بندهای مخفی قرارداد کریستیانو رونالدو با منچستر یونایتد فاش شد

بندهای مخفی قرارداد کریستیانو رونالدو با منچستر یونایتد فاش شد

قرار بود بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستر یونایتد این تیم را مدعی قهرمانی در لیگ برتر کند. قرار بود جذب این فوق ستاره پرتغالی برای شیاطین سرخ اتفاقی سرنوشت ساز باشد و به این تیم برای بازگشت به صدر جدول یاری برساند.

به گزارش Mirror اما حال این روزهای یونایتد تعریفی ندارد و رونادو نیز از این وضع به ستوه آمده. اوایل این ماه، رونالدو در مصاحبه ای با بیانی صادقانه گفت که از هم تیمی هایش انتظار بیشتری دارد. او این هفته پس از این که در بازی مقابل برنت فورد تعویض شد نیز کلافگی اش را بروز داد.

در این که رونالدو دوست دارد در بالاترین سطح رقابت کند، بهترین ها را انتظار داشته باشد و پشت سر هم جوایز گوناگون ببرد، شکی نیست. اما برخی از تبصره های موجود در قراردادش دلیل این که چرا تحمل وضع کنونی تا این حد برایش دشوار است را مشخص می سازد.

بندهای مخفی قرارداد کریستیانو رونالدو با منچستر یونایتد فاش شد

در مورد قرارداد بزرگ رونالدو که بنا بر گزارش ها معادل ۴۷۵ هزار پوند در هفته است، زیاد نوشته شده اما به پاداش های گنجانده شده در قراردادش کمتر پرداخته شده است.

رونالدو که هنگام انتقال از یوونتوس، دستمزدش کاهش پیدا کرده بود، بر سر ۳ تبصره ی ۱ میلیون دلاری توافق کرده است. او در صورت کسب این عناوین، یک میلیون دلار برای هر یک دریافت خواهد کرد: قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، برنده شدن توپ طلا یا برنده شدن عنوان بهترین بازیکن مرد سال یوفا.

اگرچه یونایتد همچنان در کورس رقابت های لیگ قهرمانان است و رونالدو روی کاغذ می تواند افتخارات فردی بیشتری کسب کند، عملکردهای اخیر حاکی از این است که احتمال کسب این پاداش ها به سرعت در حال محو شدن است.

بندهای مخفی قرارداد کریستیانو رونالدو با منچستر یونایتد فاش شد

گفته می شود بسیاری از بازیکنان منچستر یونایتد در صورت حذف از لیگ قهرمانان طبق قراردادشان مشمول کاهش دستمزد خواهند شد اما مشخص نیست چنین بندی در قرارداد رونالدو نیز هست یا نه.

در هر حال، در صورت عدم موفقیت، رونالدو پاداش های باارزشی را از کف خواهد داد؛ پاداش هایی که در ابتدا تا این اندازه دور از دسترس به نظر نمی رسید.

رونالدو ابتدای این ماه در مصاحبه ای گفته بود: «من نمی توانم چیزی کمتر از عنوان اول تا سوم را قبول کنم. هنوز برای بهتر شدن فرصت باقیست و من باور دارم اگر ذهنیت مان را تغییر دهیم، می توانیم به چیزهای بزرگی دست یابیم.»

بیشتر بخوانید:

بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستر یونایتد بعد از ۱۲ سال

کریستیانو رونالدو؛ فوتبالیستی که عاشق ماشین‌های سوپر اسپرت است

منبع: Mirror
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود