کریستیانو جونیور، پسر ۱۱ ساله رونالدو با منچستر یونایتد قرارداد بست

کریستیانو جونیور، پسر ۱۱ ساله رونالدو با منچستر یونایتد قرارداد بست

کریستیانو جونیور، پا جای پای پدر گذاشته و پیراهن شماره ۷ را برای تیم منچستر یوناید به تن خواهد کرد. به گزارش Sun، پسر ۱۱ ساله ی کریستیانو رونالدو بعد از چند ماه بازی در آکادمی یونایتد به طور رسمی با این باشگاه قرارداد امضا کرد.

این خبر را گابریل، هم تیمی جونیور در اینستاگرامش اعلام کرد و نوشت: «خوشحالم که روز امضای قراردادم فرا رسید؛ به خصوص به خاطر این که با امضای قرارداد هم تیمی هایم مثل کریستیانو جونیور همزمان شد.» گابریل به نسبت سن و سالش دنبال کننده های زیادی در اینستاگرام دارد اما کریستیانو جونیور هنوز در شبکه های اجتماعی صفحه ای ندارد.

کریستیانو جونیور و گابریل

جورجینا رودریگز، نامزد کریستیانو عکس هایی از این لحظه غرورآفرین را در صفحه ی اینستاگرامش با هواداران به اشتراک گذاشت. او که رابطه نزدیکی با کریستیانو جونیور دارد، در اینستاگرامش نوشت: «ما با هم به دنبال رویاهایمان می رویم. مادر دوستت داره.»

رونالدو در حال حاضر ۴ فرزند دارند؛ کریستیانو رونالدو ۱۱ ساله بزرگ ترین شان است. اِوا و ماتئو ۴ ساله نیز دیگر فرزندان رونالدو هستند. جورجینا رودریگز مادر یکی از فرزندان رونالدو است که دختری ۳ ساله به نام آلانا است. او الآن باردار است و دوقلوهایی را نیز در راه دارد.

این اولین بار نیست که پسر یکی از فوتبالیست های مطرح منچستر یونایتد در تلاش است تا برای خود در فوتبال حرفه ای اسم و رسمی دست و پا کند. وین رونی، دیوید بکهام، پل اسکولز، رابین فن پرسی، نمانیا ماتیچ و رابی سوِج همگی فرزندانی دارند که با تیم های مطرح قرارداد بسته اند. مثلاً رومئو، پسر ۱۹ ساله ی دیوید بکهام برای تیم اینتر میامی در لیگ برتر فوتبال ایالات متحده بازی می کند.

بیشتر بخوانید:

نظر دایی جورجینا رودریگز در مورد همسر کریستیانو رونالدو: «او زنی حقیقتاً خبیث است!»

کریستیانو رونالدو: به زودی با جورجینا ازدواج می کنم

کریستیانو رونالدو اولین فردی که از مرز ۴۰۰ میلیون فالوئر اینستاگرامی عبور می کند

کادوی خیره‌کننده کریستیانو رونالدو به جورجینا رودریگز به مناسبت تولدش

منبع: The Sun
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود