ظرف شستن نصرت گوکچه در رستوران لاکچری نصرت لندن در میان تشویق کارکنان

ظرف شستن نصرت گوکچه در رستوران لاکچری نصرت لندن در میان تشویق کارکنان

سرآشپر شهیر ترکیه ای، نصرت گوکچه، معروف به سالت بی، این بار دیگر دست از نمک ریختن روی استیک ها در رستوران شعبه ی نایتسبریج اش برداشته و مدت زمانی را پشت صحنه رستوران صرف شستن ظرف ها کرده و همین کار تشویق کارکنانش را به دنبال داشته است.

به گزارش Sun، در ویدیویی که در صفحه ی اینستاگرامش منتشر کرده او را می بینیم که به کارگران آشپزخانه نشان می دهد که ظرف ها چطور باید تمیز شوند. او بشقاب ها، قابلمه ها و ماهی تابه ها را در حالی می شوید که گروهی از کارکنانش که ماسک بر صورت دارند با دقت به دستان او خیره شده اند.

در این ویدیو که موسیقی زمینه اش ترانه ی Unchain My Heart (قلبم را از بند رهایی ده) اثر جو کاکر است، نصرت به کارکنان می گوید: «تمرکز کنید. همیشه تمیز باشد.»

در پایان این ویدیوی ۶۰ ثانیه ای، این سرآشپز ترکیه ای و پدیده ی اینترنت، پیش‌بندش را به سمت کارکنان پرت می کند و آن ها نیز برایش کف می زنند. هواداران گوکچه نیز از مهارتش در ظرف شستن به وجد آمده بودند.

یکی از آن ها نوشته بود: «به نظر من ظرف این طوری باید تمیز شود.» دیگری نوشته بود: «وقتی صاحبکار با کارگرانش از هر رده ای معاشرت کند، و به آن ها نشان دهد که کار چطور باید انجام شود، آن کسب و کار موفق می شود.» فرد دیگری نوشته بود: «من دوست دارم برای این آدم کار کنم.»

شعبه لندن رستوران نصرت در حال استخدام کارکنان جدید است. اما نکته ای که جالب توجه است این که پیشخدمت هایی که جذب بشوند از آشپزها درآمد بیشتری خواهند داشت.

برای پیشخدمت هایی که به استخدام این رستوران در بیایند، ۱۵ پوند در ساعت در نظر گرفته شده و البته باید انعام افراد ثروتمندی که در این رستوران غذا می خورند را نیز به این مبلغ اضافه کرد. این در حالی است که آشپزهایی که در این رستوران استخدام شوند بین ۱۲ تا ۱۳.۵ پوند به ازای یک ساعت کار طاقت‌فرسا دریافت خواهند کرد.

مدتی است که شعبه ی نایتسبریج رستوران نصرت در لندن کانون اخبار گوناگون است. چندی پیش در خبرها آمده بود که افرادی که رزرو خود را کنسل کنند، حتی در صورتی که از قبل این موضوع را خبر بدهند، باید ۴۰ پوند بابت هزینه ی کنسل کردن بپردازند.

همچنین اشخاصی که صدها پوند در این رستوران صرف یک وعده ی غذایی کرده اند از این شکوه داشتند که تهدید به بیرون انداختن از رستوران شده بودند چرا که رزروها زمان بندی دارند.

این آشپز ترکیه ای که در ابتدا قصاب بوده، یکشنبه انگلیس را ترک کرد تا بنا بر گزارش ها شعبه ی جدیدی از رستورانش را در جایی دیگر افتتاح کند.

بیشتر بخوانید:

نگاهی به رستوران تازه افتتاح‌شده نصرت شعبه لندن: یک استیک ۲۳ میلیون تومان

قیمت هر استیک رستوران نصرت معادل سه هفته حقوق نظافتچی آن است

حتی میلیونرها هم می‌گویند غذاهای رستوران نصرت گوکچه گران است!

منبع: The Sun
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود