کایلی جنر دومین فرزندش را نیز به دنیا آورد

کایلی جنر دومین فرزندش را نیز به دنیا آورد

کیم کارداشیان و خواهرانش جزو اولین سلبریتی هایی بودند که بعد از این که کایلی جنر، کوچک ترین خواهرشان یکشنبه تولد نوزادش را اعلام کرد، به او تبریک گفتند.

کایلی جنر دومین فرزندش را نیز به دنیا آورد
کلویی، کیم و کورتنی کارداشیان

کیم ۴۱ ساله، کورتنی ۴۲ ساله و کلویی ۳۷ ساله همگی زیر پست اینستاگرامی کایلی جنر نظرات محبت آمیز گذاشتند. پستِ جنر عکسی سیاه و سفید از دست پسر تازه متولد شده اش را نشان می داد در حالی که خواهر ۴ ساله اش یعنی استوری وبستر، دست را به نرمی گرفته است.

کامنت های اعضای این خانواده کوتاه و پر از ایموجی بود و به نظر می رسید که تبریکات مفصل تر را برای دیدار حضوری نوزاد نگه داشته بودند.

کیم پیش از خواهرانش دست به کار شده بود و با ایموجی یک نوزاد فرشته و قلب آبی به کایلی تبریک گفته بود. کلویی هم با چند تا قلب آبی، علاقه اش را به کایلی و پسر خواهرش نشان داده بود.

کایلی جنر دومین فرزندش را نیز به دنیا آورد

هر سه خواهر خودشان هم بچه دارند. کیم ۴ فرزند دارد که اخیراً بر سر حضانت شان با همسر سابقش یعنی کانیه وست مشاجره دارد: نورث ۸ ساله، سِینت ۶ ساله، شیکاگو ۴ ساله و سام ۲ ساله.

کمی قبل تر در ماه ژانویه کایلی تولد چهار سالگی استورمی را جشن گرفته بود. بچه های کورتنی از بقیه بزرگ تر هستند. میسون ۱۲ ساله، پنلوپه ۹ ساله و رِین ۷ ساله بچه های کورتنی و همسر سابقش اسکات دیسیک هستند.

کورتنی در حال حاضر فقط یک دختر دارد: ترو تامپسون ۳ ساله که حاصل ازدواج او و همسر سابقش تریستن تامپسون است.

کایلی جنر دومین فرزندش را نیز به دنیا آورد

تریستن و کلویی در سال ۲۰۱۶ رابطه شان را آغاز کردند. در آوریل ۲۰۱۸ دخترشان متولد شد. بعدتر مشخص شد تریستن در دوران بارداری کلویی به او خیانت کرده است. به همین خاطر در فوریه ۲۰۱۹ این دو از هم جدا شدند. در تابستان ۲۰۲۰ تریستن و کلویی رابطه شان را از سر گرفتند اما در ژوئن ۲۰۲۱ دو مرتبه جدایی شان را اعلام کردند.

تراویس اسکات همسر کایلی نیز در قسمت نظرات، اول با یک قلب آبی پسر بودن نوزاد را تایید جشن گرفته و بعد چند تا قلب قهوه ای جلوی آن اضافه کرده بود. کریس جنر، مادر کایلی نیز تولد نوه اش را در قسمت نظرات تبریک گفته و نوشته بود: «فرشته کوچولو.»

بیشتر بخوانید:

کایلی جنر به اولین زن با ۳۰۰ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام تبدیل شد

«کایلی جنر» در عرصه تعداد دنبال کنندگان اینستاگرام نیز از «کیم کارداشیان» پیشی گرفت

کایلی جنر برای دومین سال متوالی جوان ترین میلیاردر خودساخته دنیا شد

پردرآمدترین سلبریتی‌های سال ۲۰۲۰ از نگاه مجله فوربس ؛ کایلی جنر و کانیه وست در صدر

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • کریم کاکاوند بهمن ۱۸, ۱۴۰۰

    منم دعوتم اونجا آیا ⁦¯\_(ツ)_/¯⁩

    چون ک تو اسمم زیاده گفتم بیام خو ⁦(╥﹏╥)⁩