رکوردشکنی فیلم Spider-Man: No Way Home در هفته نخست اکران

رکوردشکنی فیلم Spider-Man: No Way Home در هفته نخست اکران

«مرد عنکبوتی» بیشتر از حد مورد انتظار فروش کرده است.

«مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home)، جدیدترین فیلم دنیای مارول، با ۲۶۰ میلیون دلار فروش در هفته ی نخست اکران خود در آمریکا رکوردشکنی کرد.

این در حالی است که تخمین زده شده بود این فیلم در نخستین هفته ی اکران خود ۲۵۳ میلیون دلار فروش کند و این امر با وجود همه‌گیری کرونا موضوع قابل توجهی محسوب می شود. «راهی به خانه نیست» از فیلم «انتقام‌ جویان: جنگ ابدیت» (Avengers: Infinity War) پیشی گرفته است که در سال ۲۰۱۸ فروشی ۲۵۷ میلیون دلاری در هفته ی نخست اکران خود داشت. حالا در میان فیلم هایی که بیشترین فروش در نخستین هفته ی اکران را داشته اند، «راهی به خانه نیست» در جایگاه دوم قرار دارد.

تنها فیلم ۲۰۱۹ «انتقام جویان: پایان بازی» (Avengers: Endgame) است که بیشترین فروش در هفته ی اول اکران را داشته است.

«راهی به خانه نیست» تا یک روز دیگر رکورد پرفروش ترین هفته ی نخست اکران در دوران کرونا را از آن خود خواهد کرد و تا یک هفته ی دیگر به پرفروش ترین فیلم سال ۲۰۲۱ نیز بدل خواهد شد.

این فیلم بیشترین فروش در هفته ی نخست اکران در ماه دسامبر را هم داشته است.

فروش جهانی «راهی به خانه نیست» تاکنون ۶۰۰ میلیون دلار بوده است.

با توجه به اینکه رکوردشکنی این فیلم در دوران همه‌گیری بوده، مجموع فروش آن نقطه عطف قابل توجهی به حساب می آید.

این فیلم که تنها در سینماها به نمایش درآمده است، در حالی توانسته رکوردشکن شود که سویه اومیکرون ویروس کرونا نمایش های برادوی در نیویورک را به تعطیلی کشانده و قسمت جدید برنامه تلویزیونی محبوب آمریکا، «پخش زنده شنبه شب» (Saturday Night Live) برخلاف روال معمول، بدون حضور تماشاگر در استودیو پخش شد.

منبع: cnn
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود