تدابیر امنیتی شدید فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» برای لو نرفتن نقش ویلم دفو

تدابیر امنیتی شدید فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» برای لو نرفتن نقش ویلم دفو

ویلم دفو می گوید برای آنکه بازگشتش به نقش گرین گابلین در فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) در زمان فیلمبرداری مخفی بماند، مجبور شد دست به کارهای عجیبی بزند.

دفو در مصاحبه ی جدید خود با برنامه ی تلویزیونی جیمی فالون گفت: «وقتی سر صحنه ی فیلمبرداری می رفتم یک ردای مشکی تنم می کردند و مرا همیشه در یک ماشین نگه می داشتند که پنجره های مشکی داشت و نمی گذاشتند جایی بروم چون نمی خواستند کسی بداند که من در آن شهری هستم که فیلمبرداری آنجا انجام می شد.»

او در ادامه گفت: «من فکر نمی کردم این کارها تأثیری داشته باشد ولی واقعاً داشت.»

او گفت: «و تازه وقتی فیلم اکران شد، در تریلرهای فیلم اشاره هایی به این موضوع کردند. به خاطر همین خیلی جالب بود.»

فیلم اسپایدرمن: راهی به خانه نیست

اولین تریلر فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» در ماه اوت منتشر شد.

در فیلم قبلی یعنی «مرد عنکبوتی: دور از خانه» (Spider-Man: Homecoming) راز پیتر پارکر برملا و فاش شد که او همان مرد عنکبوتی است. حالا تریلر فیلم جدید «مرد عنکبوتی» نشان می داد که جادوی دکتر استرنج (با بازی بندیکت کامبربچ) برای اینکه همه از یاد ببرند که پیتر پارکر همان مرد عنکبوتی است، درست پیش نمی رود و باعث می شود کسانی از دنیاهای دیگر وارد دنیای پیتر پارکر شوند.

در نتیجه ی این اتفاق، شخصیت های شرور قسمت های قبلی «مرد عنکبوتی» مثل گرین گابلین (با بازی ویلم دفو) و داک اک (با بازی آلفرد مولینا) در این دنیا ظاهر شدند.

تریلر دوم، سه ماه بعد منتشر شد و در آن مرد عنکبوتی با شخصیت «لیزارد» (با بازی ریس افانس) از فیلم «مرد عنکبوتی شگفت انگیز» (The Amazing Spider-Man)، شخصیت «الکترو» (با بازی جیمی فاکس) از فیلم «مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲» و سندمن (با بازی توماس هیدن چرچ) از فیلم «مرد عنکبوتی ۳» رو در رو می شود.

مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست ویلم دفو

تام هالند پیش تر از اولین دیدار خود با ویلم دفو سر صحنه ی فیلمبرداری «مرد عنکبوتی» گفته بود.

او در این باره گفت: «یک روز محکم خوردم به یک مرد ردا پوش و به او گفتم “مراقب باش رفیق،” وقتی ردایش را کنار زد، تقریباً واقعاً ترسیدم. گفتم : “لعنت! گابلین اینجا است.”

دفو در مصاحبه های خود توضیح داده که به این شرط پذیرفت این نقش را دوباره تکرار کند که در حد یک «یک حضور افتخاری قدرتمند» نباشد. دفو همچنین بر انجام بدلکاری های نقشش در این فیلم توسط خودش هم تأکید داشته.

از زمان اکران این فیلم در ۱۷ دسامبر، هواداران به تمجید از بازی دفو پرداخته اند و برخی می گویند از بازی ای که نزدیک به دو دهه قبل داشت هم بهتر بوده است.

منبع: insider
بدون نظر

ورود