جنجال حضور نماینده مجلس در ورزشگاه مادرید و عذرخواهی آقای نماینده

جنجال حضور نماینده مجلس در ورزشگاه مادرید و عذرخواهی آقای نماینده

انتشار تصاویری از حضور نماینده مجلس کشورمان در ورزشگاه شهر مادرید برای تماشای یک بازی فوتبال انتقادات زیادی را به دنبال داشته است.

احمد نادری، نماینده تهران در مجلس و رئیس شورای ‌اجرایی اتحادیه بین المجالس جهانی که به همراه هیأتی از مجلس برای شرکت در یکصد و چهل و سومین اجلاس این اتحادیه به مادرید ِ اسپانیا رفته‌، روز گذشته با انتشار عکس‌ هایی در توییتر خود گفت که برای تماشای مسابقه فوتبال میان تیم های رئال مادرید و سویا به ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی مادرید رفته است.

نادری عکس هایی از حضور خود به همراه رحیم زارع، نماینده آباده و حسن قشقاوی سفیر ایران در اسپانیا، در ورزشگاه شهر مادرید منتشر کرد و نوشت: «از نزدیک‌ و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، برد زیبای رئال مادرید در مقابل سویا را شاهد بودم. مدتهای مدید بود که ورزشگاه نرفته بودم. کاش وقت بود تا مردم نگاری طرفداران رئال را انجام‌ می‌دادم. بسیار منظم، جدی، متعصب و خونگرم بودند. هیچ نشانه ای از وندالیسم (خرابکاری) ندیدم.»

این توییت و تصاویرش به سرعت در رسانه ها و فضای مجازی بازنشر شد و موجی از اعتراضات را به همراه داشت.

یک بخش از اعتراضات به رفتن نمایندگان مجلس به تماشای مسابقه فوتبال در یک سفر کاری بود. برخی کاربران هم این سؤال را مطرح کردند که آیا آن ها با هزینه شخصی به ورزشگاه گران قیمت برنابو رفتند و این بازی فوتبال را از نزدیک تماشا کردند. بخش دیگر اعتراضات مربوط به حضور این نمایندگان در ورزشگاهی بود که زنان هم در آن حضور داشتند، آن هم در حالی که سال ها است موضوع حضور زنان ایرانی در ورزشگاه محل اختلاف است. همچنین پرداختن به چنین موضوعاتی توسط نمایندگان مجلس در وضعیت نابسامان فعلی کشور با وجود مشکلات اقتصادی و بحران آب، مورد توجه کاربران قرار گرفت.

شدت انتقادات به حدی بود که احمد نادری مجبور به ارائه توضیح و عذرخواهی شد.

او در توییت دیگری در اینباره نوشت:

«بارها موضوعات مختلف را همینجا به مردم توضیح داده‌ام.

درخصوص توییت قبلی هم طبق همین رویه عرض می‌کنم که بنده به‌ عنوان رئیس شورای اجرایی اتحادیه جهانی بین المجالس مجلس، در این سفر هر روز ساعت هشت صبح تا هشت شب در پنل‌ها و نشست‌های مختلف حضور داشتم که گزارش آن‌ها در توییت‌های قبلی قابل مشاهده است.

دیشب ساعت ۹ شب و بعد از اتمام جلسات باتوجه به اینکه در دوره دانشجویی هم بعضا بازی‌های لیگ اروپا را باتوجه به رویکردهای مردم شناختی دنبال می‌کردم، از این فرصت در پایان برنامه کاری روزانه استفاده کردم و طبق گزارش‌های قبلی از جلسات و برنامه‌ها که منتشر کردم، این مورد را هم به اشتراک گذاشتم، چرا که مسئله‌ای برای پنهان کردن از مردم وجود ندارد.

این برنامه و بازدید از شهر در شب قبل از آن تنها برنامه جانبی بود که در این سفر داشتم و در عین‌حال اگر باعث رنجش مردم عزیزمان شده عذرخواهم.

از این به بعد هم همچنان خودم را مقید به ارائه گزارش فعالیت‌ها و برنامه‌ها می‌دانم.»

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • ارژنگ آذر ۹, ۱۴۰۰

    بچه ها گوشی موبایل ندارن درس بخوانند خودکشی می کنند . بعد این …با پول مردم می‌ره اسپانیا