راهنمای انتخاب لباس مناسب برای جشن تولد

راهنمای انتخاب لباس مناسب برای جشن تولد

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

همیشه انتخاب لباس برای جشن تولد کاری چالش برانگیز است. به خصوص اگر این جشن دارای تم خاص یا برای فرد خاصی باشد. شما باید بدانید که در درجه اول راحتی شما در لباس مهم است و سپس زیبایی لباس اهمیت دارد. این کار سبک شما را در لباس پوشیدن نشان می‌دهد.  ما در ادامه به چند نکته مهم برای انتخاب بهترین لباس برای جشن تولد اشاره می‌کنیم. پس با ما همراه شوید.

  1. انتخاب لباس غیر رسمی

گاهی اوقات مهمانی شما غیر رسمی است یا در جایی برگزار می‌شود که حالت رسمی و  مجلسی ندارد؛  بنابراین شما می‌توانید از لباس غیر رسمی مانند یک شلوار جین، تاپ یا بلوز استفاده کنید. شومیزهای زنانه هم گزینه‌های خوبی هستند. شومیز زنانه در انواع  شومیز سفید یا مشکی با مدل اسپرت و مجلسی وجود دارد که  مدل‌های مجلسی‌تر آن از جنس حریر یا لمه است. مدل‌های اسپرت شومیز، نخی است و در طرح‌های گلدار بلند یا کوتاه و رنگ‌های سفید یا مشکی و طرح چهارخونه به راحتی با استایل شما ست می‌شود.

این نوع از لباس‌های غیر رسمی معمولا با اضافه کردن چند جزئیات زیباتر می‌شوند. به عنوان مثال شلوار لی غیر رسمی را می‌توانید با یک بلوز پولک دار یا کیف زنانه رنگ خیلی روشن خاص‌تر کنید.

  1. توجه به فرم بدن

برای انتخاب لباس تولد حتما باید به خاطر داشته باشید که توجه به فرم بدن بسیار اهمیت دارد. به عنوان مثال شما اگر نیاز دارید تا  شکمتان پنهان شود باید لباس رنگ تیره انتخاب کنید. استفاده از یقه کوتاه‌تر هم کمک می‌کند تا گردن شما بلندتر نشان داده شود. استفاده از انواع کمربند هم کمک می‌کند تا اضافه وزن کمتر به چشم بیاید. لباس‌های چرمی مانند شلوار چرم هم کمک می‌کند تا اندام شما جذاب‌تر به نظر برسد. پیشنهاد ما به شما در این زمینه برند مارال چرم است که دوام بسیار بالایی دارد و اندام شما را زیباتر نشان می‌دهد. چرم مارال دارای نمایندگی مختلف برای خرید حضوری و یا خرید اینترنتی محصولات چرمی است. برای خرید انواع لباس مارال چرم با قیمت مناسب می‌توانید از وب سایت دیجی استایل استفاده کنید زیرا با استفاده از تخفیف‌های فصلی می‌توانید کیفیت بالا را با قیمت مناسب تهیه کنید.

اگر شما چهار شانه هستید بهتر است به دنبال لباس‌هایی با یقه هفت یا A شکل باشید. در بدن‌های مستطیل شکل باید به دنبال لباس و دامن کوتاه باشید و از لباس‌های دو تکه استفاده کنید. هیکل‌های سیبی شکل بهتر است از لباس‌هایی استفاده کنند که کمر آنها را بپوشاند. به عنوان مثال پیراهن‌های کمربند دار گزینه خوبی خواهد بود.

راهنمای انتخاب لباس مناسب برای جشن تولد
انتخاب لباس مجلسی برای جشن تولد
  1. انتخاب لباس مجالس رسمی

در مهمانی‌های تولد که در آنها افراد غریبه هم حضور دارند و مجلس خودمانی نیست بهتر است به سراغ استایل خاص‌تر و  اصولی‌تر بروید. به عنوان مثال لباس مجلسی تا زیر زانو یا تا بالای زانو برای این مجالس گزینه‌های مناسبی هستند. برای انتخاب این لباس‌ها بهتر است ابتدا آنها را پرو کنید تا در بدن خود آنها را ببینید و سپس انتخاب کنید.

  1. داشتن تیپ شخصی

در انتخاب لباس برای هر نوع مهمانی و به خصوص تولد، شما باید تیپ خود را همیشه در نظر داشته باشید. اگر در کمد شما لباسی بدون آستین یا آستین سه ربع وجود دارد که با بدن شما و تیپ شما بسیار هماهنگ است؛ بهتر است از آن استفاده کنید. گاهی اوقات لباس‌هایی مد می‌شوند که با استایل ما هماهنگ نیستند و انتخاب لباس‌های قدیمی گزینه بهتری خواهد بود.

  1. انتخاب رنگ لباس

انتخاب رنگ لباس هم موضوع مهمی است که هنگام خرید لباس باید در نظر بگیرید. برای این کار باید رنگ فصلی که در آن هستید را بشناسید. گاهی اوقات لباس‌ها چند رنگ و طرح هستند و با جواهرات بسیار شلوغ می‌شوند؛ اما انتخاب یک لباس تک رنگ مانند مشکی یا سفید هیچ گاه از مد نخواهد افتاد و روی بورس است. اگر می‌خواهید بیشتر و بهتر لباس‌های شما به چشم بیاید می‌توانید از رنگ‌ها قرمز، صورتی روشن یا آبی استفاده کنید که رنگ‌هایی مناسب در بهار و تابستان هستند.

راهنمای انتخاب لباس مناسب برای جشن تولد
انتخاب لباس های بلند برای جشن تولد
  1. انتخاب کفش هماهنگ با لباس

انتخاب کفش هم در کنار انتخاب لباس بسیار اهمیت دارد. اگر شما برای تولد یک لباسی را انتخاب کرده‌اید که بیشتر از یک رنگ دارد؛ بهتر است از کفش‌های پاشنه بلند و با رنگ ساده و یک رنگ استفاده کنید. این رنگ تک باید یکی از رنگ‌های لباس شما باشد و به این صورت با لباس مجلسی شما سازگار شود. اما اگر لباسی را انتخاب کرده‌اید که تک رنگ است؛ کفش شما می‌تواند هر رنگی داشته باشد.

  1. انتخاب لباس سرهمی

لباس‌های سر همی هم می‌توانند کار شما را از بابت انتخاب چند لباس مانند بلوز و شلوار یا بلوز و دامن راحت کنند. لباس‌های سرهمی بسیار پرطرفدار هستند و برای یک مهمانی دورهمی مانند تولد گزینه خوبی به شمار می‌روند. شما می‌توانید یک لباس سرهمی تیره انتخاب کنید و شال و یا کفش شما روشن باشد یا برعکس. اگر اندامی چاق دارید بهتر است لباس  سرهمی رنگ تیره را انتخاب کنید. سرهمی‌های رنگ روشن برای خانم‌های با فرم هیکل لاغر تا متوسط مناسب است. معمولا لباس‌های سرهمی جذابیت زیادی به شما می‌دهند و شما در مهمانی ظاهری ایده آل خواهید داشت.

بدون نظر

ورود