افتتاح هتل شناور دبی تا سال ۲۰۲۳؛ هتلی لاکچری با ویلاهای غوطه‌ور در آب و هلی‌پد

افتتاح هتل شناور دبی تا سال ۲۰۲۳؛ هتلی لاکچری با ویلاهای غوطه‌ور در آب و هلی‌پد

یک هتل لاکچری شناور قرار است در دبی افتتاح شود؛ هتلی با اتاق های روی آب و یک هلی پد. غوطه ور بودن این هتل در آب بدین معنی است که هر جا که بخواهد می تواند لنگر بیندازد.

به گزارش Mirror، این هتل که «کاخ شناور کمپینسکی» نام دارد با توجه به ۱۵۶ اتاق و سوئیت اش و نیز رستوران ها و استخرهای مجللش قطعاً تعطیلات جذابی را برای ساکنانش رقم خواهد زد.

در همین حال، ۱۲ ویلا هم به سازه ی اصلی متصل خواهند بود که هر کدام استخر بی انتهای خود را خواهند داشت و کارکنان شان دست به سینه آماده ی خدمت به میهمانان خواهند بود.

به گفته ی گروه کمپینسکی، قابلیت شناور بودن این هتل بدین معنی است که «گاهی امکان رفتن به لنگرگاه های دیگر نیز وجود دارد» اما در ابتدای امر این هتل در نزدیکی ساحل جمیره لنگر خواهد انداخت.

هتل شناور

بعد از شروع به کار، این هتل قادر خواهد بود با سرعت ۶ مایل دریایی حرکت کند. این هتل در حال حاضر در کارخانه ی کشتی سازی Seagate در حال ساخت است و آغاز به کارش برای سال ۲۰۲۳ برنامه ریزی شده است.

محمد البحراوی، مدیر و و بنیانگذار کارخانه ی کشتی سازی Seagate می گوید: «ما از دستاوردهایی که تاکنون به دست آورده ایم، به خصوص کاخ شناور دبی، خرسندیم. در این پروژه ما با یکی از پیشتازان صنعت مهمان‌یاری همکاری کرده ایم.»

وی ادامه می دهد: «من از برنولد شرودر و مجموعه هتل های کمپینسکی برای اعتمادشان سپاسگزارم. دیدن این که برای نخستین بار برندی با مقیاس و کیفیت کمپینسکی هتلی شناور را تدارک ببیند بسیار هیجان انگیز است و ما اطمینان داریم که هتل مان به زودی یکی از جاذبه های گردشگری دبی خواهد شد. این هتل قطعا در میان هتل های شناور سرتاسر جهان، جایگاهی نمادین پیدا خواهد کرد.»

اگرچه این هتل شناور در نوع خود منحصر به فرد است اما تنها هتل شناور دبی نیست. دبی همین الآن هم برخی از لوکس ترین هتل های دنیا را در خود جای داده که منظره ی برخی از آن ها آسمان زیبای شهر است.

بیشتر بخوانید:

چند حقیقت جالب درباره لوکس ترین هتل دنیا، «برج العرب دبی»؛ از آیپدهای طلا تا منوی بالش

ساخت هتل شناور در قطر که خودش تولید برق می‌کند

با برج دومینو آشنا شوید؛ بنایی حیرت انگیز دارای زمین گلف، هتل شش ستاره و استخر بی‌انتها

برج جمیره؛ برج غول پیکر جدید دُبی با ۵۵۰ متر ارتفاع که در سال ۲۰۲۳ افتتاح خواهد شد

منبع: Mirror
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود