انتصاب جواد خیابانی در اتاق فکر شبکه سه؟

انتصاب جواد خیابانی در اتاق فکر شبکه سه؟

در یکی از خبرگزاری ها مطلب عجیبی نوشته شده بود. البته در همین خبرگزاری عنوان شده بود که این خبر اعلام رسمی نشده اما یکی از مهمانان یک برنامه زنده یکی از شبکه های استانی مسئله را بیان کرده است. این خبر عجیب این بود: انتصاب جواد خیابانی به عنوان یکی از اعضای اتاق فکر شبکه سه.

جواد خیابانی و اتاق فکر شبکه سه؟! گفته شده بود که یکی از رسالت های این اتاق فکر احتمالا ساخت برنامه هایی در زمینه جلوگیری از ناهنجاری های اجتماعی است.

اگر به چند نفر بگویند به شما کلمه یا عبارتی می گوییم و اولین چیزی که به ذهن تان می رسد را بگویید و اگر یکی از این عبارات «جواد خیابانی» باشد، چه پاسخ هایی خواهیم شنید؟ احتمالا یکی از پرتکرارترین شان «سوتی» خواهد بود. جواد خیابانی شاید یکی از معدود چهره های ورزشی باشد که آدم بتواند به راحتی با سوتی ها و گاف هایش یک بعد از ظهر مفرح را برای خودش و دوستانش تدارک ببیند.

در گوگل تایپ کنید «سوتی های» و پیشنهاد دوم و چهارم گوگل به شما به ترتیب «سوتی های صدا و سیما» و «سوتی های جواد خیابانی» خواهد بود. حالا قرار است این دو به نوعی با هم ترکیب شوند. چه شود!

اتاق فکر شبکه سه

محض تجدید خاطرات چندتا از سوتی های استاد را با هم مرور کنیم:

  • واقعا عجیبه که در تهران ما الان هوا گرمه، ولی در افریقا الان هوا سرده!
  • البته این یه قانونه که اون تیمی برنده هست که گل های بیشتری بزنه…
  • ساعت ۱ بامداد امروزه، نه، امروز نیس. دیگه رفتیم تو فردا پس الان فرداست، دیگه نمی تونیم بگیم امروز، الان ۱ بامداد فرداس…
  • استقلال ۱ … چون یه گل زده … پرسپولیس صفر چون یه گل نزده…!
  • ایگواین حمله می کنه… البته کاکا هستش چون ایگواین ۲۰ دقیقه پیش تعویض شد!
  • دوربین داره ساق پای بازیکن ها رو نشون میده، خستگی رو می شه از ساق پای بازیکنا دید.
  • حالا بازیکن شماره ۱۱ با بازیکنی که شماره پیراهنش کمی بیش از دو برابر شماره پیراهن اونه یعنی شماره ۲۳ درگیر می شه!

به این ها اضافه کنید جمله ی تاریخی ایشان را به مربی بولیوی (نظر به این که استاد چندین و چند کتاب از انگلیسی به فارسی ترجمه کرده اند):

Why your team in world cup no?

این ها مشت نمونه خروار است و این فهرست را می شد تا چند صفحه دیگر همین طور ادامه داد.

این در حالی است که رئیس صدا و سیما گفته بود فردوسی پور مشکلی برای حضور در تلویزیون ندارد اما چیزی که معلوم است این که حالا حالاها خبری از فردوسی پور ـ که برعکس خیابانی، یکی از پرطرفدارترین گزارشگران تلویزیون در این سال ها بوده ـ نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر رئیس جدید صدا و سیما درباره بازگشت فردوسی پور به تلویزیون + ویدیو

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۶ نظر

ورود

  • راستگو آذر ۸, ۱۴۰۰

    بله جای مرد بزرگی به نام فردوسی پور خالیست، اما جواد خیابانی مردیست با غیرت وتعصب به ایران وایرانی ونیز صاحب سبک در گزارشگری، حالا به خاطر سن یا هرچیزی دیگری اشتباه در بیان برخی جملات دارد که بخاطر این به قول شما سوتی نباید خوبی های ایشان را فراموش کرد، به هرحال دورانی نه چندان کوتاه با صدای آقای خیابانی فوتبال نگاه کردیم و لذت بردیم، همین الان هم از خیلی گزارشگران فوتبال بهتر هستند

    • ناصر آذر ۸, ۱۴۰۰

      متن بی انصافانه ای را راجع به هر دو بزرگوار نوشتید .آمدید از فردوسی پور عزیز دفاع کنید، اورا خراب کردید .آمدید جواد خیابانی را خراب کنید، بی انصافی و کم اطلاعی خودتان از دنیای فوتبال و گزارشگری را نشان دادید . بی انصاف خیابانی یک گزارش خوب نداشت که یادآوری کنی؟

  • حسن آذر ۸, ۱۴۰۰

    ایراد از نماز وروزه خودتون بگیرید نه اینقده از این بنده خدا

  • رضا آذر ۸, ۱۴۰۰

    نظر شما در مورد جواد خیابانی فکر میکنم نادرست است. این سوتی هایی که می‌فرمایید در لغت ممکنه سوتی به نظر بیاد ولی وقتی در جو که قرار میگیری نمک گزارشگره نه سوتی اون. کل فوتبال خودش بازیه و ایجاب می‌کنه که این نمکها وجود داشته باشه. باید دید آیا فکر بازی دارند که به درد اتاق فکر بخوره یا نه؟

  • امیر مهدی آذر ۸, ۱۴۰۰

    واقعاًالان عجیبه که خیابانی رودرصداوسیماداریم ،ولی عادل خان رودرafcداریم!

  • ارژنگ آذر ۸, ۱۴۰۰

    نویسنده این مطلب حالا حالا باید بدوه تا به گرد پای جواد خیابانی برسه. اون موقع که تو به توپ می‌گفتی طالبی ، خیابانی داشت بازی ایران و استرالیا رو گزارش می کرد … . همین هایی که با سوتی هاش شوخی می‌کنند ، ته دلشون باهاش حال می‌کنند .