بیوگرافی همسر سام درخشانی و انتشار اولین تصاویر پسرشان

بیوگرافی همسر سام درخشانی و انتشار اولین تصاویر پسرشان

سام درخشانی ویدئویی از پسر ۲ ساله ی خود، برسام منتشر کرده که مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

درخشانی در پستی اینستاگرامی این ویدئو را از پسرش منتشر کرده و در کپشن آن خطاب به پسرش نوشته: «هلاکتم…»

سام درخشانی که متولد سال ۵۴ در تهران است، در سال ۹۴ با عسل امیرپور ازدواج کرد.

خطبه ی عقد این زوج توسط سید محمد خاتمی، رئیس جمهور پیشین ایران خوانده شد.

بیوگرافی همسر سام درخشانی و تصاویر پسرش

بیوگرافی همسر سام درخشانی و تصاویر پسرش

عسل امیرپور متولد سال ۱۳۶۲ در تهران، فارغ التحصیل رشته نقاشی در مقطع کارشناسی است. او ورزشکاری حرفه ای است و به عنوان مربی بدنسازی فعالیت دارد.

درخشانی درباره ی نحوه ی آشنایی خود با همسرش گفته: «من و عسل یک دوست خانوادگی مشترک داشتیم که ما را برای یک ‌مهمانی خانوادگی دعوت کرد. در آن ‌مهمانی با عسل آشنا شدم و این آشنایی ادامه پیدا کرد. بعد از مدتی خانواده‌ هایمان هم باهم رفت‌ و‌ آمد پیدا کردند و این باعث شناخت بیشتر ما نسبت به اخلاق و روحیات همدیگر و در نهایت منجر به ازدواج ما شد.»

بیوگرافی همسر سام درخشانی و تصاویر پسرش

بیوگرافی زن و پسر سام درخشانی

درخشانی همچنین درباره ی تفریحات مشترکش با همسر خود گفته: تفریحات مشترکم با عسل در واقع معاشرت‌ هایی است که داریم. هر دو نفرمان به ورزش علاقه داریم. مسافرت هم از علاقه‌ مندی‌ ها هر دو نفرمان است. فیلم دیدن را دوست داریم و با هم خیلی فیلم می‌ بینیم. نزدیک منزل مان هم یک پارک است که اکثر اوقات من و همسرم با احسان خواجه امیری و همسرش که همسایه مان هستند برای پیاده روی آنجا می رویم.»

سام درخشانی و عسل امیرپور دو فرزند، یک دختر به نام برکه و یک پسر به نام برسام دارند.

فرزند اول این زوج، برکه، در سال ۹۶ در کانادا متولد شد.

درخشانی پیش تر با صحبت های خود درباره ی تصمیمش برای به دنیا آوردن فرزندش در این کشور جنجال آفرین شده بود.

در سال ۹۷ سام درخشانی در برنامه تلویزیونی «من و شما» حضور یافت و وقتی مجری برنامه از او پرسید چرا تصمیم گرفت فرزندش را در کانادا به دنیا آورد، در پاسخ گفت: «من اقامت کانادا را دارم و یک هدیه ارزشمند را با تولد فرزندم خواستم به او بدهم و برای او این یک امکان است که می‌تواند بعد‌ها از آن استفاده بکند یا نکند. این به آن معنا نیست که من ایران را دوست ندارم، چون من عاشق کشورم هستم و وقتی می‌بینم یک زن انگلیسی از کشور من مستند می‌سازد، به پهنای صورتم اشک می‌ریزم که چرا ما قدر کشورمان را نمی‌دانیم.»

این اظهارات درخشانی جنجال آفرین شد و بسیاری این صحبت او که تولد در کانادا و داشتن اقامت این کشور را یک هدیه عنوان کرده بود، توهین آمیز دانستند. منتقدان درخشانی معتقد بودند این بازیگر تلویحاً ایران را کشوری نامناسب برای زندگی عنوان کرده و این در حالی است که هزینه ی زندگی او در کانادا به لطف کسب درآمدش در ایران تأمین می شود. به اعتقاد آن ها، درخشانی و بسیاری از دیگر سلبریتی هایی که کشور دیگری را به عنوان محل اقامت دوم خود یا تولد فرزندشان انتخاب می کنند، به ایران تنها به چشم جایی برای کسب درآمد نگاه می کنند.

صحبت های سام درخشانی واکنش برخی چهره های مشهور را هم در پی داشت. احسان کرمی، مجری مشهور، چند روز بعد در یک تماس زنده ی تصویری از کانادا با برنامه تلویزیونی «من و شما»، تأسف خود را از اظهارات درخشانی ابراز کرد. او گفت: «صحبت های آقای درخشانی حتی در رادیوهای فارسی زبان غیر سیاسی اینجا بازتاب بسیار بدی داشت و من از طرف تمام کسانی که فرزند آن ها در خارج کشور به دنیا آمده می گویم که تولد در خارج ایران هیچ افتخاری نیست.»

فرزند دوم سام درخشانی و عسل امیرپور، برسام، در سال ۹۹ در ایران به دنیا آمد.

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود