طرح های فروش ایران خودرو، بهترین فرصت برای ماشین دار شدن!

طرح های فروش ایران خودرو، بهترین فرصت برای ماشین دار شدن!

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر به دنبال فرصتی ویژه برای ماشین دار شدن هستید، زمان را از دست ندهید. با ثبت نام ایران خودرو می توانید از فرصت ویژۀ خرید خودروی صفر کیلومتر بهره مند شوید. با ثبت نام در طرح پیش فروش ایران خودرو پس از قرعه کشی اسامی برندگان اعلام شده و این افراد می توانند اقدامات اولیه را انجام دهند.

شرایط ثبت نام ایران خودرو

افرادی که قصد ثبت نام ایران خودرو را  دارند می توانند با شرکت در طرح های ایران خودرو از مزایای خرید خودرو صفر کیلومتر بهره مند شوند. متقاضیان می توانند با ثبت نام در طرح های پیش فروش سه ماهه و شش ماهه تا یک ساله خودروی صفر کیلومتر خود را زیر قیمت بازار تحویل بگیرند.

با شرایط پیش فروش ایران خودرو متقاضیان باید در زمان های اعلام شده در وب سایت این شرکت ثبت نام کنند و در صورتی که اسامی آن ها جزء برنده شدگان باشد با پرداخت هزینه می توانند ثبت نام خود را قطعی کنند.

آشفتگی بازار خودرو یکی از مهم ترین دلایل نوسانات قیمت خودرو است و همین موضوع بسیاری از متقاضیان خرید خودرو را با چالش روبه رو کرده است. با توجه به کاهش تولید خودرو در شرکت ایران خودرو این شرکت خودروهای تولیدی خود را براساس شرایط از پیش تعیین شده و براساس قرعه کشی به متقاضیان تحویل می دهد.

بدیهی است که در صورت عدم واریز مبلغ علی الحساب در مدت زمان مشخص و تعیین شده از طریق وب سایت شرکت ایران خودرو توسط افراد منتخب، وضعیت آن ها به شکل انصراف تلقی خواهد شد.

شرایط پیش فروش ایران خودرو برای متقاضیان

افرادی که متقاضی ثبت نام در شرایط پیش فروش ایران خودرو هستند باید از شرایط ثبت نام برخوردار باشند. محدودیت های ثبت نام متقاضیان شامل موارد زیر است:

  • اختصاص یافتن فقط یک خودرو به هر شمارۀ ملی
  • فاصلۀ ۴۸ ماهه از ثبت نام یا تحویل و یا خرید خودرو از شرکت های ایران خودرو و سایپا
  • عدم ثبت نام هم‌زمان در دو شرکت ایران خودرو و سایپا
  • عدم پلاک فعال انتظامی برای متقاضی
  • ارائۀ گواهینامۀ راهنمایی و رانندگی معتبر حداقل پایه سوم
  • دارای شماره حساب و شماره تماس شخصی به نام شخص متقاضی
  • عدم امکان صلح و نقل و انتقال خودرو
  • میسر نبودن شرایط ثبت نام برای اشخاص حقوقی
  • عدم امکان ثبت نام پذیرفته شدگان در طرح های قبلی در طرح جدید

شرایط ثبت نام خودروهای پرفروش شرکت ایران خودرو

متقاضیان و نمایندگی های محترم محصولات شرکت ایران خودرو در خصوص شرایط واگذارشده در فروش فوق العاده و پیش فروش با قرعه کشی سند آن ها در رهن شرکت ایران خودرو باقی می ماند. این افراد می توانند جهت فک رهن سند در تاریخ زودتر از موعد مقرر براساس برنامۀ زمان بندی شده و واریز مبلغ ترهین جهت انجام عملیات فک رهن اقدام کنند.

مشتریان نهایی پس از قرعه کشی فقط ۳ الی ۵ روز زمان برای تسویه حساب فرصت خواهند داشت. جهت بهره مندی بیشتر مشتریان و متقاضیان واقعی برای خرید خودرو طرح های قرعه کشی و محدودیت های فروش در ماه های آتی ادامه خواهند داشت.

پیش فروش و قیمت دنا پلاس اتوماتیک

با آغاز طرح های فروش شرکت ایران خودرو، محصول ماشین دنا پلاس اتوماتیک نیز در لیست خودروهای ارائه شدۀ شرکت ایران خودرو قرار گرفت. در آخرین به روز رسانی و اجرای طرح پیش فروش این شرکت خودروی دنا پلاس اتوماتیک توربو شارژ در رنگ های نقره ای، مشکی، سفید و خاکستری با قیمت مصوب ۳.۹۰۰.۸۹۳.۲۷۴ ریال ارائه شده است.

پیش فروش و قیمت ماشین پژو پارس سال

در آخرین به‌روزرسانی محصول پژو پارس سال شرکت ایران خودرو، این محصول در فروش فوق العاده این شرکت با دو موعد تحویل ۹۰ روزه و شش ماه تا یک سال عرضه شده است. دو خودروی پژو پارس سال بنزینی و پارس TU5 از محصولات این شرکت است.

خودروی پژو پارس سال بنزینی در رنگ های سفید، مشکی، خاکستری و نقره ای با قیمت مصوب فروش ۱.۴۰۲.۷۳۵.۰۷۱ ریال و پارس TU5 در رنگ های سفید، مشکی، خاکستری و نقره ای با قیمت مصوب ۱.۴۵۷.۹۵۴.۶۴۴ ریال، خودروی پارس ال ایکس با قیمت مصوب ۱.۴۵۷.۹۵۴.۰۰۰ ریال و خودروی پژو پارس اتوماتیک با قیمت مصوب ۱.۸۸۱.۷۸۹.۰۰۰ ریال ارائه شده است.

 جمع‌بندی

فروش فوق العاده ایران خودرو فرصتی را فراهم کرده است تا افراد واجد شرایط بتوانند براساس لیست محصولاتی که هر ماه این شرکت در وب سایت رسمی خود منتشر می کند برای ثبت نام اقدام کنند. افراد واجد شرایط در صورتی که شامل محدودیت ها نباشند می توانند هر ماه جهت ثبت نام و شرکت در قرعه کشی اقدام کنند. شرکت ایران خودرو با افزایش و مدیریت تیراژ تولیدی خود توانسته است شرایط رقابتی بازار خودروی ایران را مدیریت کند.

برخی از محصولات شرکت ایران خودرو و بازار آزاد مابه‌التفاوت بسیار زیادی دارند که به گفتۀ معاونان بازاریابی این مبلغ نصیب واسطه گران و دلالان می شود و قیمت های محصولات کارخانه هزینه های تولید این محصولات را پوشش نمی دهد اما به نفع مصرف کنندگان است و متقاضیان می توانند از شرایط خرید خودروی صفر کیلومتر بهره مند شوند.

 

۹۰ نظر

ورود

  • منصور آذر ۱۰, ۱۴۰۰

    پژو پارس سفید

  • حامد آذر ۱۰, ۱۴۰۰

    ماشین ما تحویل آبان بود هنوز دعوت نامش نیومده اونوقت ثبت نام جدید زدن خدا ازشون نگذره که اینجوری مردمو عذاب میدن

  • محمد جواد آذر ۱۰, ۱۴۰۰

    بیشتر از تولیدشان دروغ میگن حالا باید بگیم مرگ برآمریکا یا دو داعش واقعی ایران خودرو سایپا

  • محمد جواد آذر ۱۰, ۱۴۰۰

    دوستان گرامی :اتومبیل آبشن واقعی داره نه ماشین
    ماشین های این شرکتها آبشن داره ولی کار نمیکنه یا خدمات نداره اتومبیل باید گارانتی واقعی داشته باشد من ماشین بردم شرکت سایپا میگن جنس نیست حالا جنس چی بوده شیشه بالا بر جلو ماشین ساینا همه نمایندگی ها داخل استان سرزدم میگن نداریم یا گارانتی ندارد تا اینکه شغل بنده باعث شد یکی از کارکنان همان نمایندگی کارش به من بخورد چون کارش پیش من گیر کرده بود گفت بیا برات گارنتی دار انجام دهم منم نرفتم ماشین فروختم و دیگر از این دو شرکت خودرو ساز خرید نخواهم کرد این را بدانید چقدر دم دلشان باد کرده که دارن به طریق میفروشند طبق اسناد مشاهده شده ماشین سمند به کشور اروپای رفته برای قیمت گذاری دریک نمایشگاه اتومبیل های لاکچری قیمت سمند گذاشته شد به ۳۰۰۰۰۰۰م تومان اونم فقط قیمت اتاق ماشین الباقی قطعات غیر استاندار میباشد
    وای وای وای آبرو ایران باستان را برودند ?

  • Mohsen آذر ۱۰, ۱۴۰۰

    امیدوارم خداوند هر دو شرکت قاتل مردم رو هر چه زودتر ورشکست کنه و از بین ببره تا دیگه این لگن های تا امن رو با قیمت ماشین های استاندارد دنیا به مردم قالب نکنن و راه واردات خودرو ایمن به کشور باز بشه تا این همه شاهد از دست دادن مردم نباشیم

  • داود آذر ۱۰, ۱۴۰۰

    اگه مسئولان مربوطه واقعا دلشون واسه مردم و این آشفته بازار قیمت های کاذب میسوزه .‌انحصار این محصولات رو بشکنم و اجازه واردات خودروهای با کیفیت بدن تا هم مردم از مزایایی خودروهای خارجی بهره مند بشن و هم شرکت های داخلی با توجه به رقابت بازار به خودشون بیان و محصولات در خور و شأن مردم تولید کنن

  • لقمان بابزن آذر ۱۰, ۱۴۰۰

    ضمن عرض سلام و وقت بخیر خدمت نسولین محترم ایران خودرو به استحضار میرساند در تمام اطلاعیه های پیش فروش درج میگردد که داشتن پلاک انتظای خودرو مجاز به ثبت نام نمی باشند لطفا ترتیبی اتخاذ فرمایید حداقل افرادی که خودرو شان مدل پایین بوده که باعث آلودگی هوا و زیست محیطی می شونداجازه ثبت نام داده شود

    • مگه فکر کردی جدیدا کمتر آلودگی دارن،،، خدا بهت عقل بده آذر ۱۱, ۱۴۰۰

      نکنه فکر کردی جدیدا کمتر آلودگی دارن ،،،برو کاتالیزور ماشینت رو عوض کن از جدیدا کمتر آلودگی دارن ،،،، در ضمن نقش موتور ماشین های الان کمتره تو آلودگی تا بنزین،،، بی کیفیت ترین بنزین دنیارو تو ماشین میریزم ما،،،، البته موتوری که تکنولوژی‌ اون عهد عتیقه بیشتر از این ازش نباید انتظار داشت،،،

  • محمد غیاثوند آذر ۱۰, ۱۴۰۰

    کارت ملی گواهی نامه برای ثبت نام میفروشم خریدار تماس بگیره

  • رضا آذر ۱۰, ۱۴۰۰

    الان دوساله این مقررات هست چشم بسته غیب گفتین دور از انصافه برای بازدید از سایت خودتون بیننده رو فریب بدین

  • رضا آذر ۱۰, ۱۴۰۰

    ……خخخ

  • تصادفی هم بگیری بهتر اینایی هستن که تحویل میدن آذر ۱۱, ۱۴۰۰

    تازه کجاش رو دیدی وام ۴۸۰ میلیونی مسکن میدن،، وقتی قسطش تمام میشه ۱ میلیارد پس دادی،،، اینم میتونین بگیرین خیلی خوبه برای اونایی که ماشین ثبت نام میکنن

  • علی قاسمی آذر ۱۱, ۱۴۰۰

    ای دادازاین مرغابی ها

  • ایرانی جانم فدای وطنم آذر ۱۳, ۱۴۰۰

    مردم نخرید . بگزارید تا به کشورهای دیگر با نرخ ۳میلیون تومان بفروشند . اگر کشورهای دیگر هنوز به ۳ میلیون تومان راضی بودن .پراید ۷ میلیونی ۱۷۰ میلیون . فرغون شرافت دارد به آن