معرفی بهترین کشتی های تفریحی کیش

معرفی بهترین کشتی های تفریحی کیش

کیش یکی از زیباترین و مهیج‌ترین جزایر ایران در دل خلیج فارس است. جزیره کیش به شکل بیضی بوده و با طولی در حدود ۱۵ کیلومتر و عرضی حدود هفت کیلومتر، مساحتی معادل ۹۰ کیلومتر مربع دارد. سالانه این جزیره مرجانی میزبان بیش از دو میلیون مسافر می‌شود که کیش را به یکی از قطب‌های گردشگری کشور تبدیل کرده است. جزیره کیش در سال ۱۳۶۱ به‌عنوان نخستین منطقه آزاد اقتصادی کشور برگزیده شد و امروزه اقتصاد کیش برپایه گردشگری و تجارت استوار است. این جزیره در سال‌های اخیر با تفریحات جذاب، کشتی‌های تفریح، ورزش‌های آبی و غیر آبی، مراکز خرید لوکس، سواحلی زیبا، تورهای جذاب و… توانسته مسافران زیادی را به خود جلب کند. برای آشنایی بیشتر با ورزش‌های آبی و غیر آبی و کشتی‌های تفریحی کیش همراه ما باشید.

کشتی اوستا

کشتی اوستا یکی از بزرگ‌ترین و بهترین کشتی‌های تفریحی جزیره کیش است که خدمات بی‌نظیری را به مسافران خود ارائه می‌دهد.  این کشتی گواهینامه بین‌المللی ایزو ۱۰۰۰۲ و ۱۰۰۰۴ و ۹۰۰۱ را دارد.  تفریحات مختلف در کشتی، زمان مناسب برای گردش، هزینه مناسب و… همگی عاملی برای جذب مسافر در همه سال شده و این کشتی را در فهرست جاذبه‌های گردگشری جزیره قرار داده است. این کشتی از نوسازترین کشتی‌های جزیره به‌شمار می‌رود که عرشه بزرگی دارد و مساحت آن ۲۵۰ متر است. در این کشتی خدماتی نظیر رستوران، کافی‌شاپ، موزیک زنده و… وجود دارد. هتل کیش خود را حساب شده رزرو کنید تا بتوانید یک روز را در این کشتی بگذرانید.

کشتی آرتمیس

کشتی آرتیمس یکی دیگر از کشتی‌های تفریحی کیش است. این کشتی علاوه‌بر اینکه یک کشتی تفریحی به‌حساب می‌آید، یکی از بزرگ‌ترین و بهترین رستوران‌های دریایی را در خود دارد. ظرفیت کشتی آرتمیس ۱۳۰ نفر بوده و آن را می‌توان از بزرگترین کشتی‌های ایران و جزیره کیش به‌شمار آورد.

کیش یکی از زیباترین و مهیج‌ترین جزایر ایران در دل خلیج فارس است. جزیره کیش به شکل بیضی بوده و با طولی در حدود ۱۵ کیلومتر

طراحی این کشتی از ایران باستان الهام گرفته و به سبک قدیمی و هخامنشی دیزاین شده است. سرتاسر این کشتی را با شیشه درست کرده‌اند. شما می‌توانید به خوبی دریای خلیج فارس را با همه زیباهای آن از این کشتی زیبا ببینید. در این کشتی غذاهای دریای به بهترین شکل سرو می‌شود که هر ذائقه را می‌تواند راضی کند. هتل کیش خود را نزدیک به محل اسکان این کشتی رزرو کنید تا در سریع‌ترین زمان بتوانید سوار این کشتی جذاب شوید.

بانجی جامپینگ

شاید بیشتر افراد جزیره را به سواحل، مراکز خرید، هتل‌های مجلل و قیمت هتل های کیش بشناسند؛ اما یکی دیگر از ورزش‌هایی که در کیش پرطرفداران زیادی دارد، بانجی جامپینگ است. این ورزش مهیج و جذاب در تاریخ ۲۸ تیرماه ۱۳۹۵ در جزیره افتتاح شد و در مدت زمان کم توانست محبوبیت خوبی میان مسافران و مردم پیدا کند. این بازی در میدان المپیک و نزدیک به شهر زیرزمینی کاریز قرار دارد؛ کسانی که با تور کیش تخفیف خورده سفر می‌کنند، می‌توانند به آسانی به این مکان جذاب بروند. در این بازی شما همراه با یک طناب فنری، کلاه ایمنی و لباس مخصوص به سمت زمین سقوط می‌کنید و در چند متری زمین توسط طناب فنردار متوقف می‌شوید.

کیش یکی از زیباترین و مهیج‌ترین جزایر ایران در دل خلیج فارس است. جزیره کیش به شکل بیضی بوده و با طولی در حدود ۱۵ کیلومتر

نگران طناب فنردار نباشید؛ این دستگاه با داشتن استانداردهای مخصوص ساخته شده و نسبت به وزن و ارتفاع سقوط، طناب مناسب را به شما متصل می‌کنند. در محیط این بازی رستوران، کافی‌شاپ، سرویس بهداشتی و… وجود دارد تا شما همراه با بازی از امکانات و خدمات رفاهی بتوانید استفاده کنید. اگر عاشق پرواز و سقوط آزاد هستید، این ورزش را از دست ندهید. این ورزش برای کسانی مناسب است که از ارتفاع زیاد می‌ترسند. بانجی جامپینگ در سطح‌های مختلف برای پریدن آماده شده که قیمت متفاوتی دارد.

باگی در کیش

به‌دلیل وجود سواحل ماسه‌ای و زیبا در کیش ورزش‌هایی نظیر باگی و آفرود در آن بسیار لذت‌بخش و جذاب است. در کیش برای بازی‌هایی مثل باگی و آفرود پیستی به مساحت ۴۰۰ متر وجود دارد تا بتوانید با این ورزش به اوج هیجان و لذت برسید. در طول مسیر پیست می‌توانید جاذبه‌های گردشگری نظیر کشتی یونانی، کلبه هور و درخت‌های حرا را ببینید. باگی به موتورهای چهارچرخ مخصوص گفته می‌شود که برای راندن در ماسه مناسب است و می‌توانید با آن‌ها دریفت کرده و ویراژ دهید. در بیشتر تورهای کیش ورزش باگی به شما پیشنهاد می‌شود. باگی یکی از بهترین و جذاب‌ترین ورزش‌های غیرآبی است که می‌توانید در کیش با هزینه کم انجام دهید.

فلای بورد جزیره

فلای بورد یکی از ورزش‌های آبی جذاب و مهیج در کیش است که به شما حس ماهی پرنده را می‌دهد. در این ورزش شما می‌توانید در ارتفاع چند متری آب بایستید، به درون آب شیرجه بزنید و دوباره در هوا معلق بمانید. این ورزش پرطرفدار یکی از محبوب‌ترین ورزش‌های آبی جزیره به‌حساب می‌آید که می‌توانید آن را برای سرگرمی و هیجان انجام دهید. نگران آموزش و حفظ تعادل خود در آب نباشید؛ زیرا قبل از سوار شدن توسط مربیان مجرب آموزش داده می‌شوید و هنگام بازی مثل یک پرنده به درون آب شیرجه می‌زنید. تنها محدویت این ورزش داشتن سن بالای ۱۸ سال است. در این ورزش شما توسط یک جت اسکی در هوا به کمک پمپاژ آب در هوا معلق می‌مانید. شما با این وسیله به ارتفاع ۱۲ متر هم می‌رسید. فلای بورد کیش یکی از ورزش‌های مهیج و غیرقابل وصف است. اگر با تور کیش به سفر می‌روید، حتما فلای بورد را امتحان کنید.

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود