مسابقه بوکس هافثور پی یرشون و ادی هال کی و کجا برگزار شده و چند راند است؟

مسابقه بوکس هافثور پی یرشون و ادی هال کی و کجا برگزار شده و چند راند است؟

هافثور پی یرشون ملقب به ثور در عکس های جدیدی که در حساب اینستاگرام خود منتشر کرده فردی متفاوت از گذشته به نظر می رسد. قوی ترین مرد سابق جهان، دو سال پیش که تمرینات خود را برای مبارزه با ادی هال آغاز کرد بیش از ۲۰۵ کیلوگرم وزن داشت اما اکنون وزن خود را به شدت کاهش داده و تمام بدن خود را عضلانی کرده است. مبارزه بین هافثور پی یرشون و ادی هال که کمتر از هفت هفته دیگر برگزار می شود باعث شده که قهرمان ایسلندی وزن خود را به کمتر از ۱۴۵ کیلوگرم کاهش دهد. بدین ترتیب ثور بیش از ۶۰ کیلوگرم از وزن خود کاسته و باعث شده سباستین اوریب، کارشناس برجسته فیتنس اعلام کند که انگار تصاویر قبل و بعد از کاهش وزن پی یرشون متعلق به دو فرد متفاوت هستند.

مبارزه هافثور پی یرشون و ادی هال کی برگزار می شود؟

لیلا آنا-لی مجری مشهور تلویزیونی نیز در زیر عکس مقایسه ای هافثور پی یرشون از قبل و بعد از کاهش وزنش نوشته است :«اوووه، مشخصه که سخت تلاش کردی! تبریک». پی یرشون از زمان آماده شدن برای مبارزه با هال تاکنون در دو مسابقه نمایشی و یک مسابقه واقعی شرکت کرده است و با مهارت های بوکس خود در چنین مدت زمان کوتاهی از شروع تمرینات، طرفدارانش را حیرت زده کرده است. او در مقابل دو رقیب حرفه ای و کهنه کار خود، استیون وارد و سایمون والیلی، بسیار خوب ظاهر شد و در ماه سپتامبر نیز در اولین مسابقه رسمی خود در داخل رینگ توانست دوون لارات را ناک اوت کند. قرار است نبرد بین ادی هال و هافثور پی یرشون در ماه سپتامبر برگزار شود پس از آنکه مکان مسابقه از لندن به دبی منتقل شد و هال بریتانیایی در واپسین روزهای آماده سازی خود از ناحیه بازو دچار مصدومیت شد و دوون لارات جایگزین وی شد.

مبارزه هافثور پی یرشون و ادی هال کی برگزار می شود؟

لارات که هرگز در رینگ وارد نشده و تجربه بوکس نداشته بود تنها چند هفته برای آماده شدن فرصت داشت و در همان راند اول از رقیب خود که سابقه بازی در سریال Game of Thrones را نیز در کارنامه دارد شکست خورد. هال با سروصدای کمتری به تمرینات خود ادامه داده و با نزدیک شدن به تاریخ مبارزه اش بیشتر در این مورد صحبت کرده است.

مبارزه هافثور پی یرشون و ادی هال کی برگزار می شود؟

ادی هال نیز وزن زیادی از دست داده و از ۱۹۶ کیلوگرم به ۱۵۶ کیلوگرم رسیده است. هال با اعلام اینکه نبرد بین او و پی یرشون بزودی و تا هفت هفته دیگر انجام می شود، گفته است :«این مسابقه به زودی اعلام خواهد شد. تقریباً هفت هفته تا مسابقه فاصله داریم. قدرت و تقویت نقاط خاص همچنان اولین فهرست من هستند. همچنان می خواهم گنده و قوی بمانم. هفت هفته تا مسابقه وقت داریم- بگذارید به شکل دیگری بگویم- هفت هفته تا ناک اوت شدن ثور، خیلی شبیه مبارزه نخواهد بود. من خیلی مطمئنم. من مرد خیلی مطمئنی هستم اما در این مورد خیلی خیلی مطمئن هستم. من در رینگ با بوکسورهای بسیار بزرگی بوده اند و چیزی بیشتر از مقاومت در برابر برخی از بهترین حرفه ای های این عرصه در سطح بسیار بالا دارم. به همین خاطر در مورد این مسابقه هم خیلی مطمئنم، مثل همیشه. منتظرش هستم. منتظر می مانم تا همه جزییات به زودی منتشر شود، بلیت ها به زودی در معرض فروش قرار خواهند گرفت و امیدوارم که برخی از شما رفقا بتوانید از کشور خارج شوید و حمایت کنید و فریاد بزنید و هر چیزی دیگری».

پی یرشون نیز گفته است: «مارس برگزار می شود. مبارزه انجام می شود. بیایید دعا کنیم که ادی دوباره پا پس نکشه». مبارزه ادی هال و هافثور پی یرشون در شش راند و در ماه مارس برگزار خواهد شد.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود