سال پرماجرای کارداشیان های پرحاشیه: از بارداری و نامزدی تا رسوایی و تراژدی

سال پرماجرای کارداشیان های پرحاشیه: از بارداری و نامزدی تا رسوایی و تراژدی

۲۰۲۱ سال بسیار پرماجرایی برای خانواده ی پرحاشیه ی کارداشیان بود.

امسال ریالیتی شوی کارداشیان ها که «پا به پای کارداشیان ها» (Keeping Up with The Kardashians) نام دارد بالاخره رسماَ به پایان رسید.

اما این تنها «پایان» کارداشیان ها در سال ۲۰۲۱ نبود، گرچه آن ها امسال «آغاز»هایی هم داشتند.

از طلاق و نامزدی گرفته تا متهم شدن به دستکاری ظاهر خود و داشتن فرزند از روابط دیگر، این خانواده ی مشهور ۱۲ ماه پرماجرا را پشت سر گذاشتند که دستخوش رسوایی ها و تراژدی های مختلفی بود.

در ادامه مروری بر فراز و نشیب های این خانواده ی جنجالی در سال گذشته ی میلادی خواهیم داشت.

جدایی کیم کارداشیان و کانیه وست

پس از هفته ها گمانه زنی درباره ی پایان زندگی مشترک این زوج مشهور، که در سال ۲۰۱۴ با یکدیگر ازدواج کرده بودند، کیم کارداشیان در ماه فوریه رسماً درخواست طلاق خود از کانیه وست را تقدیم دادگاه کرد.

شایعات زیادی وجود داشت که به ویژه بعد از شکست کانیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، زندگی مشترک آن ها با مشکل رو به رو شده بود.

در زمان برگزاری کارزارهای انتخاباتی، کانیه ادعاها و نظرات تعجب برانگیزی درباره ی کیم و خانواده اش مطرح کرد. کانیه گفت او و همسرش به سقط دختر بزرگ شان، نورث، فکر کرده بودند، کیم را به خیانت متهم کرد و مادرش، کریس جنر را به رهبر کره شمالی تشبیه کرد.

این جدایی در ابتدا بسیار مسالمت آمیز به نظر می رسید اما پس از آنکه کانیه در ملأعام از کیم خواست که بازگردد، کارداشیان از دادگاه درخواست کرد به پروسه ی طلاق رسمی آن ها سرعت بخشد و او را فوراً مجرد اعلام کند.

رابطه عاشقانه جدید کیم کارداشیان

کیم پس از جدایی از کانیه با پیت دیویدسون، کمدین مشهور وارد رابطه عاشقانه شد.

کیم ۴۱ ساله و پیت ۲۸ ساله در جریان اولین حضور کارداشیان به عنوان مجری در برنامه تلویزیونی محبوب آمریکا یعنی «پخش زنده شنبه شب» (Saturday night Live) با یکدیگر آشنا شدند.

آن ها چند بار دیگر نیز باهم دیده شدند تا اینکه با انتشار عکس هایی از خود در کنار خانواده ی کیم، رابطه عاشقانه ی خود را تأیید کردند.

نامزدی کورتنی کارداشیان با تراویس بارکر

طرفداران خواهر بزرگ کیم یعنی کورتنی تصور می کردند او حتماً زندگی مشترکش را با پدر سه فرزندش یعنی اسکات دیسیک از سرخواهد گرفت. اما با نامزدی او با تراویس بارکر همه چیز طور دیگری رقم خورد.

این زوج که در ماه اکتبر با یکدیگر نامزد کردند، سال ها دوست و همسایه بوده اند و حتی تراویس گهگاه در ریالیتی شوی کارداشیان ها هم حضور پیدا کرده بود.

بچه دار شدن دوباره ی کایلی جنر و تراویس اسکات

کایلی جنر در ماه سپتامبر اعلام کرد از شریک عاطفی خود، تراویس اسکات برای دومین بار باردار شده است.

جنر گرچه بارداری اول خود از اسکات را پنهان نگه داشت و تا به دنیا آمدن دخترشان، استورمی آن را رسانه ای نکرد، این بار اما طرفداران خود را زودتر، با انتشار عکس ها و ویدئوهایی، از این خبر مطلع ساخت.

جدایی کلویی کارداشیان و تریستان تامپسون

کلویی کارداشیان و تریستان تامپسون ، همزمان با متهم شدن دوباره ی تامپسون به خیانت، بار دیگر در ماه ژوئن به رابطه ی خود پایان دادند.

آن ها دو بار دیگر پیش از آن هم به دلیل خیانت های تامپسون از یکدیگر جدا شده بودند، اما کلویی فرصت دوباره ای به تریستان داده بود تا وفاداری اش را به او ثابت کند.

با آنکه منبعی به رسانه ها از مسالمت آمیز شدن رابطه ی کلویی و تریستان خبر داده بود اما پس از ادعای یک مدل اینستاگرامی به نام سیدنی چیس درباره ی رابطه اش با تامپسون، خبر رسید که کارداشیان و تامپسون بار دیگر از یکدیگر جدا شدند.

بچه دار شدن تریستان تامپسون از رابطه ای دیگر

گفته می شود تریستان تامپسون در زمان رابطه اش با کلویی کارداشیان، از زن دیگری نیز صاحب فرزند شده است.

او از شریک عاطفی سابق خود، جوردن کریگ، یک پسر به نام پرینس و از کلویی کارداشیان نیز پسری به نام ترو دارد.

حالا اما زنی به نام مارالی نیکلاس ادعا کرده که مادر سومین فرزند او است.

هنوز ثابت نشده که تریستان پدر بچه ی مارالی است اما این زن از تامپسون شکایت کرده تا هزینه های زندگی فرزند خود را متقبل شود.

تامپسون به ارتباطش با نیکلاس در فاصله ی دسامبر  ۲۰۲۰ و مارس ۲۰۲۱ اقرار کرده است.

پایان ریالیتی شوی «پا به پای کارداشیان ها»

ریالیتی شوی خانوادگی کارداشیان ها که آن ها را به مشهورترین خانواده ی دنیا بدل ساخت، پس از نزدیک به ۲۰ فصل و ۱۴ سال بالاخره امسال به پایان رسید.

با این حال این آخرین باری نخواهد بود که کارداشیان ها در برابر دوربین قرار می گیرند و آن ها از حالا مشغول پروژه های جدیدی شده اند.

تغییرات کلویی کارداشیان

کلویی کارداشیان طی سالیان گذشته بارها ادعاها درباره ی تغییر ظاهرش با انجام عمل های جراحی زیبایی را رد کرده است.

امسال اما او حتی به خاطر تغییر صدایش در مقایسه با قسمت های ابتدایی ریالیتی شوی کارداشیان ها هم مورد انتقاد قرار گرفت.

تماشاگران این ریالیتی شو در شبکه های اجتماعی مدعی شدند کلویی قبلاً به عمد با صدایی بچگانه صحبت می کرد.

کارداشیان اما در پاسخ، ادعای تغییر صدایش را بی معنی عنوان کرد.

دستکاری نابلدانه ی تصاویر خود

کارداشیان ها بارها به دستکاری تصاویر خود متهم شده و به این خاطر از سوی مخاطبان مورد انتقاد قرار گرفته اند.

چندی قبل دنبال کنندگان کیم کارداشیان در اینستاگرام او را به ویرایش زیربغل خود در یکی از عکس هایش متهم کردند.

در ماه اکتبر هم تعدادی از فوتوشوت های کلویی کارداشیان تعجب مخاطبان را برانگیخت. کمر کلویی در این تصاویر به شکل غیر ممکنی باریک و دستانش بسیار دراز شده بود.

تراژدی فستیوال آسترو ورلد

بزرگ ترین تراژدی امسال خانواده کارداشیان، مرگ غم انگیز ۱۰ تن از طرفداران تراویس اسکات، شریک عاطفی کایلی جنر، در فستیوال آسترو ورلد به دلیل هرج و مرج در جمعیت تماشاچیان کنسرت اسکات بود.

کایلی جنر به همراه دختر خود، استورمی، و خواهرش، کندال جنر، در کنسرت اسکات در این فستیوال حضور داشت. این دو خواهر به خاطر حذف نکردن تصاویر خود از این کنسرت، پس از انتشار خبر مرگ تعدادی از تماشاچیان آن، مورد انتقاد قرار گرفتند.

آن ها در پاسخ گفتند که از این اتفاق بی خبر بودند و در اطلاعیه هایی ناراحتی خود را از این حادثه ابراز کردند.

قربانیان این حادثه بر اثر خفگی ناشی از فشار جمعیت جان خود را از دست داده بودند.

منبع: mirror
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۵ نظر

ورود

  • امیر دی ۶, ۱۴۰۰

    خانواده باسن! ?

  • رسا دی ۷, ۱۴۰۰

    لطفا اخبار این موجودات رقت انگیز رو بازنشر ندید. با اینکه امثال اینها کم نیستند متاسفانه ولی اینها خانوادگی عصاره تهوع آمیز سبک زندگی پوچ و سطحی نگر هستند. فکر نکنم در کل خانواده شون هم یک انسان ارزشمند پیدا بشه.

    • Kosar دی ۸, ۱۴۰۰

      واقعا نمیفهمم چطور میتونین انقدر با نفرت و انرژی منفی راجب یکی صحبت کنین؟ از بس همه با نفرت صحبت میکنن نگاهتون شده منفی البته فکر نکنم اگه زندگیشونم ببینی نظرت عوض بشه چون نگاهت از پایه منفیه

  • Kosar دی ۸, ۱۴۰۰

    چرا همتون انقدر به همه چی منفی نگاه میکنین؟ فقط نگاه منفیتون اینه که عمل کردن و باسن دارن موفقن و پولدار دارن از پولشون برای خودشون استفاده میکنن و زشتم نیستن
    میگین پوچ در صورتی از ظاهر نگاه میکنین من سریالشو دیدم و چیزِ منفی ندیدم تویه سریالشون تویه این سریال به خیلیا کمک کردن ،اصلا کجایه این خانواده میگین سطحی نگر؟!
    شما اینطوری میگین چون با این نگاه بهشون زل میزنین که مزخرف بگین .اینجایی که کلویی تویه سریال میگه “کی اهمیت میده وقتی مردم هرروز چرت میگن؟ این کار بازنده‌هاس .سعی کن خودتو با خاطرات شاد و انرژی مثبت زندگیت ببینی”

    • Dorsa اسفند ۲۱, ۱۴۰۲

      من خیلی دنبال این سریال با زیرنویس و بدون سانسور گشتم میشه بگید از کجا دیدید؟ممنون