چند نکته در مورد تحصیل در اروپا بدانید

چند نکته در مورد تحصیل در اروپا بدانید

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تحصیل در اروپا ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد. بسیاری از دانشجویان تصمیم می‌گیرند بخشی از تحصیلات یا تحصیلات کامل خود را به زبان انگلیسی بخوانند. در کل، بیش از ۴,۰۰۰ مؤسسه آموزش عالی در اروپا وجود دارد که برای کسانی که قصد مهاجرت به خارج کشور یا مهاجرت به دانمارک را دارند طیف گسترده‌ای از دوره‌ها را در سطح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می‌دهند. دانشگاه‌های اروپایی با آغوش باز از دانشجویان بین­المللی استقبال می‌کنند و دوره تحصیلی مناسب با نیازهای حرفه‌ای آن‌ها را در بازار جهانی امروز ارائه می‌دهند. درحالی‌که ممکن است زبان انگلیسی در اکثر کشورهای اروپایی زبان اول نباشد، یادگیری زبان انگلیسی در این کشورها می‌تواند یک ماجراجویی جدید باشد. دانشجویان از شهریه کم، غذای عالی، خدمات حمل‌ونقل عمومی مناسب، طیف گسترده‌ای از گزینه‌های آموزشی، یادگیری زبان‌های جدید و آینده شغلی بهره‌مند می­شوند.

تحصیل در اروپا ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد. بسیاری از دانشجویان تصمیم می‌گیرند بخشی از تحصیلات یا تحصیلات کامل خود را به زبان انگلیسی
جستجو برای بهترین مقصد تحصیل در اروپا

تصمیم برای تحصیل در اروپا

وقتی برای اولین به تحصیل در اروپا فکر کنید طبیعتاً ابتدا به مقاصد معمول انگلیسی‌زبان مانند انگلستان، ایالات متحده، کانادا، ایرلند، استرالیا، نیوزیلند و آفریقای جنوبی فکر خواهید کرد. بسیاری از این مقاصد تحصیلی انگلیسی‌زبان محبوب، به‌ویژه برای دانشجویان بین‌المللی، گران‌قیمت هستند و در نتیجه این دانشجویان برای تحصیل در اروپا دچار اشتباه می‌شوند. اگر نگران هزینه‌ها هستید یا صرفاً ایده تحصیل در جایی متفاوت را دارید، مقاصد جایگزینی را پیدا کنید که می‌توانید در خارج از کشور به زبان انگلیسی تحصیل کنید و شاید در همان زمان بتوانید مقداری پول نیز پس‌انداز کنید.

کشور دانمارک یکی از مرفه ترین کشورهای شمالی اروپا محسوب می شود، و سطح نظام آموزشی این کشور از کیفیت مطلوبی برخوردار می باشد به همین دلیل این کشور گزینه انتخابی بسیاری از مهاجران تحصیلی به خصوص ایرانیان می باشد.

تحصیل در اروپا ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد. بسیاری از دانشجویان تصمیم می‌گیرند بخشی از تحصیلات یا تحصیلات کامل خود را به زبان انگلیسی

یکی از بهترین ومطمئن ترین روش برای مهاجرت به کشور دانمارک، مهاجرت از طریق تحصیلی است.

هزینه تحصیل در کشور دانمارک برای افرادی که جزء اتحادیه اروپا محسوب می شوند، کاملا به صورت رایگان است، همچنین افرادی که جزء اتحادیه اروپا نمی باشند در صورتی که والدین آنها  اقامت دائم یا اقامت موقت را دارند می توانند از تحصیل رایگان در کشور دانمارک بهره مند شوند.

هزینه های سالیانه زندگی و تحصیل برای افرادی که قصد دارند در کشور دانمارک به تحصیل خود ادامه دهند، به طور میانگین ۱۳۰۰۰ یورو می باشد.

در کشور دانمارک دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می توانند در حین تحصیل خود به صورت پاره وقت ساعتی ۱۰-۳۰ ساعت در هفته مشغول کار شوند و حقوق دریافتی دانشجویان ساعتی ۸ الی ۱۰  یورو است.

 

انگلیسی رایج‌ترین زبان در جهان است و زبانی که بسیاری از دانش‌آموزان سال‌ها در حال مطالعه آن هستند. همچنین یک زبان بین‌المللی که به معنی فرصت‌های بیشتر برای حرفه آینده شما است. به همین دلیل ما در مؤسسه بین­المللی سفیران وقت گذاشته‌ایم تا برنامه‌هایی که زبان اصلی آن‌ها انگلیسی است را مرور و انتخاب کرده و برای شما بنویسیم.

تحصیل در اروپا ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد. بسیاری از دانشجویان تصمیم می‌گیرند بخشی از تحصیلات یا تحصیلات کامل خود را به زبان انگلیسی
کشورهای اروپایی که دوره­های تحصیلی به زبان انگلیسی دارند.

یکی دیگر از بهترین روشهای مهاجرت به خارج از کشور، مهاجرت تحصیلی است، افرادی که قصد دارند در خارج از کشور تحصیل خود را ادامه دهند، میتوانند برای اخذ ویزای تحصیلی اقدام نمایند، دانشجویان پس از دریافت ویزا تحصیلی خود میتوانند تحصیل خود را درکشور مورد نظر خود شروع کنند، لذا در هنگام ورود به کشور مورد نظر امکان کار به صورت پاره وقت هفته ای ۲۰ ساعت برای دانشجو وجود دارد. پس از اتمام تحصیلی خود و کارکردن و پرداخت مالیات به آن کشور پس از مدت تعیین شده میتوانند اقامت دائم آن کشور را بدست آورند.

اروپا یک انتخاب درست است

اروپا به‌سرعت در حال تبدیل‌شدن به یک منطقه برتر برای یافتن برنامه‌های تحصیلی به زبان انگلیسی است، حتی در کشورهایی که زبان محلی انگلیسی نیست. اگر شهروند اتحادیه اروپا هستید، می‌توانید تحصیلات دانشگاهی رایگان در تقریباً نیمی از کشورهای اروپایی، ازجمله دانمارک، اتریش، نروژ و یونان دریافت کنید. هزینه تحصیل در اروپا برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا بیشتر است، اما هنوز هم نسبت به سایر مقاصد تحصیلی محبوب پایین‌تر برآورد می‌شود.

شرایط عمومی که در برخی از کشورهای اروپایی در مقطع کارشناسی ارشد همچنان میسر است، ارائه مدرک زبان آیلتس با نمره حداقل ۶.۵ می باشد. تحصیل در اروپا در مقطع کارشناسی ارشد برای دانشجویانی که جزء اتحادیه اروپا هستند به صورت کاملا رایگان می باشد. هزینه تحصیل در اروپا در دانشگاه های دولتی اروپا برای افرادی که خارج از اتحادیه اروپا هستند، بستگی به دانشگاه انتخاب شده دانشجویان و رشته انتخابی آنها دارد، البته بهتر بدانید که تحصیل در اروپا در دانشگاه های دولتی برای دانشجویان که جزء اتحادیه اروپا محسوب نمی شوند در مقایسه با دانشگاه های خصوصی بسیار ناچیز است.

لذا تحصیل در اروپا در مقطع کارشناسی ارشد در رشته های مهندسی،اقتصاد، مدیریتی متقاضیان بسیاری دارد، همچنین کسانی که علاقه مند به ادامه تحصیل در اروپا هستند، ادامه تحصیل آنها در کشورهای اروپایی منجر می شود که سطح دانش فردی آنها ارتقاء پیدا کند و در آینده نزدیک به فرصتهای شغلی ایده آلی برسند.

اگر سؤال‌ها یا ابهامات بیشتری در مورد تحصیل در اروپا داشتید بدون هیچ معطلی با مشاوران مجرب مؤسسه بین‌المللی سفیران تماس بگیرید.

نتیجه­ گیری

اگر شما هم رؤیای تحصیل در اروپا ، مهاجرت به خارج از کشور و مهاجرت به دانمارک را دارید دست بجنبانید و در مورد تک‌تک شرایط تحصیل و زندگی و خرج و مخارج زندگی دانشجویی خود تحقیق کنید. اگر بودجه زیادی ندارید نگران نباشید قطعاً یکی از این کشورهای اروپایی مناسب شما است. ابتدای راه شاید برایتان پر پیچ‌ وخم به نظر بیاید، ولی نگران نباشید بسیاری از متقاضیان تحصیل در اروپا به زبان انگلیسی همراه ما به هدفشان رسیده‌اند.

برگرفته از سایت موسسه مهاجرتی ( https://safiranstudy.com )

دیجیاتو
بدون نظر

ورود