نظر هنرپیشه زن ترکیه ای درباره بازیگران مرد ایرانی: گلزار از همه خوشتیپ تر است! + ویدئو

نظر هنرپیشه زن ترکیه ای درباره بازیگران مرد ایرانی: گلزار از همه خوشتیپ تر است! + ویدئو

الیف ارول بازیگر زن ترکیه ای فیلم سینمایی «ترانه ای عاشقانه برایم بخوان»، محصول مشترک سینمای ایران و ترکیه، که به مناسبت آغاز اکران این فیلم به ایران آمده، نظر خود را درباره ی بازیگران مرد ایرانی گفت.

الیف ارول در حاشیه ی مراسم اکران خصوصی فیلم «ترانه ای عاشقانه برایم بخوان» در مصاحبه ای از چگونگی پیوستنش به این پروژه، علت پرداختن به موضوع خیانت در سریال های ترکیه ای، وضعیت اینترنت ایران و چهره ی برخی از بازیگران مرد ایرانی گفت.

نظر بازیگر زن ترکیه ای در مورد خوش قیافه ترین بازیگران مرد ایرانی

نظر بازیگر زن ترکیه ای در مورد خوش قیافه ترین بازیگران مرد ایرانی

ارول گفت در ترکیه مشغول بازی در یک سریال بود که برای بازی در فیلم «ترانه ای عاشقانه برایم بخوان» دعوت شد و به خاطر جایگاه مهم سینمای ایران در دنیا این پیشنهاد را پذیرفت.

او در پاسخ به این سؤال که چرا در سریال های ترکیه ای به مقوله ی خیانت زیاد پرداخته می شود گفت این واقعیت جامعه ی ترکیه است. ارول درباره ی علت محبوبیت سریال های ترکیه ای در میان ایرانی ها هم گفت در این سریال ها هم عشق هم نفرت و هم خیانت وجود دارد که این ها موضوعاتی هستند که هیجان زیادی برای مخاطب دارند.

او درباره ی وضعیت اینترنت ایران گفت برخلاف ایران در ترکیه همه جا حتی در خیابان اینترنت رایگان در دسترس مردم قرار دارد.

ارول گفت ایران کشور بسیار خوبی است و مردم خوبی هم دارد.

همچنین در بخشی از این مصاحبه تصویر تعدادی از بازیگران مرد ایرانی به ارول نشان داده شد تا نظر خود را درباره ی چهره ی آن ها بگوید. الیف ارول معتقد بود محمدرضا گلزار از بقیه خوش چهره تر است.

اکران فیلم سینمایی «ترانه‌ ای عاشقانه برایم بخوان» به کارگردانی مهرداد غفارزاده چند روزی است در ایران آغاز شده است. مهرداد غفارزاده پیش از این دو فیلم سینمایی دیگر به نام های «گیرنده» و «دریا و ماهی پرنده» را کارگردانی کرده است.

فیلم «ترانه‌ ای عاشقانه برایم بخوان» با نقش آفرینی بازیگران ترکیه ای و ایرانی تولید شده و برخی بازیگران ترک این پروژه طی روزهای گذشته برای شرکت در مراسم های مربوط به اکران آن در ایران حضور یافته اند، از جمله الیف ارول، علی بوراک جیران، آیشن اینجی و علیحان تورک.

نظر بازیگر زن ترکیه ای در مورد خوش قیافه ترین بازیگران مرد ایرانی

نظر بازیگر زن ترکیه ای در مورد خوش قیافه ترین بازیگران مرد ایرانی

عمده ی این فیلم در ترکیه ساخته و بخش پایانی آن در تهران ضبط شد.

فیلم «ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان» در سال ۹۷ ساخته شد و در بهار ۹۸ در سینماهای ترکیه به نمایش درآمد اما به دلیل شیوع کرونا، اکران آن در ایران تا سال ۱۴۰۰ به تعویق افتاد.

تهیه کننده ی این فیلم امیرشهاب رضویان است و نویسندگی آن بر عهده ی گروهی ایرانی و ترکیه‌ای بوده.

در این فیلم پژمان بازغی، افسانه پاکرو، یوسف چیم، علی بوراک جیلان، هازال تورسان، آیشن ایجی، سمرا دینجر، امید روحانی، الیف ارول، چناره ملک‌زاده، علیحان تورک دمیر، فرناز محمودی نوبر، سارا احمدی و… نقش آفرینی می‌ کنند.

نظر بازیگر زن ترکیه ای در مورد خوش قیافه ترین بازیگران مرد ایرانی

قصه ی «ترانه‌ ای عاشقانه برایم بخوان» درباره یک جوان ترکیه‌ ای است که به طور تصادفی از طریق فضای مجازی وارد عالم موسیقی می‌شود.

در خلاصه ی داستان این فیلم آمده است: «امره جوان خوش‌صدا با دوست نزدیکش هاکان به عنوان پیک موتوری توزیع غذای یک رستوران در استانبول کار می‌کنند. امره رابطه‌ای صمیمی با مادرش دارد و هرازگاهی برای کودکان پرورشگاه بچه‌های بهشت کنسرت‌های تک نفره اجرا می‌کند و مورد علاقه بچه‌های بی‌سرپرست آنجاست، در همین روزها دختری ایرانی به نام دلارا همراه برادرش حامد به استانبول می‌آیند که به توصیه پدرشان شعبه‌ای از کارخانه‌ای را که صنعت خانوادگی‌شان است، در استانبول تاسیس کنند، از سوی دیگر هاکان با فیلمبرداری از امره و پخش فیلم در فضای مجازی باعث معروفیت او می‌شود. زنی به نام سارا که دلال فروش املاک است، می‌خواهد محل پرورشگاه بچه‌های بهشت را با ترفندهای مختلف به دلارا بفروشد و امره که حامی کودکان پرورشگاه است، با فروش پرورشگاه مخالفت می‌کند. حامد و دلارا درگیر ماجرایی ناخواسته می‌شوند و ….»

این نخستین باری نیست که بازیگرانی از ترکیه در فیلمی ایرانی حضور می یابند و طی سال های گذشته همکاری هایی از این دست میان سینمای ایران و ترکیه صورت گرفته است، از جمله: نقش آفرینی نورگل یشلچای، هنرپیشه ی مشهور ترکیه در فیلم سینمایی «جن زیبا» به کارگردانی بایرام فضلی و حضور جمعی از مشهورترین بازیگران ترک مانند هانده ارچل در فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی. عایشه گل، دیگر هنرپیشه ی زن ترکیه هم در فیلم «مطرب» به کارگردانی مصطفی کیایی حضور داشت.

مطالب مرتبط
۱۵ نظر

ورود

  • Azi اسفند ۳, ۱۴۰۰

    اولا که هزاران نفر زیباتر از گلزار در ایران هست وگلزار اصلا چیز خاصی نیست و دوم اینکه این به اصطلاح هنرپیشه ترک خودش کیه که نظرش بخواد مهم باشه، لطفاً هر ننه قمری را بیخودی گنده نکنید، که چی آخه….

    • کریم اسفند ۳, ۱۴۰۰

      شمابهتری

    • پوریا اسفند ۴, ۱۴۰۰

      نه پس میخواستی بگه …گلزار شبیه یه ور سکه ۱۰۰ تومنی سینماتون هم که از ما خیلی عقب تره
      آره میتونست واقعیت رو هم بگه ولی حرمت رو حفظ کرده
      شما برید بازیگرای مرد ترکیه رو نگاه کنید همشون سیکس پک دارن خیلی هم از گلزار با استعداد تر و خوش قیافه تر هستن
      در کل سعی نکنید خودتونو با ترکیه مقایسه کنید تو هیچ زمینه ای
      با عراق مقایسه کنید مثلا

      • Mar فروردین ۶, ۱۴۰۳

        بیا برو بدبخت جذابترین مردان خاورمیانه و آسیا دو ایران دراه محمد رضاگلزار هزار برابر جدابتره از بازیگرای ترک دوم رادان پاراسا فیروز فر هم خیلی خوشگلن و بازغی کجا بازیگرای ترک جدابن توهم داری سوم بیا بالاشهر تهران تا پسراشو ببینی بدبخت تو عمرت نیامدی زعفرانیه و…..پس نطر نده همه چشم رنگی و بور

    • Lord. اسفند ۴, ۱۴۰۰

      بنازم عالی گفتی. والله الکی این گلزارو بلد کردین کشی نگفت زشته ولی دیگ خوش چهره ترین یکم زیاده رویه

  • فقط خدا اسفند ۳, ۱۴۰۰

    تقلب کردندعکس قدیمی گلزاررانشونش دادندقیافه الانش راندیده داخون ودائم خسته وچشمان چروک وپف کرده?

    • مسعود اسفند ۳, ۱۴۰۰

      سوپر استار بی نظیر فقط محمد رضا عالی مثله همیشه ..زنده باشی خیلی دوست داریم ???????

  • حامد اسفند ۳, ۱۴۰۰

    هنوز هم نفهمیدم این اقا چرا خوش چهره نامیده میشه؟!
    کجاش قشنگه

  • علی اسفند ۳, ۱۴۰۰

    جایگاه مهم سینمای ایران در جهان ???اینو تو ترکیه بهش نقش ندادن اومده اینجا

  • . اسفند ۴, ۱۴۰۰

    دوستانی که اومدین حرف نا مربوط میزنین و به آقای گلزار حسادت میکنین کسی مجبورتون نکرده که بیاین اینجا و این حرف ها رو بزنین هااااا

  • پرواز اسفند ۴, ۱۴۰۰

    پسرترشیده وفسادسینماومدلینگ?

  • محسن اسفند ۴, ۱۴۰۰

    والا خوشتیپ و هنرمند

  • تام کروز اسفند ۷, ۱۴۰۰

    این فیلم عاقبت مثل سلام بمبی ۲ است کلا ما ایرانی ها یک ژانر بیشتر فیلم نمیسازیم اون هم ژانر اجتماعی است?? فیلم ایرانی فقط کمدی……..فیلم عاشقانه و اجتماعی بزار در کوزه گلزار و پیمان معادی آبی حاتمی کیا و اصغر فرهادی بازی کنه .

  • رعنا اسفند ۷, ۱۴۰۰

    به خاطر جایگاه مهم سینمای ایران در دنیا این پیشنهاد را پذیرفت.؟؟؟ خخخخ هر چی فک میکنم نمیفهمم منظورش از این حرف چی بوده حالا این هیچی گفته گلزار خوش چهره ست خخخخ خداشاهده جز گلزار دیگه هیچ بازیگر ایرانی رو نمیشناخته مطمئنم اسم گلزارو قبل از مصاحبه شنیده،، بخدا خنده داره وقتی میشنوم گلزار خوش چهره ست، مثه قضیه همون عکسا که عکس گلزارو با گریم و کت و شلوار و عکس بازیگرای دیگه شلخته انتخاب کرده بودن توی امریکا نشون مردم میدادن مردم بخاطر گریم و کراوات و زاویه عکس گلزارو انتخاب میکردن جالبش این بود که ما این همه بازیگر خوش چهره داریم بعد رضا عطاران رو با گلزار مقایسه میکردن خخخخخ اخه اگه گلزار خوش چهره بود خب میبردنش نقش یوسف پیامبر خخخخ بخدا گلزارو من از نزدیک دیدم خیلی ناجور بود

  • علی اسفند ۱۱, ۱۴۰۰

    کشور ما از هر نظر ظرفیت پیشرفت داره وسعت کشور ما دو برابر ترکیه است دومین منابع گاز و سومبن منابع نفت را داریم مردمی با هوش و با استعداد وجود دارند اگر مسئولین با کفایت و درستکار در مسند امور باشند پیشرفت خواهیم کرد