کاهش وزن عصبی بازیگر زن «بازی مرکب» پس از انتشار سریال

کاهش وزن عصبی بازیگر زن «بازی مرکب» پس از انتشار سریال

جونگ هو-یئون، بازیگر سریال «بازی مرکب» (Squid Game) در مصاحبه ی جدیدی گفته بعد از انتشار سریال از نتفلیکس در عرض یک هفته ۳ کیلوگرمی وزن کم کرد.

«بازی مرکب»، یک سریال درام کره ای درباره ی افرادی که برای رسیدن به پول در یک مجموعه بازی کودکانه اما مرگبار شرکت می کنند، تا ماه اکتبر پربیننده ترین سریال نتفلکیس بود.

این سریال پس از منتشر شدنش از نتفلیکس خیلی زود به فرهنگ عامه راه پیدا کرد؛ از لباس های شخصیت های آن در تظاهرات اعتراضی استفاده شد، بازی های آن در دنیای واقعی بازسازی شد و شوخی های اینترنتی و ترندهای تیک تاکی جدیدی با الهام از بازی هایش شکل گرفت.

بازیگران سریال «بازی مرکب»، جونگ هو-یئون، لی جونگ-جا و پارک ها-سو در مصاحبه ی جدیدی از عکس العمل خود به موفقیت این سریال گفتند.

جونگ هو-یئون، لی جونگ-جا و پارک ها-سو در سریال «بازی مرکب»

جونگ که نقش یک زن پناهنده ی اهل کره شمالی را ایفا می کرد، گفت بعد از انتشار «بازی مرکب» فهمید که این سریال به موفقیت عظیمی دست خواهد یافت.

جونگ که بازی در این سریال اولین تجربه ی بازیگری اش بود، گفت: «فکر می کنم یک هفته بعد از انتشارش این را می دانستم. من نتوانستم خودم را با سرعت بسیار زیاد موفقیت “بازی مرکب” مطابقت دهم چون فکر می کنم از وقتی همه‌گیری کرونا پیش آمده همه چیز سریع تر شده و در فضای مجازی هم این اتفاق خیلی سریع رخ می دهد.»

این بازیگر و مدل کره ای در ادامه گفت: «نتوانستم خودم را مطابقت دهم. وقتی سریال به موفقیت رسید در عرض یک هفته ۳ کیلوگرمی وزن کم کردم. نمی توانستم غذا بخورم. از فشار روانی نبود. فقط این حس را نمی شناختم. با خودم می گفتم: “آن بیرون دارد چه اتفاقی می افتد؟ من کی هستم؟” یک جورهایی داشتم خودم را می باختم.»

«حالا با تیم “بازی مرکب” خیلی احساس راحتی می کنم، به خاطر همین می توانم با کمک دیگران کم کم به این موفقیت عادت کنم. اما وقتی در خانه خودم تنها بودم و این موفقیت را می دیدم، با خودم می گفتم:”این دیگر چیست؟”»

گرچه پارک ها-سو گفت که بعد از دیدن ترکیب بازیگران «بازی مرکب» انتظارش را داشت که سریال به موفقیت دست یابد اما لی جونگ-جا که نقش اصلی سریال را برعهده داشت گفت که حال و روزی همچون جونگ هو-یئون دارد.

لی جونگ-جا در این باره گفت: «نمی دانم که چطور باید با آن کنار بیایم. نمی دانم که اصلاً چه هست. با اینکه تجربه ی بیشتری در بازیگری دارم… حتی در کره هم سریال خیلی محبوب شد و از سمت کسانی که واقعاً از سریال لذت برده بودند واکنش زیادی به آن شد.»

هوانگ دونگ-هیوک، خالق «بازی مرکب» تأیید کرده که این سریال یک فصل دیگر هم خواهد داشت. هوانگ بعد از موفقیت اولیه ی سریال در مصاحبه ای گفت به خاطر فشار روانی که برای ساخت فصل اول متحمل شده بود، عجله ای برای ساخت فصل بعدی ندارد. به گفته ی هوانگ، او در زمان ساخت سریال ۶ دندان خود را از دست داد.

 

بیشتر بخوانید:

صف کشیدن برندهای مشهور دنیای مد و فشن برای بازیگر زن سریال Squid Game

بازیگر زن سریال Squid Game تست نقش خود را منتشر کرد + ویدیو

منبع: insider
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود