بازسازی جذاب سکانسی اکشن از سریال «سرقت پول» توسط بچه‌های نیجریه‌ای + ویدیو

بازسازی جذاب سکانسی اکشن از سریال «سرقت پول» توسط بچه‌های نیجریه‌ای + ویدیو

آلوارو مورته، ستاره سریال اسپانیایی «خانه کاغذی» (La casa de papel) که آن را در کشورهای دیگر با نام «سرقت پول» (Money Heist) می شناسند ویدیویی را منتشر کرده و در آن از تمام طرفدارانی که در طول ۵ فصل این سریال نتفلیکسی از آن حمایت کردند، تشکر کرده است.

آلوارو که نقش اصلی سریال «سرقت پول» یعنی سرخیو مارکینا یا همان پروفسور را بازی می کند ویدیویی در صفحه شخصی اش به اشتراک گذاشته که گروهی بچه نیجریه ای را نشان می دهد که سکانسی اکشن از فصل ۵ سریال را بازسازی کرده اند.

آلوارو مورته سریال «سرقت پول»

این گروه نیجریه ای که خود را Runner Studios می نامند از پنج، شش بچه که صفحه ای اینستاگرامی با همین نام دارند تشکیل شده است؛ آن ها در این صفحه، سکانس هایی از فیلم ها یا سریال های محبوب را بازسازی می کنند.

این بچه ها در ویدیوی اخیرشان سکانسی پر التهاب از مواجهه ی گروه سارقان شامل توکیو، هلسینکی، پالرمو، دنور، لیسبون، مانیلا و بوگوتا با یک بحران گروگان گیری به رهبری آرتورو رومان را بازسازی کرده اند.

در این ویدیو قاب تصویر به دو قسمت تقسیم شده و سکانس اصلی در قسمت بالای تصویر و سکانس بازسازی شده در قسمت پایین به نمایش درآمده است. آلوارو در قسمت کپشن پستش نوشته: «فهمیدم که در حقیقت این ها هستند که در اصل به ما انگیزه می بخشند.»

سریال Money Heist اولین بار در سال ۲۰۱۷ از Spanish TV پخش شد. در نهایت نتفلیکس مالکیت آن را در اختیار گرفت و سریال برای مدت ۵ فصل ادامه پیدا کرد. این سریال پربیننده و محبوب اخیراً به پایان راه رسید تا نقطه پایانی بر سرقت از بانک اسپانیا گذاشته باشد…

بیشتر بخوانید:

از بدل پاکستانی شخصیت پروفسور در سریال Money Heist رونمایی شد + ویدیو

۵ سوال پاسخ داده شده و ۵ سوال بی پاسخ پس از پایان سریال Money Heist

خبر خوش نتفلیکس: اسپین آف سریال Money Heist در دست ساخت

کدام یک از شخصیت های سریال Money Heist از دیگران باهوش ترند؟

منبع: Indian Express
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • کمی عقب اسفند ۱۶, ۱۴۰۰

    اسکلا

  • کپی کار اسفند ۱۹, ۱۴۰۰

    ملت الاف، حداقل خودتون از خودتون یک خلاقیت درست می کردید نه اینکه کپی کاری از کشورهای خارجی بکنید.