۲۰ سریال برتر سال ۲۰۲۱ که باید حتماً ببینید؛ از Sweet Tooth تا Reservation Dogs

۲۰ سریال برتر سال ۲۰۲۱ که باید حتماً ببینید؛ از Sweet Tooth تا Reservation Dogs

هنگامی که این مطلب را می خوانید آخرین دقایق سال ۲۰۲۱ در حال طی شدن است، سالی که هم طولانی بود و هم مانند صاعقه گذشت. همانند سال قبل، ۲۰۲۱ نیز سال دشواری برای بسیاری از افراد بود اما با تمام دشواری ها و موانع، دنیای سرگرمی بسیار آرام اما مطمئن بار دیگر خود را به طرفدارانش عرضه کرد. جدای از فیلم ها، بازی های ویدیویی و دیگر اسباب های سرگرمی، این پیشرفت های آرام و خوشایند در مورد دنیای بزرگ تلویزیون نیز واقعیت داشته است. در شرایطی که سرویس های استریمینگ شروع به استفاده از فرانچایزهای بزرگ و محبوبی مانند مارول و جنگ های ستارگان در قالب اسپین آف های متعدد کردند، مخاطبان با انواع مختلفی از سریال ها مواجه شدند که هر یک نسبت به قبلی جذاب تر و در دسترس تر بود.

بهترین سریال های سال 2021 کدامند؟

پس از این صحبت ها، وقت آن رسیده که بهترین سریال های سال ۲۰۲۱ را در قالب یک فهرست ۲۰ عنوانی معرفی کنیم، از فرانچایزهایی که به آن ها اشاره کردیم تا مینی سریال های خلاقانه و ترندسازان دیوانه کننده و محبوبی که حتی ماه ها پس از انتشار نیز بحث اول اینترنت هستند. پیش از شروع مطلب می خواهیم به سریال هایی اشاره کنیم که از بهترین سریال های سال هستند اما جایی در فهرست ما پیدا نکردند: Hacks, Girls5eva, Loki, The Falcon & The Winter Soldier, The Bad Batch, The Pursuit of Love. این شما و این هم ۲۰ سریال برتر سال ۲۰۲۱ !

بهترین سریال های سال 2021 کدامند؟

۲۰- Kevin Can F**k Himself

بدنبال موفقیت قابل توجه سریال کمدی Schitt’s Creek، آنی مورفی که به شهرت رسیده بود راهش را به شبکه AMC باز کرد، جایی که به ایفای نقش اصلی شخصیت درام کمدی شجاعانه و تاریک این شبکه با نام Kevin Can F**k Himself پرداخت. داستان این سریال در مورد آلیسون (مورفی) است، زنی که در یک ازدواج ناشاد با کوین گرفتار شده است. این سریال همان سبک همان سریال های خانوادگی کمدی چند دوربینه را با یک درام شخصیتی باکیفیت ترکیب کرده تا نارضایتی آلیسون و تلاشش برای بازگرداندن زندگی اش به مسیر مناسب را به تصویر بکشد. با ترکیب بی نقص این ژانرها، سریال Kevin Can F**k Himself پر از شوخی و نکات ظریف در مورد زندگی و نارضایتی است. شاید اتفاقات زیادی در سریال بیفتد اما تمام آن ها توجه شما را به خود جلب می کنند، اتفاقی که به لطف بازی شورشگرانه مورفی حاصل شده است. اما توصیه می کنیم که تا همچنان ادامه دارد از آن لذت ببرید زیرا خبر می رسد که فصل دوم آن، آخرین فصلش نیز خواهد بود.

بهترین سریال های سال 2021 کدامند؟

۱۹- Midnight Mass

به عنوان یکی از بهترین سریال های نتفلیکس در سال ۲۰۲۱ که در فضای آنلاین نیز وایرال شد، سریال Midnight Mass یک فیلم ترسناک است که شما را رفته رفته در خود غرق کرده و می سوزاند، سریالی که رازآلودگی ماوراءالطبیعه را با تم هایی مانند اندوه و ایمان ترکیب می کند تا درامی از وحشت و تعمق بی پایان را بسازد. داستان سریال در یک جزیره ماهیگیری دوردست رخ داده و در مورد جامعه ای است که با ورود یک کشیش جوان و بازگشت یکی از شهروندان سابق از زندان پس از اتمام محکومیتش به خاطر قتل، دنیایشان به یکباره دگرگون می شود. این سریال در ابتدا یک درام پرطرفدار به نظر می رسد اما رفته رفته ماهیت ترسناک واقعی خود را با پیچش های جذاب متعددی آشکار می کند. سریال Midnight Mass به عنوان یک اثر بسیار بیرحم، غیرقابل پیش بینی و دارای فضای ناخوشایند، از بازیگرانی برجسته به ویژه هامیش لینکلیتر، ترکیب مناسب و اثرگذار ژانرها و فیلمبرداری زیبا نهایت استفاده را می برد. همانند دیگر سریال موفق مایک فلاناگان به نام The Haunting، این سریال نیز به دلایلی مناسب برای مدت ها با شما باقی خواهد ماند.

بهترین سریال های سال 2021 کدامند؟

۱۸- Masters Of The Universe: Revelation

به عنوان یکی از آثار کوین اسمیت، انیمیشن Masters Of The Universe: Revelation دنباله ای بر سریال کلاسیک He-Man در دهه ۸۰ است که دست به انجام کاری غیرممکن می زند و آن اینکه هم برای طرفداران قدیمی و هم جدید به یک اندازه جذاب و خوشایند است. به لطف جلوه های بصری خارق العاده و صداپیشگی بازیگران برجسته ای مانند مارک همیل، سارا مایکل گلار و لنا هیدی، این سریال هم مملو از سکانس های اکشن است و هم خوب می داند که به دنبال چیست و چه پتانسیلی دارد، در حالی که دنیای اترنیا هم تازه و هم نوستالژیک جلوه می کند. شاید این سریال برای طرفداران سریال اورجینال مناسب تر باشد اما هوشمندی و جذابیت Revelation در پرداخت شخصیت های سریال اورجینال و ماهیت قابل هضم آن برای همگان باعث شده مناسب طرفداران مدرن نیز باشد.

پس از این صحبت ها، وقت آن رسیده که بهترین سریال های سال 2021 را در قالب یک فهرست 20 عنوانی به شما معرفی کنیم

۱۷- Made For Love

اگر چ پیچش داستانی اش آن را به یک اپیزود جدید از سریال Black Mirror تبدیل می کند، سریال Made For Love در واقع بسیار بامزه و خنده دار است و از بازیگران و هجو اجتماعی نهایت بهره را می برد تا از افتادن داستان در تاریکی بن مایه های ناخوشایند و ترسناک دور نگه دارد. بعد از سال ها بازی در نقش های جانبی نادیده گرفته شده، کریستین میلیوتی در این سریال نقش شخصیت اصلی هیزل را بازی می کند، زن فراری یک میلیاردر فعال در حوزه تکنولوژی که یک ابزار ردیابی توسط شوهرش در جمجمه او کار گذاشته شده و این موضوع، برنامه های این زن برای رسیدن به استقلال و آزادی را با مخاطره مواجه کرده است. با پرداختن به تم های بدرفتاری، خشونت، قدرت و وسواس فرهنگی نسبت به تکنولوژی با یک صداقت بامزه و شوکه کننده، سریال Made For Love باکی از نیمه ی تاریک خود نداشته بلکه این بخش از داستان با بازی هیستریک میلیوتی بسیار قابل درک نیز شده است. ساخت فصل دوم این سریال نیز در حال انجام است.

پس از این صحبت ها، وقت آن رسیده که بهترین سریال های سال 2021 را در قالب یک فهرست 20 عنوانی به شما معرفی کنیم

۱۶- Star Wars: Visions

۱۲ ماه گذشته برای فرانچایزهای ادامه دار و طولانی انشعاب یافته و به پیش بردن خود به تنهایی بسیار خوب بوده است و انیمیشن سریالی Visions که تازه ترین انیمیشن اسپین آفی جنگ ستارگان است نیز یکی از غافلگیر کننده ترین تلاش ها در این حوزه به شمار می آید. این سریال انیمیشن که از ۹ اپیزود کوتاه به تهیه کنندگی هفت استودیو انیمیشن سازی متفاوت ژاپنی ساخته شده است، داستان جنگ ستارگان را به مکان های خارق العاده جدیدی می برد و با نتایج الهام بخش این ماجراجویی ها، به انیماتورها اجازه داد تسلط آزادانه و کاملی در افسانه پردازی این فرانچایز و شخصیت هایش داشته باشند تا داستان هایی خلق شود که به تنهایی نیز ماجراجویی های منحصربفردی هستند. با انیمیشن سازی شلوغ و پرجزییات و نوآوری های شجاعانه، سریال Star Wars: Visions هم با بهترین کلیشه های این فرانچایز همخوانی داشته و هم برای طرفداران قدیمی و تازه این فرانچایز به مانند هم جذاب است.

بهترین سریال های سال 2021 کدامند؟

۱۵- Dopesick

بر اساس کتابی به همین نام و به کارگردانی دنی استرانگ، سریال Dopesick یک مینی سریال الهام بخش است که بحران اعتیاد به افیون ها در آمریکا را هدف قرار می دهد، موضوع پیچیده ای که اغلب در تلویزیون نادیده گرفته می شود. با توجه به موضوع و منبع اورجینال سریال، تماشای Dopesick به هیچ عنوان ساده و آرامش بخش نیست اما تصویرسازی آن از اعتباد و بی عدالتی، هم ضروری است و هم جذاب که سرگرمی آموزشی و همراه با تلنگری را از یک تراژید واقعی انسانی ایجاد می کند، تراژدی که نباید نادیده گرفته شود. هیچ مقداری از این تاثیرگذاری و جذابیت امکان پذیر نبود اگر بازیگران اصلی سریال به این خوبی کار نمی کردند، بازیگرانی مانند مایکل کیتون، مایکل استولبارگ و کایتلین دیور که بهترین بازی های خود را ارائه کرده اند. سریال Dopesick به عنوان سریالی که می ترساند و آگاهی بخش است، شما را به شدت ناراحت خواهد کرد اما سریالی است که خود را در دام آن دیده و فکر می کنید نمی توانید از تماشایش دست بردارید.

بهترین سریال های سال 2021 کدامند؟

۱۴- Sweet Tooth

در دنیایی که بخشی از ساکنانش هیبریدهایی نیم انسان و نیم حیوان هستند، سریال Sweet Tooth در مورد یک پسربچه ی نیمه آهو به نام گاس است که در تلاش برای پیدا کردن مادر گمشده اش، وارد دنیایی بسیار خطرناک می شود. با پیچش های داستانی و بازی های بسیار دوست داشتنی از بازیگرانش- از جمله کریستین کانوری که تماشای استعداد او بسیار جذاب است- این سریال درام فانتزی بسیار خشن، ترسناک و همزمان دلگرم کننده است و برخی از بهترین دنیاسازی های سال های اخیر تلویزیون را در خود دارد. علیرغم اینکه تاکنون تنها ۸ اپیزود از این سریال پخش شده، سریال Sweet Tooth به شکل خارق العاده ای پایگاه بزرگی از طرفداران تشکیل داده که انتظار فصول بعدی آن را کشیده و مطمئنند که در فصول پیش رو با دنیایی بهتر و بزرگ تر مواجه خواهند شد.

بهترین سریال های سال 2021 کدامند؟

۱۳- WandaVision

سریال WandaVision به عنوان اولین سریال دیزنی در دنیای MCU، یک جذابیت مطلق است اگر چه در انتهای سریال کمی جذابیت خود را از دست می دهد. این سریال داستان واندا ماکسیموف و ویژن تازه درگذشته را روایت می کند که در یک دنیای فانتزی غیرقابل توصیف گرفتار می شوند. سریال WandaVision به طور همزمان تصویرسازی زیبایی از غم، قدرت و سوگواری است اما بزرگ ترین و قوی ترین دارایی این مینی سریال را باید اجرای آن دانست که باعث می شود هر اپیزود شکل یک سریال خانوادگی جذاب را به خود بگیرد جایی که واندا رفته رفته در می یابد اشکالی در وجود ترک برداشته اش وجود دارد. WandaVision همچنین از ستارگانش به خوبی استفاده می کند، به ویژه الیزابت اولسن که به خوبی نقش یک زن ابرقهرمان به دردسرافتاده و رنج دیده را به تصویر کشیده که بازی او با تم های سنگین، طراحی لباس جذاب و پیچش های غافلگیر کننده ترکیب می شود.

پس از این صحبت ها، وقت آن رسیده که بهترین سریال های سال 2021 را در قالب یک فهرست 20 عنوانی به شما معرفی کنیم

۱۲- We Are Lady Parts

سریال We Are Lady Parts ساخته نیدا منظور یک سریال موزیکال منحصربفرد در مورد یک گروه موسیقی پانک در لندن است که از زنان مسلمان تشکیل شده است، زنانی که از جمعیت متنوع و تنوع فرهنگی شهر لندن الهام می گیرند. این سریال تصویری پیشروانه و آگاهی بخش از اسلام و موسیقی پانک ارائه داده و نتیجه یک درام کمدی است که ادای احترامی زیبا به دین، دوستی و هویت است، سریالی که با طنز هوشمندانه و نگاهی هوشمندانه به زندگی و موسیقی مدرن از کلیشه ها دوری می کند. تمام این ها با تیم بازیگران خوب سریال به ویژه آنجانا واسان هیستریک و آهنگ های دوست داشتنی، بیش از پیش توجه شما را به خود جلب می کند. We Are Lady Parts یک سریال خانوادگی کمدی و تصویری بی نقص از زنانگی، خلاقیت و عرفان است که برای فصل دوم نیز تمدید شده است.

پس از این صحبت ها، وقت آن رسیده که بهترین سریال های سال 2021 را در قالب یک فهرست 20 عنوانی به شما معرفی کنیم

۱۱- Starstruck

سریال Starstruck که زاییده ی ذهن بازیگر اصلی اش، رُز ماتافئو است، داستان زنی اهل نیوزیلند را روایت یم کند که در لندن شغل های عجیب و غریبی دارد و یک شب با مردی قرار می گذارد که مشخص می شود یک بازیگر مشهور است. با جذابیت و کششی خاص، این سریال شبیه کمدی های ابلهانه قدیمی است که شخصیت اصلی آن هر بار از یک دردسر به دردسری تازه می افتد و هر بار با داستانی عجیب مواجه می شود. به لطف شیمی بی نقص بین شخصیت ها و رشد شخصیت قابل درک سریال، Starstruck موفق می شود از کلیشه های این ژانر فرار کرده و داستانی داشته باشد که هم هیستریک و هم بسیار قابل باور، به شدت جذاب و به شکل مثبتی عجیب و غریب جلوه می کند. اگر کمدی های رمانتیک بریتانیایی را دوست دارید، به ویژه با حال و هوایی مشابه هیو گرانت در دهه ۹۰ میلادی، سریال Starstruck بهترین گزینه شماست.

پس از این صحبت ها، وقت آن رسیده که بهترین سریال های سال 2021 را در قالب یک فهرست 20 عنوانی به شما معرفی کنیم

۱۰- Reservation Dogs

به عنوان یکی از منحصربفردترین سریال های سال ۲۰۲۱، Reservation Dogs در مورد چهار نوجوان بومی آمریکایی است که تلاش می کنند از طریق خلافکاری و گول زدن دیگران، پولی برای منطقه ی اختصاصی سرخپوستان بدست بیاورند. این سریال که تمام بازیگران و تیم ساخت آن از نسل بومیان آمریکا هستند، یک درم کمدی است که با شوخ طبعی بسیار جذاب و تصویرسازی تاثیرگذاری از زندگی بومیان آمریکایی، به بررسی حیات شخصیت های خود می پردازد، در شرایطی که این نوجوانان به هدف خود می رسند اما نسبت به آینده شان مطمئن نبوده و با سنت هایشان درگیر هستند. از سبک کمدی خاص و قابل شناسایی تایکا وایتیتی که از سازندگان سریال است، تا کار بازیگران تازه کارش، eservation Dogs همه جوره یک سریال فراموش نشدنی و منحصربفرد است که فصل دوم آن نیز در سال ۲۰۲۲ منتشر می شود.

پس از این صحبت ها، وقت آن رسیده که بهترین سریال های سال 2021 را در قالب یک فهرست 20 عنوانی به شما معرفی کنیم

۹- Invincible

با توجه به محبوبیتی که این روزها آثار ابرقهرمانی در هر محملی دارند، سریال هایی مانند Invincible یک تغییر خوشایند در سرعت این ژانر هستند که یک حال و هوای بالغ تر داشته و همزمان به تاثیرات ابرقهرمانان بر فرهنگ عامه ادای احترام می کنند. داستان این سریال انیمیشنی در مورد یک ابرقهرمان تازه کار است که برای یادگیری سختی های قهرمان بودن، با پدر کهنه کارش کنار می آید و نتیجه یک درام اکشن انیمیشنی است که به سرعت به خشونت و تم های سنگینی ماندن هویت و مسئولیت کشیده می شود در حالی که ابتدا داستانی در مورد بزرگ شدن یک نوجوان معمولی به نظر می رسد. سریال Invincible که بر اساس یک سری کتاب کمیک از رابرت کرکمن (خالق سریال مردگان متحرک) ساخته شده بازیگران برجسته ای را در زمینه صداپیشگی به کار گرفته است، از جمله استیون یئون، جی کی سیمونز و ساندرا اوه ، و از پیچش های داستانی متهورانه و خشونت بسیار خونین برای یک پیچش تازه و خوشایند در ژانر فرعی ابرقهرمانی استفاده می کند.

پس از این صحبت ها، وقت آن رسیده که بهترین سریال های سال 2021 را در قالب یک فهرست 20 عنوانی به شما معرفی کنیم

۸- Mare Of Easttown

به عنوان یک پیروزی بزرگ برای HBO، درام جنایی Mare Of Easttown در مورد یک کارآگاه درمانده به نام مِر شیهان با بازی کیت وینسلت است که با تراژدی شخصی دست و پنجه نرم می کند و همزمان باید پیچیده ترین پرونده قتل دوران حرفه ایش را نیز به سرانجام برساند. رازآلودگی موجود در قلب داستان با یک فضای غیرقابل پیش بینی پرتنش، داستان را به پیش می برد اما این بازی وینسلت در نقش یک پلیس کهنه کار و در حال مبارزه با هیولاهای درونش است که باعث می شود Mare Of Easttown یک سریال کاملاً بی نقص و ماندگار باشد. اگر چه وینسلت یک جایزه اسکار در کارنامه داشته و به خاطر کارهای سینمایی اش شناخته می شود اما بازی اش در این سریال را می توان بهترین بازی دوران حرفه ایش دانست.

پس از این صحبت ها، وقت آن رسیده که بهترین سریال های سال 2021 را در قالب یک فهرست 20 عنوانی به شما معرفی کنیم

۷- Time

درام سه قسمتی جیمی مک گرو با نام Time که داستان آن در یک زندان می گذرد، در مورد یک مرد خانواده ی پشیمان و گمشده با بازی شان بین است که سعی دارد با زندگی پشت میله های زندان کنار بیاید، در حالی که استفن گراهام نقش یک نگهبان زخم خورده را بر عهده دارد که می خواهد با کارش به عنوان نگهبان زندان صلح کند. این سریال که تنها به خاطر بازی های قوی و بسیار احساسی بین و گراهام نیز ارزش تماشا دارد، با نویسندگی بی نقص مک گاورن از قدرت ستارگانش پشتیبانی می کند، نقطه قوت دیگری که به سریال Time امکان می دهد هم یک مطالعه ی شخصیت دائماً در حال بهبود کیفیت باشد و هم یک تریلر بی محابا و بررسی تکان دهنده سیستم زندان های بریتانیا. اگر چه فاصله زیادی با یک تماشای آسان دارد، سریال Time یک شاهکار به تمام معناست که با یک جادوی بی مانند به موضوعی می پردازد که تاکنون کمتر به آن پرداخته شده است.

پس از این صحبت ها، وقت آن رسیده که بهترین سریال های سال 2021 را در قالب یک فهرست 20 عنوانی به شما معرفی کنیم

۶- It’s A Sin

It’s A Sin یک درام بریتانیایی بی نقص دیگر در سال ۲۰۲۱ است که در طی ۵ اپیزود، نگاهی ترسناک و صادقانه به بحران ایدز در دهه ی ۸۰ در لندن می اندازد. این سریال که توسط راسل تی دیویس بزرگ ساخته شده، در مورد گروهی مرد جوان است که برای فصل جدید زندگی شان وارد شهر لندن می شوند و شیوع یک بیماری جدید و مرگبار زندگی آن ها را زیر و رو می کند. با توجه به موضوع داستان مشخص است که تماشای این سریال ساده نیست اما جذابیت It’s A Sin در این است که یک تصویرسازی مبهم و تاریک از اندوه و درماندگی نیست بلکه داستان هیجان انگیز و الهام بخش دوستی، روح اجتماعی و عشق است که گاهی اوقات بامزه و دلگرم کننده می شود.

پس از این صحبت ها، وقت آن رسیده که بهترین سریال های سال 2021 را در قالب یک فهرست 20 عنوانی به شما معرفی کنیم

۵- The White Lotus

داستان سریال The White Lotus که از نگاه بسیاری بهترین سریال عرضه شده در تابستان ۲۰۲۱ است، در یک استراحتگاه در هاوایی رخ می دهد جایی که افراد ثروتمند مشتاق خوشگذرانی و استراحت با یک سری رازهای ویرانگر روبرو می شوند که تجربه ای بسیار دور از خوشایند را برایشان رقم می زند. با داستانی تاریک اما جذاب و پیچ و تاب دار اما ناخوشایند، این درام بسیار بدبین، غیرقابل پیش بینی و با گام بندی دقیق است که بن مایه ها و اکشن شخصیتی زیادی دارد. اگر این ها برای متقاعد کردن شما کافی نیست، باید بدانید که The White Lotus یکی از بهترین فهرست بازیگران سال را دارد، جایی که نام استیو زان، جنیفر کولیج، الکساندرا داداریو و بسیاری دیگر دیده می شود. این سریال بسیار بی سروصدا منتشر شد اما کیفیت بالایش همه را غافلگیر کرد، سریالی که هم منتقدان و هم مخاطبان به تمجید از آن پرداخته اند. The White Lotus قرار بود یک مینی سریال باشد اما با توجه به استقبالی که از آن صورت گرفت، برای فصل دوم نیز تایید شده است.

پس از این صحبت ها، وقت آن رسیده که بهترین سریال های سال 2021 را در قالب یک فهرست 20 عنوانی به شما معرفی کنیم

۴- Blindspotting

سریال Blindspotting به عنوان اسپین آف یک فیلم سینمایی به همین نام در سال ۲۰۱۸، در مورد زنی به نام اشلی است که بعد از زندانی شدن نامزدش با مشکل مواجه می شود. او که مجبور می شود به منزل خانوادگی نامزدش نقل مکان کند، سعی دارد حرفه اش را به شکلی بسیار آشفته اما بامزه به پیش ببرد. همانند بسیاری از دیگر سریال های قوی سال، این سریال نیز نیز به خاطر پیچش های داستانی و تم های جالبش مورد توجه قرار گرفته است. به ندرت اتفاق می افتد که یک اسپین آف بتواند بر منبع اورجینال خود سایه بیفکند اما سریال Blindspotting از همان فریم اول این برتری را به رخ کشیده و باعث می شود که تماشایش بسیار ساده و خوشایند باشد.

پس از این صحبت ها، وقت آن رسیده که بهترین سریال های سال 2021 را در قالب یک فهرست 20 عنوانی به شما معرفی کنیم

۳- The Underground Railroad

شاید کمی بزرگنمایی به نظر برسد اما The Underground Railroad بدون شک یکی از جذاب ترین سریال های تلویزیونی تمام دوران از لحاظ جلوه های بصری است. سریالی با حال و هوای ماجراجویانه، فیلمبرداری بسیار زیبا و داستانی بسیار تکان دهنده، The Underground Railroad تا مدت ها پس از اپیزود پایانی و نتیجه گیری همراه با دلشکستگی اش با شما خواهد ماند. خوشبختانه این سریال جدای از جذابیت بصری چیزهای دیگری نیز برای ارائه دارد و داستان آن نیز به جای خود خیره کننده است، داستانی در مورد برده ای به نام کورا که در حال فرار از یک شکارچی برده، ماجراهای بسیاری را تجربه می کند. این سریال مملو از اکشن و درام در تمام طول ۱۰ اپیزود خود است و به خوبی توانسته روح کتاب برنده جایزه پولیتزر کالسون وایت هد را به تصویر بکشد.

پس از این صحبت ها، وقت آن رسیده که بهترین سریال های سال 2021 را در قالب یک فهرست 20 عنوانی به شما معرفی کنیم

۲- Squid Game

اگر قرار بود مسابقه ای برای سنجش محبوبیت سریال ها برگزار شود، بدون شک سریال Squid Game در صدر این فهرست قرار می گرفت. به عنوان یکی از موفق ترین سریال های نتفلیکس، این درام نزاع برای بقای ساخت کره جنوبی در مورد صدها مرد و زن بی پول، بدهکار و درمانده است که برای خلاصی از وضع موجود، وارد رقابتی می شوند که می تواند به معنای مرگ باشد یا برنده شدن پول بسیار زیادی که همیشه آرزویش را داشته اند. تبلیغ شخص به شخصی باعث شد که سریال Squid Game از همان روزهای اول انتشار مورد توجه سریال دوستان در سراسر دنیا قرار گیرد، یک اکشن تریلر هیجان انگیز که شخصیت هایش به شکلی معقول و قابل درک در طول داستان رشد کرده و همزمان یک هجو تیز و تکان دهنده نسبت به شکاف طبقاتی رو به افزایش در جامعه ی مدرن است. این سریال کره ای که به خوبی راهی برای ایجاد توازن بین نقد تکان دهنده اجتماعی خود و کمدی تاریک بی نقص و خشونت غیرمنتظره اش می یابد، همزمان سریالی خلاق و تاریک است که بازی های کودکانه را به یک تقلای مرگ و زندگی بین انسان هایی تبدیل می کند که هر یک مانند دیگری درمانده هستند.

پس از این صحبت ها، وقت آن رسیده که بهترین سریال های سال 2021 را در قالب یک فهرست 20 عنوانی به شما معرفی کنیم

۱- Only Murders In The Building

علیرغم تمام سریالی های قوی و بی نقصی که در سال ۲۰۲۱ عرضه شدند، هی یک از آن ها را نمی توان به اندازه ی Only Murders In The Building بی نقص دانست، سریالی در مورد سه همسایه نیویورکی که علاقه مشترکشان به جرم و جنایت را به منظور حل یک قتل در آپارتمانشان به بوته آزمایش می گذارند. این سریال که توسط استیو مارتین ساخته شده، علاوه بر مارتین، از بازی خوب مارتین شورت و سلنا گومز نیز سود می برد و نتیجه یک درام هجوآمیز است که یک رازآلودگی هیجان انگیز حول شخصیت هایش ایجاد کرده و همزمان علاقه وسواس گونه به جرم و جنایت، رسانه های اجتمتعی و ظهور پادکست ها را به نقد می کشد. مهم تر از داستان، بازی سه شخصیت اصلی سریال است که جادوی استعداد خود را برای خلق سه شخصیت کاملاً متفاوت اما دارای ارتباطی غیرقابل توصیف به کار می گیرند.

منبع:
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • غزل دی ۱۰, ۱۴۰۰

    چرا lost in space3 توشون نبووود؟?
    اون بهترینه??