شرایط استثنایی خرید و فروش املاک منطقه ۲۲ تهران

شرایط استثنایی خرید و فروش املاک منطقه ۲۲ تهران

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

املاک منطقه ۲۲ تهران ویژگی ها و امکانات زیادی دارند و به دلیل این که سرمایه گذاری در آن ها و پیش خریدشان با سرمایه بسیار کمی قابل انجام است، افراد زیادی به سرمایه گذاری در آن ها علاقه مند شده اند. در این مقاله به بررسی شرایط استثنایی خرید و فروش املاک منطقه ۲۲ تهران پرداخته شده است.

خرید و فروش املاک چیتگر

املاک چیتگر که در منطقه ۲۲ قرار گرفته اند، شامل برج های زیادی هستند و به طور کلی به ۴ پهنه A، B، C و E تقسیم می شوند.

برج های این پهنه ها برای تمام افراد مناسب هستند. در صورتی که به دنبال واحدهایی با متراژ پایین هستید، امکانات رفاهی برج ها بیشترین اهمیت را برایتان دارند، موقعیت مکانی و دسترسی های آسان برایتان شرط است یا معماری، نحوه ساخت و سازنده برج ها برایتان مهم است؛ املاک چیتگر بهترین گزینه برای سرمایه گذاری هستند.

هر یک از پهنه شرایط ویژه ای دارند.

  • پهنه E دارای بهترین برج ها با امکانات زیاد و دسترسی عالی به مراکز مختلف و اتوبان ها است.
  • پهنه C برای افرادی مناسب است که به دنبال واحد هایی با معماری مدرن و خوش نقشه هستند. همچنین تمام برج های این پهنه دارای معماری و نمای متفاوتی بوده و تنوع بسیار بالایی دارند.
  • برج های پهنه B به ایرانمال و شهربازی نزدیک تر هستند و دسترسی آسان تری دارند. برج های این پهنه دارای بهترین ویو و دسترسی بوده و همچنین واحدهایی با متراژ متنوع دارند.
  • پهنه E یا طرح توانمندسازی ارتش همانند پهنه A چیتگر و پهنه B چیتگر زیر نظر بنیاد تعاون ارتش در حال ساخت است؛ پهنه A مناسب برای افرادی است که به دنبال متراژهای کوچک هستند و همچنین موقعیت مکانی خوب برای‌شان شرط است.

خرید و فروش املاک منطقه 22 تهران

دلایل سرمایه گذاری در املاک منطقه ۲۲

۱- این املاک در منطقه ای از تهران واقع شده اند که کاملا از آلودگی کارخانه ها و ترافیک زیاد تهران دور بوده و هوایی پاک و بسیار سالم دارند.

۲- پروژه های مسکونی، تجاری و تفریحی زیادی در این منطقه ساخته شده یا در دست ساخت قرار دارند. پروژه های تفریحی زیاد این منطقه، آن را به یک جاذبه گردشگری تبدیل کرده است. به همین دلیل سرمایه گذاری در آن با سرمایه ای اندک، می تواند در آینده سود زیادی را به ارمغان آورد.

۳- سرمایه گذاری در واحدهایی که در حال ساخت هستند، با کمترین سرمایه انجام می شود. در نتیجه حتی اگر بودجه بسیار کمی داشته باشید، می توانید پروژه های این منطقه سرمایه گذاری کنید.

۴- ویوی برج های این منطقه بسیار زیبا بوده و اکثر آن ها چشم اندازی به باغ ملی گیاه شناسی، دریاچه چیتگر، ایرانمال، شهربازی هزار و یک شهر یا پارک جنگلی چیتگر دارند.

۵- برج های املاک چیتگر و منطقه ۲۲ دارای امکانات رفاهی زیادی هستند. اکثر برج ها به صورت لوکس ساخته می شوند و دارای سالن های ورزشی، استخر و سونا هستند. همچنین بسیاری از برج ها کافی شاپ و رستوران اختصاصی دارند.

۶- در این پروژه ها از مصالح با کیفیتی استفاده می شود که ایمنی برج ها و ساکنانشان را بالاتر می برد. همچنین تمام برج ها از سیستم امنیتی و دوربین های مداربسته بهره مند هستند که باعث افزایش امنیت می شود.

۷- از املاک این منطقه می توان به اتوبان های اصلی تهران مانند همت و حکیم به آسانی دسترسی داشت. همچنین زمان رسیدن به دریاچه چیتگر، ایرانمال، بام لند، شهربازی هزار و یک شهر و پارک جنگلی به دلیل نزدیکی به آن ها، بسیار کم است.

۸- ساکنان برج های این مناطق دسترسی آسانی به سوپر مارکت، بیمارستان، جایگاه های سوخت، انواع مراکز تجاری، بانک ها و مدارس خواهند داشت.

خرید و فروش املاک منطقه 22 تهران

شرایط پرداخت و سرمایه گذاری در املاک منطقه ۲۲ و چیتگر

به طور کلی خرید برج های این مناطق به سه روش خرید سهم، خرید امتیاز و خرید پروژه های شخصی ساز امکان پذیر است.

به دلیل این که تقریبا تمام برج های این مناطق توسط شرکت های تعاونی ساخته می شوند، خرید سهم یا خرید امتیاز واحدها محبوب ترین راه سرمایه گذاری هستند.

در سرمایه گذاری در این پروژه ها معمولا ۲۰ الی ۴۰ درصد از ارزش پروژه به صورت نقدی پرداخت شده و مابقی مبلغ با اقساط مختلف و تا زمان تحویل پروژه پرداخت می شود. همچنین ممکن است ۵ الی ۱۰ درصد از مبلغ پروژه در زمان انتقال سند و تحویل واحد پرداخت شود.

نحوه خرید املاک منطقه ۲۲

یکی از بهترین راه های خرید املاک این منطقه، کمک گرفتن از مشاورین حرفه ای املاک دیار ۲۲ است، که می توانید از مشاوران این مجموعه در رابطه با خرید سهام و سرمایه گذاری در پروژه ها کمک بگیرید.

بدون نظر

ورود