گشتی در تزیین درخت کریسمس توسط سلبریتی‌ها در سال نو میلادی

گشتی در تزیین درخت کریسمس توسط سلبریتی‌ها در سال نو میلادی

گاهی به خاطر وضعیت مالی و اجتماعی سلبریتی ها فکر می کنیم که ارتباط برقرار کردن با آن ها سخت است. اما آن ها هم مثل بسیاری از هواداران شان در حوالی کریسمس هیجان زده می شوند. در این مطلب از Sun، می خواهیم نگاهی بیندازیم به درخت های کریسمس برخی از سلبریتی ها و تحلیل آن ها.

گوئن استفانی

درخت کریسمس

سال ۲۰۲۱ سالی به یاد ماندنی برای استفانی بود چرا که او و بلیک شلتون بالاخره بعد از ۶ سال طی مراسمی خودمانی و صمیمی با هم ازدواج کردند. هواداران این دو در ابتدا فکر نمی کردند که رابطه این دو به جایی ختم شود چرا که آن ها پیشینه های متفاوتی دارند. اما آن ها به کرات ثابت کردند که تفاوت هایشان آن ها را به هم نزدیک تر کرده است.

به گفته ی ورونیکا ساندرز، کارشناس طراحی داخلی، اولین درخت کریسمس گوئن و بلیک با پیوندشان هماهنگ است. «این درخت کریسمس باوقار، بازنمایی بصری حس مردانه است که با زیبایی ظریف و لذتی آسوده ترکیب شده است.»

کیم کارداشیان

کیم کارداشیان را به سبک تزئین مینیمالش می شناسند که کمابیش به خاطر تاثیر سلیقه کانیه وست نیز بوده است. ساندرز درباره درخت کارداشیان می گوید که «شکوهی شاهانه و منشی شکوهمند» دارد که با عنوان خانواده کارداشیان یعنی «خانواده سلطنتی امریکا» هماهنگ است.

کندال جنر

درخت کریسمس

کندال جنر، مدل و خواهر ناتنی کارداشیان، اغلب ترجیح می دهد زندگی شخصی اش را شخصی نگه دارد. اما با انتشار عکس درخت کریسمس اش نیم نگاهی به زندگی خود را برای هوادارانش میسر کرده است.

ساندرز، کارشناس طراحی داخلی، درباره ی این درخت می گوید: «درست مثل خانه اش، این درخت نیز بافت هایی طبیعی و نورهای تکرنگ دارد که نشانگر شکوهی بی‌پیرایه است.»

درو بریمور

درو بریمور زنی بشاش و خنده رو است و درخت کریسمس اش هم همان چیزی است که او انتظار می رود. ساندرز در مورد درخت او می گوید که «انتزاعی» و «شوخ» است. «دیدن این درخت به شما حس کریسمسی مفرح و بانشاط را القا می کند بدون این که اغراق آمیز باشد.»

مندی مور

درخت کریسمس

ساندرز درباره درخت کریسمس مندی مور می گوید: «مینیمالیسم به کار رفته در تزئین این درخت به ما می گوید که برای جذاب بودن نیازی به اعیانی بودن نیست.»

مندی در روز ۱ دسامبر طی یک استوری در اینستاگرام عکس درختش را منتشر کرد و آن را یک درخت «ناز کوچولو» نامید.

بریتنی اسپیرز

بریتنی آزاد و رهاست و درختش هم همین طور. بریتنی اسپیرز چندین ویدیو از خودش مقابل درخت کریسمس اش منتشر کرده که یکی از یکی شادتر است.

ساندرز می گوید: «این درخت انگار دارد با منشی شوخ و شنگ و هیجانی برگرفته از روح کریسمس به ساز خودش می رقصد.»

جو جوناس و سوفی ترنر

برادران جوناس همواره نشان داده اند که مترصد فرصتی برای خوش گذراندن هستند و زیاد خودشان را جدی نمی گیرند. جو جوناس و همسرش سوفیا ترنر این را در درخت شان که با گوی های براق تزئین و بالایش عروسک اِلمو قرار داده شده، نشان داده اند.

ساندرز درباره اش می گوید: «این درخت شادمانی کودکانه ای که بچه ها در صبح کریسمس هنگام باز کردن هدیه ها دارند را القا می کند. اِلمو که جایگزین ستاره بالای درخت شده برای ما یادآور دورانی ساده تر است؛ زمانی که جوهره ی کریسمس لذت هدیه دادن، عشق و محبت بود.»

بیشتر بخوانید:

چرا مسیحی ها در ایام کریسمس در خانه هایشان درخت می گذارند؟

پیام تبریک کریسمس به همراه کارت پستال های زیبا

منبع: The Sun
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود