تخریب هتل ۳۵ میلیون دلاری لیونل مسی

تخریب هتل ۳۵ میلیون دلاری لیونل مسی

لیونل مسی ۳۵ میلیون دلار صرف خرید هتلی کرده که حکم تخریب آن از قبل صادر شده بود و حالا باید به خاطر بزرگی بیش از اندازه ی بالکن هایش تخریب شود.

به گزارش روزنامه اسپانیایی ال کانفیدنشال، هتل ۷۷ اتاقه ی «میم سیتگس» که در نزدیکی ساحل و اسکله ی شهر سیتگس، در جنوب غرب بارسلون قرار دارد، از استانداردهای ساختمانی لازم برخوردار نیست.

مسی این هتل را در سال ۲۰۱۷ به قیمت ۳۵ میلیون دلار خریداری کرد، زمانی که شهرداری سیتگس با تخریب آن موافقت کرده بود.

ال کانفیدنشال می گوید این فوتبالیست آرژانتینی از حکم تخریب هتل بی خبر بود و زمانی از آن مطلع شد که این روزنامه به سراغ او رفت تا نظرش را در این رابطه جویا شود.

علاوه بر بزرگی بیش از اندازه ی بالکن های هتل، هر تلاشی برای کوچک کردن آن ها می تواند به ریزش ساختمان بیانجامد، به همین دلیل چاره ای جز تخریب کامل ساختمان نیست.

با این حال، برای مسی که در شهرهای دیگر اسپانیا یعنی ایبیزا و مایورکا هم هتل دارد، هفته ی گذشته با اتفاقات خوبی هم همراه بود.

مهاجم تیم پاری سن ژرمن، پس از فصل پرماجرایی که تیم بارسلونا و کشورش از سر گذراند، هفته ی گذشته برای هفتمین بار توپ طلا را از آن خود کرد.

مسی ۳۴ ساله تابستان امسال تیم آرژانتین را قهرمان کوپا آمریکا کرد و با ۳۰ گل به بازیکن برتر فصل قبل لالیگا بدل شد.

مسی بعد از دریافت توپ طلا، وقتی برای صحبت پشت میکرون حاضر شد به رابرت لواندوفسکی، مهاجم تیم بایرن مونیخ، که نفر دوم شده بود، ادای احترام کرد و گفت توپ طلای ۲۰۲۰ که مراسم آن به خاطر همه‌گیری کرونا لغو شد، باید به این فوتبالیست لهستانی تعلق می گرفت.

لواندوفسکی در فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ که تیم بایرن موفق به فتح سه گانه ی اروپایی شد، ۵۵ گل به ثمر رساند. مسی درباره ی او گفت: «من فکر می کنم فرانس فوتبال باید توپ طلای ۲۰۲۰ را به تو دهد، تو لیاقتش را داری.»

لواندوفسکی اما از اظهار نظر مسی انتقاد کرده و آن ها را «پوچ» دانسته است.

او گفته: «چندان علاقه ای به گرفتن جایزه ی سال ۲۰۲۰ ندارم.»

«دوست داشتم صحبت های مسی در مراسم توپ طلای ۲۰۲۰ حرف هایی صادقانه و مؤدبانه از سوی یک بازیکن بزرگ باشد، نه حرف هایی پوچ.»

منبع: insider
مطالب مرتبط
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • arvin آذر ۳۰, ۱۴۰۰

    صد تومن بزاره کف دست شهرداری تموم شه بره دیگه