سلبریتی هایی که با همسر شریک زندگی قبلی خود دوست هستند

سلبریتی هایی که با همسر شریک زندگی قبلی خود دوست هستند

اینکه از عشق جدید شریک زندگی سابق تان خوش تان نیاید، امر غیر معمولی نیست؛ بعضی ممکن است بگویند حتی طبیعی هم هست. با این حال، گاهی شرکای قبلی و جدید با یکدیگر دوست می شوند و ورق را برمی گردانند. این اتفاق با پختگی زیاد و رها کردن کامل گذشته میسر می شود که در اغلب موارد کار ساده ای نیست.

در ادامه از سلبریتی هایی خواهیم گفت که با همسر شریک زندگی قبلی خود دوست هستند.

لنی کراویتز و جیسون موموآ

لیسا بونت در سال ۱۹۸۷ با لنی کراویتز ازدواج کرد و این زوج ۶ سال بعد از یکدیگر جدا شدند. در سال ۲۰۱۷ بونت با جیسون موموآ ازدواج کرد. این زوج ۱۶ سال است که با یکدیگر هستند.

با وجود این، کراویتز و موموآ دوستان بسیار خوب یکدیگر هستند. کراویتز در پیام تبریک تولد موموآ او را «برادر» خود نامید و گفت آن ها «یک خانواده» هستند.

گوئینت پالترو و داکوتا جانسون

گوئینت پالترو و کریس مارتین در سال ۲۰۱۶ پس از ۱۳ سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند. این زوج ۲ فرزند دارند.

کریس مارتین از سال ۲۰۱۷ با داکوتا جانسون وارد رابطه عاشقانه شده است.

اما از قرار معلوم این دو زن رابطه ی نزدیکی با یکدیگر دارند. گوئینت پالترو در مصاحبه ای گفت که درک می کند که دوستی آن ها به خاطر «متعارف نبودن» ممکن است عجیب به نظر برسد اما او داکوتا جانسون را «بسیار دوست دارد».

جیدا پینکت اسمیت و شری زامپینو

همسر اول ویل اسمیت، شری زامپینو بود که این زوج سابق یک فرزند از هم یکدیگر دارند. پس از جدایی آن ها، ویل اسمیت در سال ۱۹۹۷ با جیدا پینکت اسمیت ازدواج کرد.

به گفته ی جیدا پینکت اسمیت، او در ابتدا چندان از زامپینو خوشش نمی آمد و زیاد با او دعوا می کرد. پینکت اسمیت علت آن را بی تجربگی خود عنوان کرده است؛ به گفته ی خودش «او درکی از ازدواج نداشت به همین دلیل طلاق هم برای او قابل درک نبود.» اما طی سال های بعدی این دو زن رابطه ی خود را بهبود بخشیدند و به قدری با یکدیگر صمیمی شدند که در برنامه ی تاک شوی پینکت اسمیت به دعواهای آن سال های خود می خندیدند.

کیتی پری و میراندا کِر

کیتی پری با اورلاندو بلوم نامزد کرده است که قبلاً همسر میراندا کِر بود و زندگی مشترک آن ها پس از ۳ سال به پایان رسید. بلوم و کِر پسری به نام فلین دارند که باعث نزدیکی این دو زن به یکدیگر شده است. هم کِر و هم پری بهترین ها را برای فلین می خواهند به همین دلیل تعطیلات شان را در کنار هم می گذرانند. پری خودشان را یک «خانواده ی امروزی» توصیف کرده است.

کِر حالا با ایوان اشپیگل ازدواج کرده است و هیچ دلخوری ای نسبت به همسر سابقش یا پری ندارد. او گفته «کیتی را بسیار دوست دارد» و «مهم ترین چیز» برای او این است که فلین «پدر و مادری شاد» داشته باشد.

دمی مور و اِما همینگ

دمی مور و بروس ویلیس در سال ۲۰۰۰ پس از ۱۳ سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند. ویلیس در سال ۲۰۰۹ با مدلی به نام اِما همینگ ازدواج کرد و مور حالا شیفته ی همسر جدید ویلیس است.

مور در روز جهانی زن در پستی اینستاگرامی به همینگ ادای احترام کرد و او را «مادری زیبا» توصیف کرد که «خود را وقف خانواده اش کرده است». مور همچنین گفت که فرزندان آن ها خواهران یکدیگر هستند و او همینگ را عضوی از خانواده ی خود می داند.

نینا دوبرو و نیکی رید

نینا دوبرو هرگز با ایان سامرهالدر ازدواج نکرد اما آن ها ۳ سال با یکدیگر در رابطه ی عاشقانه بودند. ۲ سال پس از جدایی شان، سامرهالدر با بازیگری به نام نیکی رید ازدواج کرد.

طولی نکشید که دوبرو درباره ی ازدواج عشق سابق خود به حرف آمد و گفت که «دلیلی نمی بیند که با این مسأله مشکل داشته باشد.» او همچنین گفت که با رید دوست است و این دوستی را هم اصلاً عجیب نمی داند؛ برعکس معتقد است که همه باید همینگونه باشند.

در سال ۲۰۱۷، رید عکسی از خود و سامرهالدر در کنار دوبرو منتشر کرد و به شایعات درباره ی حسادت ها و خیانت پایان داد. او گفت چنین اتفاقاتی رخ نداده و معتقد است این اخبار جعلی برای دختران جوان آسیب زا هستند چون زنان را دائماً در مقابل یکدیگر قرار می دهند.

تیلور سوئیفت و سوفی ترنر

سوفی ترنر با عشق سابق تیلور سوئیفت یعنی جو جوناس ازدواج کرد اما این امر مانع از دوستی این دو زن با یکدیگر و در واقع تبدیل شدن به یکی از طرفداران همدیگر نشد. وقتی سوئیفت در جریان پروژه ی انتشار مجدد ساخته های خود، آهنگ قدیمی اش به نام Mr. Perfectly Fine را منتشر کرد، حدس طرفداران او این بود که شاید این قطعه درباره ی رابطه ی عاشقانه ی نافرجام او با جوناس باشد اما از قرار معلوم این مسأله اهمیتی برای ترنر نداشت، چرا که او این آهنگ را در استوری اینستاگرام خود تبلیغ کرد. سوئیفت در پاسخ، استوری ای در اینستاگرامش منتشر کرد که اشاره ای به سریال «بازی تاج و تخت» داشت، مجموعه ای تلویزیونی که ترنر در آن نقش آفرینی کرده بود.

منبع: brightside
۳ نظر

ورود

  • حسن اسفند ۲۶, ۱۴۰۰

    تو غرب یه امر عادی به حساب میاد

  • الیرزا اسفند ۲۶, ۱۴۰۰

    درسته کاملأ موافقم.

  • علی فروردین ۳, ۱۴۰۱

    اونا مثل ما کینه توز نیستند
    با تفاهم از هم جدا میشن و هیچ وقت با طلاق گرفتن دشمن همدیگه نمیشن