رستوران سالت بی در سایت TripAdvisor یکی از بدترین‌ها لقب گرفت

رستوران سالت بی در سایت TripAdvisor یکی از بدترین‌ها لقب گرفت

رستوران سالت بی حالا یکی از رستوران های با پایین ترین رتبه بندی است. به گزارش Sun، این رستوران در وب سایت TripAdvisor از بین ۲۳۸۱۱ رستوران لندن، رتبه ی ۲۰۴۹۱ اُم را به خود اختصاص داده است.

رستوران سالت بی به خاطر غذاهای بیش از حد گرانش از ۵ ستاره ۲ ستاره در این سایت دریافت کرده است. یکی از کاربران چند روز پیش کامنت گذاشته بود: «بدترین غذا. بدترین سرویس. برای سه نفر بیشتر از ۱۸۰۰ پوند پیاده شدیم! کیفیت پایین، گوشت بدبو، پرس های کوچک. ترجیح می دهم از این به بعد در رستوران محل یک غذای معمولی ۵۰ پوندی بخورم. این طوری بهتر است. دیگر نزدیک این رستوران هم نمی شوم. هرگز!»

رستوران سالت بی

فرد دیگری در قسمت نظرات این سایت نوشته بود: «من به خاطر کارم به خیلی کشورها سفر کرده ام و در رستوران های بسیاری غذا خورده ام اما این یکی بدترین شان بوده است. بعضی رستوران های لس آنجلس، ترکیه و دبی معرکه اند و هرچه ازشان بگویم باز هم کم است اما این را بگویم که دیگر هرگز پایم را در رستوران نصرت نخواهم گذاشت. من با چند تا از شرکای تجاری ام در این رستوران غذا خوردیم و به این خاطر که من این رستوران مزخرف را انتخاب کرده بودم حسابی خجالت کشیدم. این رستوران فقط از تبلیغات مبالغه آمیز به اینجا رسیده. قید غذا خوردن در این رستوران را بزنید یا بد بودن اش را به جان بخرید!»

رستوران نصرت به خاطر استیک هایش شهرت دارد؛ استیک هایی که قیمت شان بعضا سر به ۱۴۵۰ پوند هم می گذارد.

رستوران سالت بی

با این حال اگرچه ده ها نفر درباره ی منوی گران قیمت و پرس های کوچک نظرات منفی ابراز کرده اند، اما برخی دیگر از تجربه ای منحصر به فرد در این رستوران گفته اند.

در یکی از نظرات مثبت نوشته شده: «کارکنان از لحظه ای که وارد رستوران می شوید تا لحظه ای که آن را ترک می کنید حواس شان به شما و این که چه چیزی نیاز دارید هست. حضور در این رستوران مثل نمایش تئاتر باشکوه است. غذایش عالی و دکورش فوق العاده است.»

در حال حاضر ۲۸ رستوران به نام سالت بی با نام حقیقیِ نصرت گوکچه ثبت شده و او الآن در عربستان سعودی و در حال نظارت به مقدمات افتتاح شعبه ی جدید رستورانش در این کشور است.

بیشتر بخوانید:

نگاهی به رستوران تازه افتتاح‌شده نصرت شعبه لندن: یک استیک ۲۳ میلیون تومان

قیمت هر استیک رستوران نصرت معادل سه هفته حقوق نظافتچی آن است

حتی میلیونرها هم می‌گویند غذاهای رستوران نصرت گوکچه گران است!

جریمه ۲۳۰,۰۰۰ دلاری نصرت گوکچه به دلیل بالا کشیدن انعام ها و بدرفتاری با پرسنل

منبع: The Sun
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود