوری کانگ به عواید این رستوران آسیب رسانده. وی می گوید: «هر بار کانگ به رستوران می آید من چند صد یوآن از دست می دهم. حتی وقتی شیر سویا می خورد هم، ۲۰ یا ۳۰ تا بطری می خورد. وقتی پاچه ی خوک می خورد، یک سینی کامل را مصرف می کند. موقع خوردن میگو هم مردم معمولا از انبر استفاده می کنند و او از یک سینی.»

کانگ ظرفیت عجیبی در غذا خوردن دارد

داستان این مرد در رسانه های اجتماعی چین به شدت پربازدید شده و بیش از ۲۵۰ میلیون بار در وِیبو، پلتفرم چینی شبیه توئیتر، بازدید داشته است. واکنش ها به این قضیه متفاوت بوده است. برخی عنوان کرده اند که وقتی که نمی شود هر چقدر دلت خواست بخوری، فایده ی رستوران منو باز چیست؟ اما برخی دیگر دلشان برای صاحب رستوران سوخته است.

این اتفاق در پی این می آید که دولت چین سعی دارد جلوی برخی اینفلوئنسرهای اینستاگرامی که از طریق انتشار ویدیوهای غذا خوردن شان و جذب اعانه ی دنبال‌کنندگان روزگار می گذرانند را بگیرد. شاید این گونه ویدیوها به کل در این کشور قدغن شود.

صاحب رستوران

حالا هر کسی که چیزهایی شبیه «نمایشِ خوردن» یا «ویدیوی لایو غذا خوردن» را جستجو کند، پیام های اخطار دریافت می کند. رئیس جمهور شی جین پینگ نیز از مردم درخواست کرده تا با «اسراف مواد غذایی مقابله کنند» چرا که نگرانی هایی در مورد کمبود مواد غذایی در این کشور وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

چین با ۱۲۰ تریلیون دلار ثروت، جای آمریکا در صدر ثروتمندترین کشورهای جهان را گرفت

تمسخر ایالات متحده توسط روزنامه چینی پس از آزمایش سری موشک مافوق صوت جدید

منبع: The Sun
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود