از بدل پاکستانی شخصیت پروفسور در سریال Money Heist رونمایی شد + ویدیو

از بدل پاکستانی شخصیت پروفسور در سریال Money Heist رونمایی شد + ویدیو

سریال محبوب نتفلیکسیِ Money Heist (سرقت پول/خانه کاغذی) یکی از سریال هایی بود که تحمل قرنطینه و محدودیت های کرونایی را قابل تحمل تر کرد. و موجی در فضای اینترنت ایجاد کرد که تا مدت ها بعد از پایانش در دسامبر ۲۰۲۱ همچنان ادامه یافت. و حالا از بدل پاکستانی شخصیت پروفسور رونمایی شده است. ندا یاسر، مجری پاکستانی برنامه تلویزیونی «صبح بخیر پاکستان» با اسرار خان، پروفسور پاکستان، گفتگویی را ترتیب داد.

خان در این برنامه از نحوه ی رسیدن به شهرت، قیافه و ظاهرش و همچنین اولین سرقتش صحبت کرد. سریال Money Heist دو سرقت گروهی با برنامه ‌ریزی دقیق و طولانی‌مدت به رهبری فردی به نام پروفسور را به تصویر می کشد.

شخصیت پروفسور

ندا یاسر بعد از معرفی اولیه ی خان در برنامه، توضیح داد که خان عنوان «پروفسور» را به اصرار مردم به اسمش اضافه کرده است. خان که خودش هم بازیگر است، در پاسخ به این سوال که آیا ظاهرش را تغییر داده تا شبیه شخصیت پروفسور این سریال شود یا نه، گفت: «من همیشه همین قیافه، همین ریش و همین مو را داشته ام. من از قبل از شروع این سریال مشغول بازیگری بوده ام و ویدیوهایم در دسترس مردم بوده اما بعد از موفقیت عظیم این سریال، ظاهرم بیشتر به چشم آمد.»

اسرار خان اضافه می کند که این اتفاق برایش خوش یمن بوده است: «من ۹ سال است که در حوزه بازیگری فعالیت دارم. در یوتیوب هم فعالیت می کنم و ویدیوهای پربازدید هم داشته ام. اما هیچ کدام تا این اندازه وایرال نشده بودند. از زمانی که در یک سریال اینترنتی پاکستانی نقش “پروفسور” را بازی کرده ام، کارهایم بسیار بیش از قبل پربازدید شده اند.»

شخصیت پروفسور

خان می گوید تنها تغییری که در ظاهرش به وجود آورده تغییر قاب عینکش بوده است. این بازیگر می گوید با این حال که فوق لیسانس دارد، علاقه ای به تحصیل ندارد و از زمان کودکی همیشه به بازیگری علاقه داشته است.

او می گوید: «من و پروفسور هر دویمان به بازیگری علاقه داریم نه تحصیل. اما من بدون شک به سرقت و دزدی هم علاقه دارم.» بعد از این که از او درباره ی اولین سرقتش پرسیده می شود، با خنده می گوید: «اولین و آخرین سرقت من، دزدیدن دل ها بوده.»

بیشتر بخوانید:

تازه ترین اخبار فصل پنجم سریال Money Heist ؛ پایان راه سریال محبوب اسپانیایی

انتشار تصویری جدید از سریال Money Heist و تایید پایان فیلمبرداری فصل پنجم

نسخه کره‌ای سریال Money Heist ساخته می‌شود

منبع: Images
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود