جن گیری ۹ ساعته یک زن توسط کشیش ها در ایتالیا

جن گیری ۹ ساعته یک زن توسط کشیش ها در ایتالیا

کشیش های کاتولیک رومی در شمال ایتالیا یک مراسم جن گیری ۹ ساعته بر روی یک زن ۲۶ ساله اجرا کردند. این زن جوان در میانه ی اعترافات خود یکباره رفتار خشونت آمیزی پیدا کرده و به چندین زبان مختلف از جمله لاتین الفاظ رکیکی به زبان آورده بود.

این زن که نام او ذکر نشده، روز ۵ دسامبر در کلیسای سن مری ماونت بریکو در شهر ویچنزای ایتالیا حضور یافته بود.

پدر کارلو ماریا روساتو به رسانه های ایتالیا گفته: «این زن جوان را قبل از این یک جن گیر دیگر هم در شهر ورونا دیده بود، اما آن روز پدر و مادرش او را به اینجا آوردند. احتمالاً می خواستند یک بار دیگر برای رفع شرارتی که دخترشان مدتی بود به آن گرفتار شده بود تلاش کنند.»

پدر این زن مطمئن بود که دخترش دچار یک مشکل روانی شده، اما مادرش معتقد بود که رفتار غیرعادی او از یک «نفوذ شیطانی» نشأت می گیرد و تصمیم گرفته بود دخترشان را به یک کشیش نشان دهد.

در این کلیسا، که تصور می شود محل ظهور معجزه آسای حضرت مریم در قرن پانزدهم میلادی بوده، از زن جوان اعتراف گرفته شد. در میانه ی اعتراف اما یکباره بدن او شروع لرزیدن کرد. زن جوان به شدت پریشان شد و به زبان لاتین چیزهایی را با فریاد به زبان می آورد.

راهبان «فرقه خدمتگزاران مریم»، جن گیر رسمی کلیسا یعنی پدر جوزپه برناردی ۸۰ ساله را فراخواندند.

پدر برناردی حضور یافت و مراسم جن گیری را آغاز کرد. او تکرار می کرد: «به نام عیسی مسیح، به شیطان دستور می دهم و امر می کنم که این شخص را رها کند.»

اما حضور او کافی نبود و سه راهب دیگر نیز به مراسم جن گیری پیوستند. با جن گیرهایی از دیگر قلمروهای اسقف ایتالیا هم برای شرکت در این مراسم تماس گرفته شد. یکی از آن ها توصیه های خود را از طریق تماس ویدئویی بیان کرد.

پدر روساتو به رسانه های ایتالیا گفته زن جوان فریاد می کشید و ناسزا می گفت. به گفته ی او حضور شیطان مشهود بود.

عبادت کنندگان و کسانی که در کلیسا کار می کردند به بیرون هدایت شدند و درهای کلیسا بسته شد. بسیاری در مدت برگزاری مراسم جن گیری در بیرون کلیسا ماندند و به خواندن دعا پرداختند. پلیس و یک آمبولانس هم در محل حاضر شدند اما اجازه ی ورود به آن ها داده نشد.

بعد از پایان مراسم جن گیری، زن جوان به خواب عمیقی فرو رفت که راهبان آن را نشان دهنده ی موفقیت آمیز بودن مراسم جن گیری می دانستند. با این حال، پدر روساتو خاطر نشان کرد که رهایی از شیطان بلافاصله رخ نمی دهد و این مسأله به میزان قدرت نیروی شیطانی و ماهیت آن بستگی دارد.

یکی از رسانه های ایتالیا در گزارش خود از این اتفاق نوشته زن جوان در میانه ی اعترافات به کشیشی که به او گوش سپرده بود حمله برد که راهبان کلیسا بلافاصله او را نجات دادند.

منبع: insider
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • Someone بهمن ۱۱, ۱۴۰۰

    واقعا سطح سایت خیلی پایین اومده،
    لازمه هر مطلب غیرواقعی و زردی و منتشر کنید؟
    الان این خبر به جز توهمات یه عده خرافاتی، چه چیز دیگه ای داره؟