بیمه عمر، بیمه ای برای زندگی بهتر

بیمه عمر، بیمه ای برای زندگی بهتر

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بدون شک هیچ فردی در جهان وجود ندارد که برای داشتن زندگی بهتر تلاش نکند و مسائل مربوط به آینده به یکی از دغدغه‌های وی تبدیل نشده باشد. رویای داشتن یک زندگی بدون مشکل، خصوصاً مشکلات مالی، در ذهن تمامی افراد وجود دارد و همین مسئله آن‌ها را به تلاش برای ایجاد این شرایط ترغیب می‌کند، اما واقعاً چه باید کرد؟

چند سالی است که زمزمه بیمه‌ای تحت عنوان بیمه عمر در سراسر کشور شنیده می‌شود و افراد بسیاری به خرید و استفاده از این بیمه‌نامه ترغیب شده‌اند. بدون شک دلیل تمایل افراد به خرید این بیمه‌نامه را می‌توان در نگرانی آن‌ها درباره زندگی آینده جستجو کرد؛ چراکه همانطور که از نام این بیمه‌نامه پیداست، با خرید بیمه‌نامه عمر شما مابقی عمر خود را به صورت بیمه‌شده و ایمن سپری خواهید کرد. واقعاً چه چیزی از این بهتر؟

با استقبال افراد از بیمه عمر، شرکت‌های بیمه‌ای تلاش خود را برای حمایت از افراد برای داشتن زندگی و آینده بهتر، افزایش دادند که این مسئله در ارائه انواع بیمه عمر بسیار مشهود می‌باشد، اما طبیعی است که همچنان بسیاری از افراد از ناحیه امن خود خارج نشده و در خرید انواع بیمه‌نامه عمر دچار تردید شوند.

این مقاله از بیمه‌شو برای تمامی افرادی که دچار تردید در این خصوص هستند، تنظیم شده است تا ضمن معرفی مزایا و معایب بیمه عمر، ترس شما را از خرید انواع بیمه عمر رفع کند.

انواع بیمه عمر

انواع بیمه عمر

شرکت‌های بیمه‌ای درراستای حمایت بیشتر از بیمه‌گذاران، به ارائه انواع بیمه عمر با مزایای گسترده می‌پردازند تا افراد را برای خرید این بیمه‌نامه ترغیب کرده و آینده آنان را از جهات مختلف تضمین و تأمین کند. به یاد داشته باشید که اطلاع درست از انواع، مزایا و معایب بیمه عمر می‌تواند ترس و تردید شما را درخصوص خرید این بیمه‌نامه رفع کند.

بیمه تمام عمر

این طرح از بیمه عمر فاقد هرگونه محدودیت زمانی است و می‌تواند تا پایان عمر فرد ادامه‌دار باشد. با خرید این بیمه‌نامه شخص بیمه‌گذار تا پایان عمر خود یا زمان مشخص دیگری به پرداخت حق بیمه پرداخته و پس از مرگ وی نیز شرکت بیمه، سرمایه فوت بیمه‌نامه عمر را به ذی‌نفعان یا وراث وی پرداخت می‌کند.

بیمه عمر به‌شرط فوت

بیمه عمر به‌شرط فوت که با نام بیمه‌نامه عمر زمانی نیز شناخته می‌شود، شباهت زیادی به بیمه تمام عمر دارد، اما همانطور که از نام آن پیداست، شرط فوت در آن وجود دارد. اگر فرد در طول مدت زمان اعتبار بیمه‌نامه خود فوت کند، شرکت بیمه سرمایه فوت را به ذی‌نفعان پرداخت می‌کند، اما درصورت حیات فرد در این زمان، شرکت بیمه مبلغی را پرداخت نخواهد کرد.

بیمه عمر مانده بدهکار

امروزه اقساط، وام و … بخشی جدانشدنی از زندگی افراد هستند، اما اگر حادثه‌ای برای شما رخ دهد، بعد از شما شرایط خانواده شما به چه صورت خواهد بود؟ با خرید این بیمه‌نامه شما اطمینان خاطر خواهید داشت که درصورت فوت شما یک حمایتگر قوی از خانواده‌تان دربرابر اقساط موجود حمایت خواهد کرد.

بیمه عمر مشترک

این باور برای در افراد وجود دارد که هر فرد باید بیمه‌نامه عمر مجزایی را برای خود خریداری کند، اما در حال حاضر امکان خرید مشترک آن برای خانواده‌ها فراهم است. بیمه عمر مشترک عموماً برای طرح‌های سرمایه‌گذاری و پس‌انداز خریداری می‌شود، اما امکان تهیه آن برای بیمه زمانی نیز فراهم می‌باشد.

بیمه عمر و سرمایه‌گذاری

مهم‌ترین جنبه بیمه‌نامه عمر، سرمایه‌گذاری برای آینده است. با خرید این طرح شما به بهترین شکل آینده خود را از نظر مالی تأمین کرده و پوشش‌های کارآمدی را برای خود تهیه کنید. درصورت خرید این بیمه‌نامه و فوت شخص بیمه‌گذار، شرکت بیمه سرمایه فوت را به کارشناس مربوطه پرداخت خواهد کرد.

بیمه عمر بازنشستگی یا مستمری

دوران پیری و بازنشستگی یکی از دغدغه‌های افراد است که با خرید این بیمه‌نامه این نگرانی‌ها رفع خواهد شد. با خرید این بیمه‌نامه شما می‌توانید مستمری و حقوق بازنشستگی دریافت کرده و دوران بهتری را برای زندگی خود رقم بزنید. دقت داشته باشید که این بیمه‌نامه دارای محدودیت سنی است که افراد تنها تا ۸۰ سالگی مجاز به خرید این بیمه‌نامه می‌باشند.

مزایای بیمه عمر

اطلاع از مزایا و معایب بیمه عمر یکی از الزامات خرید این بیمه‌نامه است. بیمه‌نامه عمر در تلاش است تا با ارائه مزایای کاربردی آینده ایمنی را برای بیمه‌گذاران رقم بزند. مهم‌ترین مزایای انواع بیمه عمر به صورت زیر قابل بیان است:

  • پرداخت سرمایه فوت به هر علت (به‌استثنا حادثه)
  • پرداخت سرمایه فوت براثر حادثه
  • پرداخت غرامت نقص عضو براثر حادثه
  • پرداخت هزینه‌های پزشکی ناشی از حادثه
  • معافیت از پرداخت حق بیمه در طی ازکارافتادگی بیمه‌گذار
  • پوشش بیماری‌های خاص اعم از سکته قلبی، سکته مغزی، پیوند اعضای حیاتی بدن، عمل قلب باز و سرطان
خرید بیمه عمر

چگونه بیمه‌نامه عمری مناسب را برای خود خریداری کنید؟

همانطور که در طی مقاله بیان گردید، بیمه عمر تنها با هدف ساختن آینده‌ای بهتر برای افراد ایجاد گشته است. برای خرید بیمه‌ای مناسب تنها کافی است شما نیازها و خواسته‌های خود را تشخیص داده و با مشورت با کارشناسان بیمه درخصوص مزایا و معایب بیمه عمر، مناسب‌ترین بیمه عمر را برای خود خریداری کنید. خوشبختانه امروز پلتفرم‌های فروش آنلاین بیمه مانند بیمه‌شو نیز درراستای خدمت‌رسانی بیشتر به افراد ایجاد گشته‌اند و امکان مقایسه را برای شما به بهترین شکل فراهم کرده‌اند. پس درصورت نیاز همین الان برای خرید بیمه‌نامه عمر درراستای تأمین آینده خود اقدام کنید.

 

دیجیاتو
بدون نظر

ورود