۳ ترفند ساده برای کاهش سریع درد و گرفتگی گردن + ویدیو

۳ ترفند ساده برای کاهش سریع درد و گرفتگی گردن + ویدیو

حتما برایتان پیش آمده که از خواب بیدار شوید و ببینید گردنتان خشک شده، یا بعد از یک روز طولانی کاری و نشستن مداوم پشت کامپیوتر گردن‌ درد شدیدی احساس کنید. در ادامه با تمرینات سریع و آسان یک استخوان‌درمانگر برای تسکین درد و گرفتگی گردن آشنا خواهید شد.
برندن تالبوت (Brendon Talbot)، متخصص سلامت کانادایی در زمینه استخوان و بافت عضله، ویدیویی را در حساب تیک‌تاک (TikTok) خود به اشتراک گذاشت که در آن چهار حرکت برای جلوگیری از مشکلات گردن را که می‌تواند به سردرد بینجامد، توصیه می‌کند.


در این ویدیو که وایرال شده، در تمرین اول او در حالی که روی یک مبل نشسته، دستان خود را روی جناغ سینه گذاشته و سر را به عقب می‌کشد.

در حرکت دوم آقای تالبوت توصیه می‌کند که اجازه بدهید سرتان رو به جلو باشد و آن را از یک سو به سمت دیگر بچرخانید. او در توضیح این حرکت نوشت: «کاهش محدودیت بافت نرم در گردن می‌تواند به بهبود گردش خون به سمت سر و از سر کمک کند.»


در مرحله سوم او روی دستانش می‌نشیند و سر را به چپ و راست خم می‌کند و در نهایت در حالی که صاف نشسته سرش را مستقیم به عقب و جلو می‌دهد.
توصیه او این است که در صورت ایجاد درد یا ناراحتی حین انجام هر کدام از این حرکات، بلافاصله انجام آن را متوقف کنید.

ویدیوی آقای تالبوت بیش از ۱۰۴ هزار بار دیده شده و از میان ۱.۷ میلیون دنبال‌کننده او در شبکه اجتماعی تیک‌ تاک، صدها نفر از او قدردانی کرده‌اند. تاکنون ده‌ها ویدیو از او شامل نکات و ترفندهای آموزنده در مورد چگونگی بهبود عملکرد بدن وایرال شده است.
یکی از کاربران در قسمت نظرات نوشت:‌ «این وضعیت هر شب برایم پیش می‌آید و قطعا این حرکات را امتحان خواهم کرد. ممنونم.» کاربر دیگری نوشت: «من همین‌طور که در نت می‌چرخم، در حال مالیدن گردنم هستم، چون خیلی درد می‌کند. این حرکات عالی‌ هستند.» و یک فالوور دیگر این‌طور نوشت: «با سردرد وحشتناکی از خواب بیدار شدم و این ویدیو را پیدا کردم. واقعا کمک‌کننده بود. بسیار سپاس‌گزارم.»

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود