خواستگاری از سمیرا زرگری مربی جنجالی اسکی در مراسم اهدای مدال + ویدئو

خواستگاری از سمیرا زرگری مربی جنجالی اسکی در مراسم اهدای مدال + ویدئو

سمیرا زرگری، سرمربی سابق تیم ملی اسکی زنان ایران، که سال گذشته خبر ممنوع الخروج شدن او توسط همسر سابقش بسیار جنجال برانگیز شد، در مراسم اهدای مدال مسابقات اسکی آلپاین که طی روزهای گذشته در ترکیه در حال برگزاری بود، با خواستگاری فیاض میرابیان، عضو تیم ملی شیرجه ایران، روبرو گشت.

مسابقات اسکی آلپاین بین المللی ترکیه روز گذشته در حالی به پایان رسید که مراسم اهدای مدال عاطفه احمدی، اسکی باز ایرانی، با اتفاقی جالب و احساسی برای سمیرا زرگری، سرمربی سابق تیم ملی اسکی زنان ایران، همراه بود.

در این مراسم، سمیرا زرگری برای اهدای مدال به سمت سکوی قهرمانی فراخوانده شد. او مدال قهرمانان را بر گردن آن ها آویخت و سپس به درخواست عاطفه احمدی کنار او روی سکوی نخست قرار گرفت.

در این زمان، فیاض میرابیان، عضو تیم ملی شیرجه ایران، به سمت سکو رفت و با زانو زدن و اهدای حلقه، از سمیرا زرگری خواستگاری کرد. زرگری نیز این درخواست و حلقه ی خواستگارش را پذیرفت.

سمیرا زرگری، سرمربی سابق تیم ملی اسکی زنان ایران، اواخر سال گذشته با خبر ممنوع الخروج شدنش توسط همسر آن زمان خود خبرساز شد.

ماجرا از این قرار بود که تیم های ملی اسکی زنان و مردان ایران در رشته ی آلپاین قرار بود  برای شرکت در مسابقات برون مرزی عازم ایتالیا شوند اما سمیرا زرگری به دلیل ممنوع الخروج بودن نتوانست بقیه ی اعضای تیم را همراهی کند.

پس از این ماجرا بود که زرگری در حساب اینستاگرامی خود ضمن تأیید ممنوع الخروج شدنش نوشت: «روزها، ماه‌ها و سال‌هاست که شغل من از طرف شوهرم مسخره می‌شود. شوهری که آمریکا به دنیا آمده و در ایران هم بزرگ نشده است. دلایل دیگر ممنوع الخروجی را هم خواهم گفت. فقط به حمایت مسئولان محترم نیاز دارم چون سال‌هاست برای پرچم کشورم زحمت کشیده‌ام و عاشق کشورم هستم».

زرگری چند روز بعد از قول مساعدت ریاست کمیته ملی المپیک برای رفع مشکل خود خبر داد و ابراز امیدواری کرد این قانون دست کم برای زنان و ورزشکارانی که در عرصه‌های بین‌المللی فعالیت دارند، برداشته شود تا برای کشور افتخارآفرینی کنند.

ممنوع الخروج شدن سمیرا زرگری موجی از انتقادات و واکنش های تند در شبکه های مجازی را در پی داشت.

ماجرا اما به همین جا ختم نشد و گویا تبعات رسانه‌ای شدن مشکلات خانوادگی زرگری، برای او مسائلی را ایجاد کرد. زرگری مدتی بعد با اعلام استعفای خود از سرمربیگری تیم ملی اسکی زنان ایران در مصاحبه ای گفت به دلیل برخی توهین ها و تهمت ها تصمیم گرفت برای حفظ آرامش خود و ورزشکاران از سرمربیگری تیم ملی کناره گیری کند. با آنکه زرگری این اتفاقات را به ماجرای ممنوع‌الخروجی خود ربط نداد، اما به نظر می‌رسید جنجال جدید به وجود آمده برای او نشأت گرفته از ماجراهای ممنوع الخروجی اش باشد.

مطالب مرتبط
۸ نظر

ورود

  • من دی ۶, ۱۴۰۰

    موقع ممنوع الخروج شدن زن همه صداشون درمیاد ولی موقع مهریه سه میلیاردی گرفتن ، همه ساکت میشن .

  • مهمان دی ۶, ۱۴۰۰

    چه کار چیپ و مسخره ای ? حالم بهم خورد ? تورو خدا این مسخره بازی خارجی ها رو دیگه باب نکنید. خیلی رسم و رسوم ازدواج توی ایران ساده بوده این هم حالا بهش اضافه میشه. مهریه و شیربها و جهیزیه و مراسم خواستگاری سنتی و بله برون و نامزدی و عقد و عروسی و پاتختی و … به کنار لابد تا چند وقت دیگه خواسنگاری خارجکی در یک مکان و موقعیت عجیب و غریب هم به این لیست اضافه میشه. البته با توجه به قضایایی که پشت این خانم بوده احتمال زیادی وجود داره که با قصد و غرض این کار رو کرده باشند. اصلا بازیکن تیم ملی شیرجه توی مسابقات اسکی چیکار میکرده؟ به هر حال به نظر من که کار مذخرفی کردند.

  • جیم موریارتی دی ۶, ۱۴۰۰

    چه لوس و حقارت آمیز. مرد و چه زن خوبه یه ذره برای خودش شخصیت قایل باشه . خوبه که ما این رسم مسخره رو تو ایران نداریم .

  • طاها دی ۶, ۱۴۰۰

    واقعا این چه قانون مسخره ای که مرد باید رضایت بده قانون ما پر از تبعیض علیه زنانه اینا که با فمینیست مخالفن یه مشت بی سوادن که طرفدار مرد سالارین باید هر چه زودتر این قوانین مسخره برداشته شه

    • احسان دی ۶, ۱۴۰۰

      نمیدونم که واقعا مردی که اسمت طاها هست یا اینکه یه زن فمنیستی که اسم مردونه برا خودت انتخاب کردی؟؟
      اولا قانون ما اصلا هم بر علیه زن ها به صورت ۱۰۰ درصدی نیست و خیلی هم بهشون امتیاز داده…. درسته که یکسری حق هارو ندارن اما از طرف دیگه خیلی حق های دیگه مثل مهریه و…. رو دارن

      با افتخار یک مخالف سفت و سخت فمنیست هستم و باید بدونی که مرد هایی که طرفدار فمنیست هستن یک مشت سیمپ ( هول ) هستن و فمنیست جز گسترس فحشا بخصوص برای خانم ها نتیجه ای نداشته! قبل اینکه به بقیه بگی بیسواد بهتره بری یک ویکی پیدا ساده سرچ کنی درباره حذب دروغین فمنیست تا ببینی فمنیست عامل اصلی گسترش شعار هایی مثل ” بدن من حق من ” ( اشاره به آزادی زنان در رابطه جنسی برقرار کردن با هر مردی که میخوان حتی وقتی ازدواج کردن و… )، شعار هایی مثل ” مادر مقدس نیست ” و…. هست

      فمنیست تنها هدفش ایجاد فحشا بین زن و مرد هست و البته غلطی هم نتونسته بکنه… شما هم اگر واقعا مردی بهتره مواظب خودت باشی چون زن های فمنیست به شدت سود جو هستن و امبر هرد یه نمونه کوچیک از زن های فمنیسته! مواظب باش!!

      • درود دی ۷, ۱۴۰۰

        مسخره بازیا چیه خانم
        عرضه داشتی شوهر اولت ولت نمیکرد
        شنا شیرجه اونجا چه میکرد خخخ

    • سعید دی ۶, ۱۴۰۰

      البته که قانون مسخره ایه مثل قانون مهریه و نفقه. و البته کسی بی سواده که فکر می کنه فمینیسم (نه فمینیست!) دنبال برابری زن و مرده.

  • احسان دی ۶, ۱۴۰۰

    خیلی خیلی جالبه…. ایشون سال های سال مخفیانه با اینکه شوهر داشتن دوست پسر هم داشتن و در واقع به شوهر اصلیشون خیانت میکردن و دیدیم چند ماه پیش چه مظلوم نمایی کردن بابت اینکه شوهر من اجازه خروج از کشور نمیده و فلان و….. و متاسفانه مردم جوگیر و بخصوص مرد های سیمپ اومدن بدون اطلاع از ایشون حمایت کردن….

    حالا جالبه با این کار این خانم خیانت چند ساله خودش به شوهرش رو علننا فاش کرد! و شوهرشون هم گفتن علت ممنوع الخروج بودن ایشون دزدیدن لوازمی مثل فرش های نفیس و… بوده که ایشون از خونه همسرشون دزدین!

    این خانم مثلا ورزشکار نمونه بسیار مناسبی از یک زن فمنیست هست که هم خیانت کردن به شوهرشون، هم دزدی کردن و هم اینکه با مظلوم نمایی توجه هارو به سمت خودشون جذب کردن تا به اهدافشون دست پیدا کنن…. این هست چهره واقعی فمنیست و فمنیست ها! ایشون نمونه کوچیکی از خانم امبر هرد هستند که همگی دیدیم چه بلایی سر جانی دپ آورود، جالب اینکه امبر هرد هم فمنیسته!