ازدحام طرفداران مسیح و آرش در سینما کوروش حادثه آفرید + ویدئو

ازدحام طرفداران مسیح و آرش در سینما کوروش حادثه آفرید + ویدئو

ازدحام طرفداران مسیح و آرش، خوانندگان مشهور، در مراسم اکران فیلم «حکم تجدیدنظر» در پردیس سینمایی کوروش حادثه آفرین شد.

آرش عدل پرور یکی از بازیگران اصلی این فیلم است و او و برادرش مسیح عدل پرور آهنگی را نیز برای این فیلم اجرا کرده اند. به همین دلیل مسیح و آرش عدل پرور شب یکشنبه ۳۰ آبان در اکران مردمی این فیلم سینمایی حضور یافتند.

اما ازدحام طرفداران آن ها به قدری بود که دقایقی پس از حضور مسیح و آرش، کنترل برنامه و جمعیت از دست عوامل برگزارکننده خارج شد. مردم برای دیدن خوانندگان محبوب خود و انداختن عکس با آن ها هجوم آوردند و این امر باعث شد برخی از حاضرین زیر دست و پا بمانند و زمین خوردند.

تصاویر و ویدئوهایی نیز از ازدحام طرفداران مسیح و آرش در سینما کوروش در فضای مجازی منتشر شد.

انتشار این تصاویر شبهاتی در خصوص برگزاری کنسرت این دو خواننده در پردیس سینمایی کوروش ایجاد کرده بود، به همین دلیل یک روز بعد پلیس تهران اعلام کرد علت ازدحام در سینما کوروش، اکران فیلم بود و اجرای کنسرتی در کار نبوده است. پلیس پایتخت همچنین در این اطلاعیه تأکید کرد که در این موضوع می بایست تهیه کنندگان برنامه هماهنگی لازم را برای مدیریت بهتر برنامه به عمل می آوردند.

گرچه گفته می شد این حادثه به مجروح شدن تعدادی از حاضرین انجامیده بود اما در خبرهای تکمیلی اعلام شد مصدومیتی وجود نداشته است.

اکران فیلم سینمایی «حکم تجدید نظر» به کارگردانی محمدامین کریم‌پور و نویسندگی و تهیه کنندگی رضا کریمی (با طرحی از حسین سلیمانی) از بیست و ششم آبان‌ ماه در سینماهای سراسر کشور آغاز شده است.

ژاله صامتی، همایون ارشادی، فرید سجادی حسینی، گیتی قاسمی، زیبا کرمعلی، آیدین خطایی، شاهرخ فروتنیان و احسان امانی با حضور آرش عدل‌پرور و با معرفی مجید یلان، بازیگران این فیلم هستد.

در خلاصه داستان «حکم تجدید نظر» آمده است: حکم تجدید نظر همیشه برای دادگاه نیست، گاهی پذیرش واقعیت و تجدید نظر در عقاید و باور های انسان سخت تر از حکم قصاص است…

مسیح و آرش عدل‌ پرور یک گروه موسیقی ایرانی در سبک پاپ و آر اند بی هستند. مسیح فعالیت خود در زمینه ی موسیقی را به همراه برادرش آرش از ۱۴ سالگی با ترانه‌سرایی و آهنگسازی آغاز کرد. گرچه فعالیت آن ها در زمینه ی موسیقی در سال ۸۳ آغاز شد اما از سال ۹۵ با دریافت مجوز اجرای موسیقی زنده در ایران بود که شکلی رسمی پیدا کرد. اولین کنسرت رسمی آرش و مسیح اسفند ۱۳۹۶ در تالار وزارت کشور در تهران برگزار شد. این دو برادر تاکنون دو آلبوم به نام های «دریا» (سال ۹۷) و «هر روز هر شب» (سال ۹۹) منتشر کرده اند.

مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود