بازگشت دور از انتظار شخصیتی دوست‌داشتنی در فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست»

بازگشت دور از انتظار شخصیتی دوست‌داشتنی در فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست»

در فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» هواداران شاهد بازگشت قهرمانی محبوب هستند که مدت ها انتظار بازگشتش را کشیده بودند. اما بسیاری از آن ها انتظار این را نداشتند که بازگشت او را در یک فیلم مارول ببینند.

به گزارش Insider، یکی از بزرگ ترین غافلگیری ها در اوایل فیلم و زمانی اتفاق می افتد که بازیگری که هیچ کس انتظارش را ندارد در کنار پیتر پارکرِ تام هالند ظاهر می شود.

در شروع فیلم، پیتر توی دردسر افتاده. همه می دانند که او مرد عنکبوتی است و متهم به قتل میستریو نیز هست. وقتی او را برای بازپرسی می آورد، به او می گویند که به یک وکیل خبره نیاز دارد. کاش یک شخصیت مارول و اهل نیویورک وجود داشت که تخصصش حقوق بود…

مرد عنکبوتی

پیتر، زن عمو می و هپی دور یک میز نشسته اند که ناگهان مت مرداک با بازی چارلی کاکس وارد می شود تا به آن ها مشاوره حقوقی بدهد. درسته. ۳ سال بعد از کنسل شدن سریال Daredevil محصول نتفلیکس، شخصیت دردویل بازگشته است. مرداک به سرعت مرد عنکبوتی را از اتهاماتی که متوجهش است تبرئه می کند.

اگرچه مرداک را در لباسش نمی بینیم (او فقط در یک صحنه ی کوتاه حضور دارد) پیتر متوجه می شود که وکیلش با مردم عادی فرق دارد. زمانی که دور میز نشسته اند، یک آجر از پنجره به داخل اتاق پرتاب می شود. قبل از این که پیتر به خودش بیاید، مرداک به راحتی آن را در هوا می گیرد.

مرد عنکبوتی

پیتر شگفت زده می پرسد که چطور این کار را انجام داده. مرداک نیز آن را کم اهمیت جلوه می دهد و می گوید: «من وکیل خیلی خوبی هستم.»

البته بعضی ها بازگشت کاکس را در فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» پیش بینی کرده بودند، چرا که چندین خبرگزاری گزارش داده بودند که کاکس در محل فیلمبرداری دیده شده است.

در ماه دسامبر، کوین فایگی، مدیر مارول طی مصاحبه ای با Cinemablend تصدیق کرده بود که اگر قرار باشد شخصی دومرتبه نقش دردویل را در دنیای سینمایی مارول بازی کند، آن شخص کاکس خواهد بود. او گفته بود: «قطعا اگر بنا بر این باشد که کسی دردویل را بازی کند، چارلی کاکس این کار را خواهد کرد. اما این که کجا، چطور و چگونه او را ببینیم، باید صبر کرد و دید.»

بیشتر بخوانید:

رابطه تام هالند و زندایا بالاخره علنی شد

پیش‌نمایش فیلم Spider-Man: No Way Home اتفاقات جالبی را برملا می‌کند + ویدیو

بی‌توجهی تام هالند و زندایا به ممنوعیت عاشقی در فیلم «اسپایدرمن: راهی به خانه نیست»

منبع: Insider
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۵ نظر

ورود

  • شهاب آذر ۳۰, ۱۴۰۰

    والا دور از انتظار نبود دو ماهه اسپویل شده

  • shahab آذر ۳۰, ۱۴۰۰

    کجاش دور از انتظار بود حظورش بیشتر از دو ماهه که اسپویل شده بود

  • SAMTIME دی ۱, ۱۴۰۰

    دور از انتظار؟
    همه از قبل میدونستم
    یه ساله که همه میدونن
    بعد میگی دور از انتظار؟

  • مهدی دی ۱, ۱۴۰۰

    از سایت خواهشمندم که فیلم رو اسپویل نکنند

  • امیر دی ۱۷, ۱۴۰۰

    فیلم مرد عنکبوتی عالی ۳ش که امده ۳تا مرد عنکبوتی ها هم هستند خیلی عالی