گوهر خیراندیش: می خواستند با آمپول هوا مرا بکشند! + ویدئو

گوهر خیراندیش: می خواستند با آمپول هوا مرا بکشند! + ویدئو

گوهر خیراندیش ، بازیگر مشهور سینما و تلویزیون، در گفتگویی از مشکلات فراوانی که در زمان بازی در سریال «حماسه آرد» ساخته ی بهزاد فراهانی، به آن ها دچار شده بود، صحبت کرده است. او گفته به دلیل ترکیدگی آپاندیس و بی توجهی عوامل سریال به وضعیت او تا پای مرگ رفت.

خیراندیش گفت در زمان فیلمبرداری سریال «حماسه آرد» در یکی از روستاهای زنجان، به دلیل ترکیدگی آپاندیس، دچار عفونت می شود، اما رسیدگی مناسبی به او صورت نمی گیرد و این مسأله وضع او را بدتر می سازد. با این حال عوامل سریال تصور می کردند او برای فرار از شرایط سخت کار در روستا وانمود می کند که بیمار است.

بالاخره او را به بیمارستان می برند اما در آنجا هم کارهای عجیبی از کادر بیمارستان سر می زند که حال خیراندیش را وخیم تر می کند و او را به حال مرگ می اندازد. در اینجا یکی از عوامل بیمارستان تصمیم می گیرد با زدن آمپول هوا به خیراندیش او را راحت کند! اما دختر خیراندیش سر می رسد و جلوی آن شخص را می گیرد.

در نهایت با پیگیری فرزندان خیراندیش او را به بیمارستان دیگری منتقل می کنند. او چند روز را در کما به سر می برد و در این مدت فهیمه رحیمی نیا، همسر بهزاد فراهانی همواره در بیمارستان در کنار خیراندیش حضور داشت و به وضعیت او رسیدگی می کرد.

خیر اندیش می گوید در مدتی که در بیمارستان بستری بود چند نفری از جمله مادر کمند امیرسلیمانی، همسر مرحومش، جمشید اسماعیل خانی را در خواب دیده بودند. آن ها گفته بودند مرحوم اسماعیل خانی در خواب آن ها از وضعیت همسرش اظهار نگرانی می کرد.

در ویدئوی زیر می توانید صحبت های کامل گوهر خیراندیش را مشاهده کنید.

سریال «حماسه آرد» به نویسندگی و کارگردانی بهزاد فراهانی اولین تجربه ی سریال سازی وی بود که هرگز به سرانجام نرسید.

فیلمبرداری این سریال در مرداد سال ۸۷ در شهر حلب ِ زنجان آغاز اما پس از ۴۵ روز متوقف شد.

در آن زمان گفته شد علت توقف کار عدم حضور گوهر خیراندیش بوده، چرا که او همزمان در پروژه های دیگری نیز شرکت داشت.

در سال ۸۸ اعلام شد قرار است فیلمبرداری این سریال دوباره از سر گرفته شود اما این اتفاق رخ نداد و تولید این مجموعه برای همیشه متوقف شد.

بعدها شایعه شد تعطیلی این پروژه به دلیل مهاجرت دختر بهزاد فراهانی، گلشیفته فراهانی بوده است. بهزاد فراهانی نیز خود در سال ۹۴ در مصاحبه ای در پاسخ به سؤالی درباره ی علت توقف تولید سریالش به طور تلویحی این شایعات را تأیید کرد. او گفت: «دلیلش سیاسی است و هر بلایی سر من می آید فقط دلیلش سیاسی است.»

سریال «حماسه آرد» به تهیه کنندگی سیدامیر سیدزاده برای شبکه اول سیما تولید می شد.

علاوه بر گوهر خیراندیش، بازیگرانی چون اردشیر رستمی، مهدی میامی، بهار نوریان، اصغر بیچاره و مرتضی مسجدجامعی در آن نقش آفرینی می کردند. بهزاد فراهانی خود نیز از بازیگران سریال بود.

داستان این سریال تلویزیونی به دوران رضاخان و اتفاقات سال ۱۳۲۰ و واقعه ی حماسه آرد بازمی‌گشت.

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود