لحظه وحشتناک سقوط صخره‌ عظیم روی سر گردشگران در برزیل + ویدیو

لحظه وحشتناک سقوط صخره‌ عظیم روی سر گردشگران در برزیل + ویدیو

یکی از بازماندگان سقوط صخره‌ در برزیل از لحظه ی هولناکی می گوید که چند سنگریزه پایین افتادند و گردشگران همچنان زیر صخره در حال گرفتن عکس بودند. آندره‌آ مندوزا به خاطر می آورد که چند قایق پر از گردشگر زیر صخره قرار داشتند که ناگهان صخره ی عظیم روی آن ها فرو ریخت. به گزارش Sun، این حادثه منجر به کشته شدن ۱۰ نفر شد.

آندره‌آ که او هم در تعطیلات به سر می برد، می گوید: «ما آن جا توقف کردیم، چندتا عکس گرفتیم و بعدش هر کس باید می نشست سر جایش تا حرکت کنیم. من بالا  را نگاه کردم و چند سنگریزه را دیدم که پایین افتادند. حتی به ناوبر قایق هم گفتم اما او گفت چیزی نیست، فقط چندتا سنگ است. وقتی لحظه ای بعد دوباره بالا را نگاه کردم دیدم کل صخره دارد فرو می ریزد.ناوبر قایق با دیدن این صحنه به سرعت به طرف مخالف راند تا ما را از آن مهلکه نجات دهد. هرگز فکر نمی کردیم شاهد چنین صحنه ای باشیم.»

سقوط صخره‌ روی سر گردشگران در برزیل

فرو ریختن این صخره عظیم الجثه در پایین آبشاری در دریاچه فرناسِ برزیل منجر به کشته شدن ۱۰ نفر شده است. مامورین آتش نشانی در ابتدا اعلام کردند که ۲۰ نفر مفقود شده اند اما با پیدا شدن بسیاری از آن هایی که بیم مفقودی شان می رفت، شمار مفقودین حالا به ۳ نفر کاهش پیدا کرده است.

اشخاصی که طی این حادثه مجروح شده بودند اغلب دچار شکستگی استخوان بودند و حال یکی از این اشخاص وخیم گزارش شده است. ۲۳ نفر دیگر اما جراحت های سطحی داشتند که به طور سرپایی مداوا شدند.

دریاچه فرناس در برزیل یکی از جاذبه های گردشگری است که تنگه ها و دره های طبیعی، آب های آرام و هتل های زیبا در حوالی اش آن را به مکانی محبوب نزد گردشگران تبدیل کرده است.

سقوط صخره‌ روی سر گردشگران در برزیل

ایالت میناس گرایس، جایی که این حادثه در آن رخ داده است، اخیراً شاهد بارش های شدید بوده که به گفته رومئو زِما، فرماندار ایالت، علت سست شدن سنگ ها بوده است.

وی در توئیتر خود نوشت: «امروز ما در ایالت مان در حال تجربه ی درد و اندوه یک تراژدی هستیم. ما با خانواده های مجروحان و فوت شدگان ابراز همبستگی می کنیم و تمام تلاش مان را به کار خواهیم بست تا حمایت مورد نیاز را برای حادثه دیدگان فراهم آوریم.»

نیروی دریایی برزیل همچنان در حال بررسی حادثه سقوط صخره‌ است.

بیشتر بخوانید:

رژه خیابانی رییس جمهور برزیل همراه با هزاران موتورسوار در اعتراض به قرنطینه + ویدیو

منبع: The Sun
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود