ناپدید شدن دختر نامشروع پوتین پس از صحبت درباره پنتهاوس مادرش

ناپدید شدن دختر نامشروع پوتین پس از صحبت درباره پنتهاوس مادرش

یک دختر نوجوان که تصور می شود ثمره ی رابطه ی نامشروع رئیس جمهور روسیه، ولادیمیر پوتین باشد، از دو ماه قبل تاکنون پستی در اینستاگرام منتشر نکرده و حالا دنبال کنندگانش نگرانند که او را مجبور به سکوت کرده باشند.

لوئیزا روزووا که با نام الیزاوتا کریوونوگیخ هم شناخته می شود، تا اول ماه اکتبر به طور مرتب در اینستاگرام خود پست می گذاشت اما این دختر ۱۸ ساله از آن زمان دیگر فعالیتی در اینستاگرام نداشته است.

پس از افشاگری یک وبسایت روسی به نام Proekt درباره ی لوئیزا، این دختر نوجوان به چهره ی مشهوری در فضای مجازی بدل شد. لوئیزا با ۸۲،۵۰۰ دنبال کننده در اینستاگرام، لاین تولید لباس خودش را دارد و به عنوان دی‌جی نیز فعالیت می کند. او در ماه های اخیر، علیرغم برقراری محدودیت های کرونایی در فرانسه، در پاریس وقت گذرانی می کرد.

حالا اما نگرانی ها در خصوص این دختر نوجوان، که شباهت زیادی به پوتین دارد، افزایش یافته است. آخرین پست اینستاگرامی او تصویری از یک پا است که از زیر یک لحاف بیرون زده و یک لپ تاپ هم در کنار آن به چشم می خورد.

آخرین پست اینستاگرامی لوئیزا

یکی از دنبال کنندگان لوئیزا در کامنتی برایش نوشته: «به دلایلی دیگر هیچ فعالیتی در اینستاگرام نداری… لطفاً برگرد لوئیزا.»

کاربر دیگری نوشته: «چه اتفاقی افتاده؟ پدرت قدغن کرده جزئیات زندگی مجللت را نشان دهی؟»

لوئیزا در ۲۰۶ پست اینستاگرام خود سعی کرده بود تا حد ممکن چهره ی خود را پنهان کند، امری که نشان می داد او مایل به آشکار شدن هویتش نبود.

مادر او، اسوتلانا کریوونوگیخ ۴۶ ساله، که ادعا شده معشوقه ی پوتین بوده، اینطور که گفته می شود با انتشار عکس هایی در اینستاگرام که مکان ثبت آن ها را موناکو مشخص کرده بود، خشم مرد شماره یک روسیه را برانگیخت.

یکی از این عکس ها یک نمایش آتش بازی را نشان می داد، دیگری رنگین کمانی بر فراز اقیانوس و سومی نیز کشتی های تفریحی را در بندرگاه. لوئیزا در کامنتی برای پست کشتی های تفریحی که در سال ۲۰۱۴ منتشر شده بود، نوشته بود: «زیبا است! اینجا را می شناسم!»

اسوتلانا کریوونوگیخ

عکس هایی که اسوتلانا از موناکو منتشر کرده بود.

این پست ها در حالی مؤید ارتباط لوئیزا و اسوتلانا با موناکو بودند که چندی قبل نیز فاش شد اسوتلانا یک آپارتمان ۴ میلیون دلاری در منطقه ی مونت کارلوی موناکو دارد که اندکی پس از تولد دخترش لوئیزا، آن را خریداری کرده بود.

مدتی قبل اسنادی منتشر شد که نشان می داد اسوتلانا صاحب خانه ای چهار طبقه در موناکو است و ثروتی نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار دارد.

دیگر دارایی های او یک کشتی تفریحی و سهام برخی از باارزش ترین شرکت های دولتی روسیه عنوان شده است.

نه اسوتلانا و نه لوئیزا تاکنون اظهار نظری در خصوص این افشاگری ها نداشته اند. پوتین نیز در ماه اکتبر در صحبت های خود که از تلویزیون روسیه پخش شد از خبرنگاران خواست از «سرک کشیدن در مسائل شخصی برخی نخبگان» دست بکشند.

رئیس جمهور روسیه همچنین وبسایت Proekt که درباره ی اسوتلانا، نظافتچی سابق و میلیونر فعلی، معشوقه ی ادعایی پوتین و ثروت میلیون دلاری اش و همچنین، دختر او، لوئیزا افشاگری کرده بود را مسدود کرد.

 

بیشتر بخوانید:

ولادیمیر پوتین از نظافتچی خانه‌اش که اکنون میلیونر است یک دختر ۱۷ ساله دارد

توصیه عجیب دختر «مخفی» ولادیمیر پوتین به تظاهرکنندگان و نیروهای امنیتی روسیه

داستان معشوقه ورزشکار و سری ولادیمیر پوتین و بدنیا آمدن دوقلوهای رییس جمهور روسیه

اولین خبر از معشوقه ولادیمیر پوتین پس از نزدیک به سه سال بی خبری مطلق

منبع: dailymail
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • ارژنگ دی ۲, ۱۴۰۰

    شما از کجا میدونید که این بچه نامشروعه که این واژه توهین آمیز رو به کار می‌برید ؟؟؟ خوشتان میاد کسی چنین توهینی به خودتان بکنه ؟

    • M.J.Gh دی ۵, ۱۴۰۰

      حالا چرا جوش میاری ؟
      مگه پوتین باهات نسبتی داره ک اینجوری داغ میکنی ؟؟
      واسه مسایل بی اهمیت خودتو ناراحت نکن