واکنش مربی تیم ملی بوکس به انتقادات از سجاد غریبی + درآمد هالک ایرانی از مبارزه با فورد

واکنش مربی تیم ملی بوکس به انتقادات از سجاد غریبی + درآمد هالک ایرانی از مبارزه با فورد

بحث مبارزه سجاد غریبی و مارتین فورد در هفته های اخیر بسیار داغ بوده و حواشی بسیاری در پی داشته است و نشست خبری اخیر نیز بیش از پیش نمایشی بودن این مبارزه را عیان کرده است. بعد از رویارویی هالک ایرانی و ترسناک ترین مرد جهان در دبی که اولین رویارویی این دو از نزدیک بود و اتفاقاتی که در این رویارویی اتفاق افتاد، حواشی بسیاری در مورد فتوشاپ بودن تصاویر و ویدیوهای قبلی او ایجاد شد که با واکنش خود غریبی و مدیر برنامه هایش همراه بود. حتی پای صدا و سیما به این ماجرا نیز کشیده شده و در یکی از برنامه های شبکه سه سیما از علیرضا استکی مربی تیم ملی بوکس خواسته شد در این مورد اظهار نظر کند. استکی در این برنامه در مورد سجاد غریبی چنین گفته است: «قرار بود من هم به عنوان مربی، سجاد را در این مبارزه همراهی کنم. غریبی پسری متدین، مذهبی، با خدا و خوب است. فکر می کنم با توجه به شرایطی که وجود داشت، هر آدم دیگری هم جای او بود، این موقعیت را از دست نمی داد».

درآمد سجاد غریبی از مبارزه با مارتین فورد چقدر است؟

مربی تیم ملی بوکس با اشاره به هجمه ای که بعد از انتشار تصاویر رویارویی غریبی با مارتین فورد در دبی علیه هالک ایرانی انجام شد نیز گفته است: «از حالا باید شرایطی فراهم کنیم که اتفاقات بعدی رخ ندهد. با دامن زدن به حواشی اخیر، یک آدم فیک و دکور به نام مارتین فورد را بزرگ می کنیم. اعتقاد دارم اگر قلی زاده یا سیفی که از قهرمانان ووشوی کشور هستند را به مبارزه با فورد بفرستیم، در کمتر از یک دقیقه او را مچاله خواهند کرد». مربی تیم ملی بوکس در مورد کاهش سایز بدنی سجاد غریبی در رویارویی اخیر در دبی با مارتین فورد در مقایسه با تصویر قبلی او نیز گفته است: «غریبی و فورد هیچکدام ورزشکار حرفه ای نیستند. من در روزهای اخیر بسیار تحقیق کردم و با سجاد حرف زدم. او از شرایطی که برایش پیش آمده خیلی ناراحت بود. البته این نکته را هم باید بگویم که او حدود ۱۷۸ کیلو وزن داشت و حالا به ۱۳۰ کیلوگرم رسیده است. بحث ملی نیست و کاملاً شخصی است. این دو نفر به واسطه تیم رسانه ای و فضای مجازی که در اختیار دارند، این موضوع را بزرگ کردند. به نظر من اتفاق خاصی رخ نداده است».

درآمد سجاد غریبی از مبارزه با مارتین فورد چقدر است؟
علیرضا استکی

استکی در مورد حواشی ایجاد شده در روزهای اخیر در مورد فیک بودن هالک ایرانی نیز افزود: «همه ما مقصر هستیم که در فضای مجازی به افراد توهم می‌دهیم چراکه ممکن است این اقدام موجب شود به خودشان آسیب برسانند. تخریب سجاد غریبی در شرایط کنونی تنها موجب بزرگ کردن مارتین فورد است. شاید بد نباشد به این نکته هم اشاره کنم که مبارزه غریبی و فورد قرار بود یک نمایش باشد و همه چیز از قبل نوشته شود. اعتقاد دارم سجاد را گول زدند. البته خودش هم مقصر بود چراکه بارها به وی گوشزد کردم باید دوره هایی را سپری کند و مواردی را یاد بگیرد و تنها دنبال موارد جانبی نباشد. اگر سجاد دوره ها را شرکت می کرد، حداقل برای فیگورگیری و مبارزه استایل مناسبی پیدا می کرد».

درآمد سجاد غریبی از مبارزه با مارتین فورد چقدر است؟

علیرضا استکی در مورد جذابیت مالی این مسابقه برای سجاد غریبی و درآمد قابل توجه حتی در صورت شکست خوردن در برابر مارتین فورد نیز می گوید: «حضور در این مبارزه درآمد مالی زیادی دارد. به همین دلیل می گویم، شاید اگر هر فرد دیگری جای غریبی بود، ممکن بود وسوسه شود. قول می دهم هر کدام از بوکسورهای میان وزن کشورمان از جمله میثم، شاهین و … با مارتین فورد مبارزه کنند، خیلی راحت او را شکست خواهند داد؛ چراکه یک قهرمان فیکِ مجازی و بازیگر است، نه ورزشکار».

درآمد سجاد غریبی از مبارزه با مارتین فورد چقدر است؟

درآمد سجاد غریبی از مبارزه با مارتین فورد چقدر است؟

برخی مدعی شده اند که غریبی برای شرکت در این مباره بیش از ۳۰۰ هزار دلار دریافت خواهد کرد و در صورت برنده شدن این مبلغ بیشتر نیز خواهد شد. روزنامه هفت صبح نیز در مورد درآمدزایی مسابقه سجاد غریبی و مارتین فورد برای این دو ورزشکار نوشته است: «برای مسابقه دوم آوریل سجادغریبی و مارتین فورد از مدتی پیش بلیت فروشی شروع شده که قیمت پایه هر بلیت ۴۰ پوند معادل یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. محل برگزاری این مبارزه یعنی سالن o۲ arena حدود ۲۰ هزار نفر ظرفیت دارد و با فرض پر شدن تمام صندلی ها، ۳۰ میلیارد تومان بلیت فروشی انجام می شود. حتما درصدی از عواید حاصل از برگزاری این مبارزه نصیب او و اسپانسرهایش می شود. ضمن اینکه صفحه اینستاگرام او هم به همین بهانه رونق بیشتری گرفته است». سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی جوانی اهوازی متولد سال ۱۳۷۰ است و به گفته خودش چند سالی است که در رشته های بدنسازی و مدتی نیز در رشته بوکس فعالیت کرده است.

بیشتر بخوانید: لو رفتن نمایشی بودن عصبانیت سجاد غریبی در نشست خبری با مارتین فورد + ویدیو

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۳ نظر

ورود

  • سجاد اسفند ۱۳, ۱۴۰۰

    اهوازی نیست، بچه بوشهر هستش، خیابون عاشوری میشینن

  • فاطمه اسفند ۱۳, ۱۴۰۰

    باسلام باز هم کلک پولدار شدن هست پدر پول بسوزه همه سر کارن

  • علی اسفند ۱۳, ۱۴۰۰

    این جوان هرکسی هست هموطن ماست به هر طریقی حمایتش کنیم نه اینکه به طرق مختلف خرابش کنیم پیروزی و شادی او آرزوی هموطنانش هست شکی نیست