از کجا فرش دستباف ارزان بخریم؟

از کجا فرش دستباف ارزان بخریم؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

فرش دستباف جزو کالاهایی است که به شدت محبوب است، ولی هر کسی قدرت خرید آن را ندارد. اما مطمئنا راه‌هایی وجود دارد که افراد علاقه‌مند بتوانند این محصول را با قیمت کمتری خریداری کنند. موضوعی که تصمیم داریم در این مطلب به بررسی آن بپردازیم، معرفی شهرها یا فروشگاه‌هایی است که می‌توانیم با قیمت مناسب و منصفانه از آنها فرش دستباف بخریم. اگر شما هم به خرید این کالای محبوب علاقه دارید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

از کجا فرش دستباف ارزان بخریم؟

ویژگیهای یک فرش دستبافت ارزان با کیفیت

فرش‌هایی که تحت عنوان فرش دستباف ارزان قیمت در بازار به فروش می‌رسند، لزوما فرش‌های باکیفیتی نیستند. فرش دستباف ارزان و باکیفیت یک سری ویژگی‌ها دارد که در ادامه برایتان می‌گوییم:

  1. ظرافت و زیبایی فرش دستباف، از فاصله دور و نزدیک مشخص است.
  2. تقارن رنگ در قسمت‌های قرینه فرش کاملا پیداست.
  3. فرش دستباف واقعی چند سانتی متر اختلاف در قسمت‌های بالا و پایین‌اش ابعادش دارد.
  4. فرش‌های دستباف دارای پرزهایی درخشان و انعطاف پذیر هستند.
  5. با نور، شست و شو و هم چنین پا خوردن روز به روز به ارزش هنری و مالی آن افزوده می‌شود.
  6. به خاطر الیاف طبیعی این فرش‌ها برای سلامت انسان بسیار مناسب خواهند بود.
  7. عمر و ماندگاری فرش‌های دستباف بسیار طولانی و فوق العاده است.
  8. ضخامت پشم، پنبه و ابریشم آنها مناسب است.

از کجا فرش دستباف ارزان بخریم؟

نکاتی مهم درباره خرید فرش دستباف با قیمت منصفانه

در زمان خرید فرش دستباف ارزان هرگز فریب تبلیغاتی مانند فروش فرش دستباف ارزان قیمت در مراکز نامعتبر فرش را نخورید. سعی کنید حتماً از فروشگاه‌های معتبر و به نام خرید کنید، تا جنس نامرغوب به شما فروخته نشود و متضرر نشوید. همچنین به چند نکته هم باید دقت کنید:

  1. برای خرید فرش دستباف ارزان قیمت بهتر است، بدون واسطه فرش را از بافنده خریداری نمایید.
  2. قبل از خرید فرش دستباف حتماً از یک کارشناس فرش راهنمایی و مشاوره بگیرید.
  3. حتماً به شناسنامه فرش که در آن پشت آن قرار دارد، نگاهی بیندازید و آن را مورد بررسی قرار دهید.
  4. حتماً هنگام خرید فرش دستباف به رنگ آن دقت کنید، فرش اصیل رنگ پس نمی دهد.
  5. هنگام خرید فرش دستباف ارزان قیمت به مواردی مانند؛ سالم بودن فرش، تقارن طرح و رنگ، عدم پوسیدگی و رفوگری فرش و یکدست بودن پرزهای آن دقت کنید.

از کجا فرش دستباف ارزان بخریم؟

بهترین فرش دستباف ارزان را از کجا بخریم؟

فرش‌های دستباف اغلب دارای کیفیت مشابهی هستند و طرح و رنگ آنها با یکدیگر متفاوت است. اما محصولات بعضی از شهرها از نظر کیفیت بافت، الیاف و نوع طرح در مقایسه با سایر شهرها جذاب تر و محبوب تر هستند. در ادامه به معرفی آنها می پردازیم:

مراکز خرید حضوری فرش دستباف

  1. فرش دستباف کاشان

یکی از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین فرش‌های دستباف، فرش دستباف کاشان است که در بین دیگر فرش‌های دستباف ایرانی، از قیمت ارزان تری برخوردار است. فرش‌های کاشان به خاطر بافت ریز و کیفیت عالی در جهان شهرت دیرینه دارند. چله کشی فرش‌های کاشان اغلب از پنبه است و بافت بسیار نرمی دارند. به خاطر گران بودن فرش‌های ابریشم اغلب کل فرش را از کرک یا پشم می‌بافند، اما در بعضی موارد گل‌های به کار رفته در نقشه فرش را از ابریشم می‌بافند تا زیباتر و چشم نوازتر دیده شود.

  1. فرش دستباف تبریز

فرش‌های دستباف تبریز اغلب به خاطر بافت ریز و ابریشمی، بین ترک زبان‌ها محبوبیت دارند. فرش‌های تبریز دارای تنوع در طرح و رنگ‌های فراوانی هستند و اغلب دارای رجشمار های بالا و ریز هستند. معروف‌ترین طرح‌های فرش دستباف تبریز؛ لاکی ایلیاتی سنتی، هزاره هریس، طرح ماهی و طرح سالاری است.

  1. فرش دستباف قم

این فرش‌های دستباف با نام فرش‌های گل ابریشم قم در بین مردم معروف شده‌اند. فرش‌های شهر قم دارای کیفیت بسیار عالی بوده و جزو پرمخاطب‌ترین فرش‌های ایرانی به شمار می‌رود که حتی صادرات هم می شوند.

  1. فرش دستباف کرمان

فرش دستبافت کرمان جزو شادترین و جذاب‌ترین فرش‌های دستباف ایرانی به حساب می‌آیند، زیرا از رنگ‌های طبیعی برای رنگرزی طرح‌های درخت، گل، برگ و رنگ‌های طبیعی گیاهی در آنها استفاده شده است.

  1. فرش دستباف ترکمن

فرش‌های ترکمن اغلب بافت درشتی دارند، و طرح و نقش همگی الهام گرفته از طرح‌های مهندسی بوده که زیبایی خاصی به آنها می‌دهد. به همین خاطر این فرش‌ها جزو فرش‌های دستباف ارزان قیمت به شمار می‌رود.

مراکز خرید اینترنتی فرش دستباف

  1. فروشگاه اینترنتی فرش آریاس

یکی از بزرگترین و بهترین فروشگاه‌های اینترنتی فرش ابریشم قم، فرش دستباف تبریز، فرش ماشینی و تابلو فرش های نفیس دستباف در ایران، فروشگاه آریاس است. شما با خرید فرش دستباف از این مجموعه دیگر نگران قیمت یا کیفیت نخواهید بود، زیرا آریاس فرش‌های دستباف را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به مشتریان عرضه می‌کند. محصولات این فروشگاه شامل فرش دستباف هریس تبریز، فرش طرح علیا، فرش طرح ماهی، فرش طرح خطیبی، فرش نقشه سالاری و فرش موج مهر تبریز است.

  1. فروشگاه اینترنتی فرش دستبافت دیجی کالا

اگر به دنبال بهترین و جدید ترین طرح‌ها و نقش‌های فرش دستباف هستید، حتماً سر زدن به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا به نفعتان خواهد بود، چون با تنوع در طرح و رنگ دست شما را در انتخاب و خرید باز گذاشته است.

  1. فروشگاه اینترنتی تخصصی فرش دستباف سی پرشیا

سی پرشیا بهترین فروشگاه آنلاین تخصصی فرش در ایران است، در این فروشگاه انواع فرش‌های شهرهای مختلف ایران که از گذشته جزو مهمترین مراکز مهم قالیبافی ایران بودند، در سایز و مدل‌های متنوع به مشتریان عرضه می شود.

  1. فروشگاه اینترنتی شهر فرش

شهر فرش بزرگترین و تخصصی‌ترین فروشگاه فرش در ایران است. این مرکز خرید، انواع فرش ماشینی، فرش دستبافت، فرش کلاسیک، فرش کودک و تابلو فرش را با قیمت مناسب به مشتریان عرضه می‌کند. شما با خرید از شهر فرش خیالتان از بابت تضمین قیمت، تضمین کیفیت و خدمات ویژه شهر فرش راحت است.

  1. فروشگاه اینترنتی فرش‌آنلاین

اولین فروشگاه تخصصی فروش فرش دستباف و وسائل دکوراسیون منزل این فروشگاه اینترنتی است. شما با مقایسه فرش‌ها در این فروشگاه آنلاین می‌توانید با خیالی آسوده و با هر میزان بودجه که در دست دارید، به محصول مورد نیاز خود دست پیدا کنید و خریدی شیرین را تجربه کنید.

۲ نظر

ورود

  • هلیا بهمن ۲۰, ۱۴۰۱

    قیمت

  • ریحانه علیزاده آبان ۹, ۱۴۰۲

    سلام
    معرفی خوبی بود. بعضی از این محصولات رو ندیده بودم، ممنون که باعث شدید با این محصولات آشنا بشیم.
    من هم می خوام چند تا محصول خوب دیگه معرفی کنم:
    فرش دستبافت