بهترین مارک باتری ماشین

بهترین مارک باتری ماشین

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در این مطلب توضیح مفیدی در رابطه با بهترین مارک باتری ماشین خواهیم داد و همچنین قیمت باطری ماشین ها نیز در صفحه مربوطه ذکر شده است.
بااینکه بخش عمده انرژی خودرو از سوخت تأمین می‌شود، الکتریسیته نیز نقشی کلیدی در عملکرد کل سیستم ایفا می‌کند. درواقع بدون جریان برق، امکان به مصرف رساندن سوخت وجود نخواهد داشت.
در ابتدای صنعت خودروسازی، باتری ماشین تنها برای احتراق سوخت درون موتور کاربرد داشت. اما امروزه ادوات برقی متعددی مانند استارت، چراغ‌ها، سیستم تهویه و بخش‌های متعدد دیگری به خودروها اضافه شدند که نیاز به جریان برق دارند.

راهنمای خرید باتری ماشین

باتری ماشین

باتری خودرو، تمام الکتریسیته موردنیاز خودرو را در خود ذخیره می‌کند و منبع تغذیه تمام دستگاه‌های برقی خودرو است. این نوع باتری‌ها قابلیت شارژ مجدد دارند و در انواع مختلف و با ولتاژ‌های متفاوت در بازار عرضه می‌شوند. باوجوداینکه باتری از قطعات کم استهلاک و کم دردسر خودرو به شمار می‌رود اما عمر مفیدی در حدود ۲ تا ۳ سال دارد که این مقدار بسته به شرایط اقلیمی و شیوه نگه‌داری می‌تواند متفاوت باشد.

انواع باتری ماشین

امروزه به‌طورکلی می‌توانید دو نوع باتری را برای اتومبیل خود در نظر بگیرید. باتری اتمی که به باتری خشک نیز معروف است و باتری اسیدی که به آن باتری تر هم می‌گویند. باتری‌های اتمی از قابلیت‌های بهتری برخوردار هستند و علاوه بر طول عمر بالاتر، نیاز به نگه‌داری کم‌تری هم دارند. اما باتری‌های اسیدی نیز هنوز به علت قیمت پایین و عملکرد بهتر در آب‌وهوای گرم مورد استفاده قرار می‌گیرند.
انتخاب بهترین نوع و بهترین مارک باتری ماشین می‌تواند هزینه‌ها را به طور قابل‌توجهی کاهش دهد و کارایی بهتری برای شما داشته باشد. بنابراین بهتر است هنگام انتخاب باتری به مواردی مانند مشخصات تعیین‌کننده، میزان برق مصرفی خودرو، قدرت دینام و فضای تعبیه‌شده برای باتری دقت داشته باشید.
باتری از قطعات بسیار مهم خودرو به‌حساب می‌آید و استفاده از باتری نامرغوب، آسیب‌هایی جدی را برای کل سیستم خودرو به همراه خواهد داشت.
در این بخش از مقاله قصد داریم به معرفی بهترین مارک باتری ماشین بپردازیم و جزئیات مربوط به آن را بیان کنیم.

بهترین مارک باتری ماشین در ایران چیست؟

توجه کنید که تهیه یک باتری باکیفیت سلامت کل سیستم خودرو را تضمین می‌کند. بنابراین ارزش حداکثر بودجه‌ای که می‌توانید برای باتری اختصاص دهید را دارد. در حال حاضر می‌توانید باتری‌ موردنظر خود را از میان برندهای ایرانی انتخاب کنید. خوشبختانه امروزه در بازار قطعات خودرو، تولیدکننده‌های ایرانی به‌خوبی توانسته‌اند کارنامه موفقی از تولیدات خود نشان دهند. با تهیه باتری‌ ایرانی علاوه بر کاهش هزینه‌ها، می‌توانید از تاریخ تولید و انقضا آن نیز مطمئن باشید.

چند مورد از برند‌های شاخص ایرانی عبارت‌اند از:

  • لایف
  • نایس پاور
  • ایاس
  • رونیز
  • ویگور

چند مورد از شرکت های معتبر تولید کننده باتری:

  • توان پرداز
  • ویستا الکتریک رایکا
  • صبا باتری
  • آذر باتری
  • برنا باتری
  • سپاهان باتری

برای مشاهده لیست قیمت باتری های ماشین، می توانید به سایت نوین باتری مراجعه نمایید.

بهترین مارک باتری ماشین خارجی

متاسفانه در حدود دوسال است که باتری برند های خارجی به ایران وارد نمی شود و تمامی باتری های موجود در بازار ایرانی هستند و چیزی به عنوان باتری کره ای عملاً وجود ندارد.

سخن پایانی

انتخاب باتری مرغوب و باکیفیت در حفظ سلامت کل سیستم خودرو اهمیت زیادی دارد. بهترین مارک باتری ماشین را می‌توان از بین برند های ذکر شده به راحتی انتخاب کنید. باتری‌های ایرانی موجود در بازار از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند.

بدون نظر

ورود