هالی بری جایزه تمشک طلایی اش برای «زن گربه ای» را آتش زد!

هالی بری جایزه تمشک طلایی اش برای «زن گربه ای» را آتش زد!

هالی بری فاش کرد تمشک طلایی که به خاطر بازی اش در فیلم «زن گربه ای» (Cat Woman) دریافت کرده بود را با آنکه شخصاً برای دریافتش در مراسم حاضر شده بود، به آتش کشید.

بری در گفتگوی تصویری جدیدی با نشریه ونتی فر به صحبت درباره ی سابقه ی طولانی فعالیتش در هالیوود و برخی از معروف ترین نقش های خود پرداخته است. در بخشی از این مصاحبه بری درباره ی فیلم «زن گربه ای» (محصول سال ۲۰۰۴) صحبت کرد که با واکنش سرد منتقدان مواجه شد و در حال حاضر نیز در وبسایت راتن تومیتوز امتیازی ۹ درصدی دارد.

این فیلم در سال ۲۰۰۵ در چندین بخش تمشک طلایی دریافت کرد، از جمله بدترین فیلم و بدترین بازیگر زن که جایزه ی آن به بری تعلق گرفت. جایزه ی تمشک طلایی هر ساله به بدترین های سینما تعلق می گیرد.

بری بعد از دریافت تمشک طلایی اش در حالی برای صحبت پشت میکروفن حاضر شد که در یک دست تمشک طلایی داشت و در دست دیگرش جایزه ی اسکاری که در سال ۲۰۰۲ برای بازی در فیلم «مهمانی هیولا» (Monster’s Ball) دریافت کرده بود. این کار بری خبرساز شد.

حالا بری ۵۵ ساله به ونتی فر گفته: «برای این به مراسم تمشک طلایی رفتم که احساس می کنم همه مان خودمان را خیلی جدی می گیریم. اگر جایزه ای بگیریم، اگر اسکار بگیریم، این تصور در ما به وجود می آید که یک جورهایی از بقیه بهتر هستیم، اما در واقع نیستیم. فقط آن سال از طرف امثال خودت انتخاب شدی و به خاطر کاری که از نظر آن ها عالی بوده تقدیر شدی.»

بری سپس این سؤال را مطرح می کند که آیا گرفتن جایزه ی اسکار، بازیگری را برتر و بالاتر از همکارانش می سازد که خود در جواب آن می گوید «به هیچ وجه».

بری گفت: «اگر با یک تمشک طلایی رو به رو شدید، معنایش این است که بدترین بازیگری هستید که تا به حال وجود داشته؟ احتمالاً نه. فقط آن سال از سمت کسانی تمسخر شدید که امکانش را دارند.»

بری در ادامه گفت وقتی می تواند در مراسم اسکار شرکت کند، پس در مراسم تمشک طلایی هم می تواند حاضر شود.

او گفت: «من همیشه یاد گرفته ام که اگر نتوانی بازنده ی خوبی باشد، لیاقت این را هم نداری که برنده ی خوبی باشی.»

بری سپس فاش کرد دست به کاری زد که آن تمشک طلایی در گذشته بماند و دیگر فکرش را نکند.

او گفت: «من هم رفتم به مراسم تمشک طلایی و خودم را دست انداختم. خیلی خوش گذشت و بعدش هم جایزه اش را آتش زدم. این کاری بود که کردم!»

منبع: insider
مطالب مرتبط
یک نظر

ورود

  • مهمان آذر ۲۶, ۱۴۰۰

    خداییش اگر دیده باشین فیلمش رو از wonder woman 1984 بدتر نبود دیگه. بگذریم که دومی با بودجه دوبرابر اولی و کلی پیشرفت جلوه های ویژه توی این ۱۶ سال ساخته شده. هرچند ظاهرا وارنر توی این مدت یاد گرفته چطور دهن منتقدها رو ببنده که دیگه فیلم رو با خاک یکسان نکنند.