معرفی کوچکترین ردیاب شخصی موجود در بازار

معرفی کوچکترین ردیاب شخصی موجود در بازار

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

طبیعتا” زمانی که به دنبال تهیه یک ردیاب شخصی می گردیم ، قابل حمل بودن و همین طور سایز کوچک آن از اهمیت بالایی برخوردار است ، چرا که ، علت استفاده از ردیاب های شخصی ، راحت تر بودن پنهان کردن آن ها و ردیابی نسبتا” نامحسوس می باشد. اگر شما هم به دنبال یک ردیاب شخصی کوچک هستید ، که به راحتی بتوانید از آن در شرایط مختلف به صورت نامحسوس استفاده کنید ، پیشنهاد می کنیم حتما” این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

معرفی کوچکترین ردیاب شخصی موجود در بازار

ردیاب شخصی کوچک مدل GF07

شاید برایتان جالب باشد که بدانید ، ردیاب GF07 از جمله کوچک ترین ردیاب های شخصی موجود در بازار است ، که ابعاد آن تنها ۴/۲*۲/۵ سانتی متر می باشد. این ردیاب شخصی ارزان ۱۹ گرمی ، علاوه بر امکان موقعیت یابی ، به شما این امکان را می دهد تا به صورت مستقیم (از طریق تماس با شماره سیم کارت ردیاب) ویا نصب کارت حافظه بر روی آن ، صدای محیط را شنیده و یا آن را ضبط نمایید.

معایب ردیاب GF07

ردیاب GF07 با وجود ابعاد بسیار کوچک و در عین حال شارژدهی نسبتا” طولانی مدت ، معایبی هم دارد که از میان آن ها می توان به: کنترل از طریق ارسال و دریافت پیامک (بدون اپلکیشن) و ردیابی بر اساس سیستم LBS اشاره کرد. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید ، که “مگر ردیابی با سیستم LBS چه مشکلاتی ایجاد می کند؟” ، در پاسخ باید بگوییم ، ردیابی صرفا” بر اساس سیستم LBS موجب می شود ، تا ردیاب دقت کافی را نداشته باشد وبا خطا موقعیت را گزارش کند.

اما لازم نیست نگران باشید ، چرا که در ادامه قصد داریم مدل پیشرفته تری از ردیاب GF07 را به شما معرفی کنیم ، که مجهز به سیستم موقعیت یابی از طریق ماهواره های GPS بوده و در عین حال که ابعاد بسیار کوچکی دارد ، ردیابی بسیار دقیق تری را در اختیار شما قرار می دهد.

معرفی کوچکترین ردیاب شخصی موجود در بازار

ردیاب شخصی کوچک مدل GF21

ردیاب شخصی GF21 نیز از جمله کوچکترین ردیاب های شخصی موجود در بازار است ، که ابعاد آن (همانند مدل قبلی) تنها ۴/۲*۲/۵ سانتی متر می باشد. این ردیاب ، همان طور که در قسمت قبلی نیز به آن اشاره شد ، به صورت دقیق با دریافت اطلاعات از ماهواره های GPS موقعیت را برای شما گزارش می نماید. علاوه بر این ، ردیاب شخصی کوچک GF21 یک اپلیکیشن فوق العاده قدرتمند نیز دارد ، که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به راحتی و در هر لحظه ، موقعیت ردیاب را بر روی نقشه مشاهده نمایید.

مهم ترین ویژگی های کوچک ترین ردیاب شخصی

ردیاب کوچک جی اف ۲۱ ، امکانات بی نظیر دیگری ، از جمله: امکان مشاهده تاریخچه مسیر های طی شده توسط ردیاب تا ۳ ماه گذشته ، امکان تعریف ناحیه مجاز تردد ، دکمه اعلام وضعیت اضطراری ، آلارم کم شدن سطح باتری ، شنیدن صدای محیط و همین طور ضبط صدای محیط را در اختیار شما قرار می دهد ، که در نوع خود بسیار کامل و بی نظیر می باشد.

معرفی کوچکترین ردیاب شخصی موجود در بازار

ردیاب های شخصی ، چه کاربرد هایی دارند؟

این گونه ردیاب ها به دلیل سایز بسیار کوچکی که دارند ، به شما این امکان را می دهند ، تا بتوانید برای ردیابی تقریبا” هر چیزی از آن ها استفاده کنید. به طور مثال می توان از این گونه ردیاب ها برای: ردیابی و افزایش امنیت موتور و دوچرخه ، ردیابی کودکان و خردسالان جهت جلوگیری از گم شدن آن ها ، ردیابی سالمندان مبتلا به آلزایمر ، ردیابی حیوانات خانگی از جمله سگ و گربه ، ردیابی خودرو و… استفاده نمود.

آیا فقط همین دو مدل ردیاب کوچک در بازار موجود است؟

پاسخ به این سوال ، قطعا” نه است ، چرا که ردیاب های کوچک بسیاری در سطح دنیا تولید شده اند ، که هر کدام ویژگی های خاص خود را داشته و بر اساس سیستم های موقعیت یابی مختلف کار می کنند. اما در این مقاله سعی کردیم ۲ مورد از کوچکترین ردیاب های شخصی موجود در بازار ایران را به شما معرفی کنیم ، که به راحتی وبا هزینه ای معقول بتوان آن ها را تهیه کرد.

اگر به دنبال فروشگاهی مطمئن و حرفه ای می گردید تا بتوانید هر کدام از این دو مدل ردیاب شخصی (ویا حتی مدل های جدید تر) را با قیمت مناسب تهیه کنید ، پیشنهاد ما به شما ، فروشگاه مینی بیاب است. چرا که این فروشگاه محصولات خود را با ضمانت اصالت و همین طور گارانتی مطمئن عرضه می نماید.

با سرچ کردن نام این فروشگاه در گوگل ، به راحتی می توانید وارد وب سایت این مجموعه شده و از مدل های مختلف ردیاب های شخصی ، دیدن نمایید.

بدون نظر

ورود