فروشگاه اینترنتی آستین؛ پلتفرم سبک زندگی نوین ایرانی

فروشگاه اینترنتی آستین؛ پلتفرم سبک زندگی نوین ایرانی

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در دنیای امروز که هرکسی به نوع خود به دنبال راهی برای داشتن سبک و سیاق شخصی در استایلش است، طراحان دست به طراحی لباس‌هایی زده‌اند که خاص و منحصربه‌فرد بوده و بعضا پیام‌هایی را نیز با خود حمل می‌کنند. یکی از طراحان مد مشهور می‌گوید که لباس شما، زبانی آنی به حساب می‌آید که خودتان را با آن توصیف می‌کنید و با مردم جهان سخن می‌گویید. به این فکر کنید که طراحی لباستان به نوعی باشد که با زبان مادری خودتان صحبت کند. امروزه بسیاری از طراحان خلاق ایرانی لباس‌هایی طراحی می‌کنند که با پوشیدن آن‌ها می‌توانید اصالت خود را به رخ بکشید.

فروشگاه اینترنتی آستین؛ پلتفرم سبک زندگی نوین ایرانی

پلتفرم آستین دقیقا با هدف به رخ کشیدن هنر و طراحی‌های ایرانی به کل جهان و هموار کردن مسیر راهیابی آن‌ها به بازارهای جهانی، شروع به فعالیت کرده است. این فروشگاه یکی از مهم‌ترین حامیان طراحان خلاق ایرانی است و خودش را از آن کسانی می‌داند که ایرانی بودنشان را دوست دارند و می‌خواهند در کنار هنر ایرانی، مدرنیته را نیز تجربه کنند.

فروشگاه اینترنتی آستین؛ پلتفرم سبک زندگی نوین ایرانی

درباره‌ی آستین

آستین یک پلتفرم سبک زندگی نوین ایرانی‌ست که آثار طراحی شده توسط طراحان ایرانی را معرفی و ارائه می‌کند. آستین پیش و بیش از هر چیز، دامنه‌ی طراحان است. طراحان خلاق و چیره‌دست ایرانی که با بهره‌گیری از میراث فرهنگی/هنری ایران از یک سو و توجه به اقتضائات طراحی مدرن و معاصر از سوی دیگر، دست به خلق آثاری اصیل، زیبا، امروزی و منحصربفرد می‌زنند. در ارائه‌ی محصولات، آنچه برای آستین اهمیت دارد نه تنها کیفیت بالا، بلکه علاوه بر آن سلیقه‌ی خوب است. یکی از جنبه‌های مهم فعالیت آستین، عمل کردن به مانند یک پل میان طراحان و مخاطبان است. محصولات ارائه شده در آستین در چند بخش کلی دسته‌بندی می‌شوند: مد و پوشاک، محصولات خانه و آشپزخانه، محصولات هنری، محصولات فرهنگی، محصولات آرایشی و بهداشتی و محصولات خوراکی.

فروشگاه اینترنتی آستین؛ پلتفرم سبک زندگی نوین ایرانی

آستین طی بیش از پنج سال فعالیت، جامعه‌ای بزرگ از مخاطبان وفادار را جذب کرده است که به صورت دائم با آستین در ارتباطند و در رویدادهای مختلف فیزیکی و آنلاین، آستین را همراهی می‌کنند.

چگونه از آستین خرید کنیم؟

اگر شما هم مشتاق شدید که از محصولات منحصر به فرد و جذاب آستین دیدن کنید، شما را به فروشگاه اینترنتی آستین به نشانی www.aassttiinn.com دعوت می‌کنیم. به محض ورود به سایت با طراحی‌های فوق جذاب این پلتفرم مواجه خواهید شد. طرح‌هایی که تماما توسط طراحان خلاق ایرانی طراحی شده‌اند و مشابه آن در کمتر فروشگاهی پیدا می شود! از لباس‌های تابستانی و زمستانی گرفته تا اکسسوری‌هایی خاص که می‌توانند امضای شخصی شما در استایلتان باشند و شما را متفاوت از هر فرد دیگری نشان دهند.

فروشگاه اینترنتی آستین؛ پلتفرم سبک زندگی نوین ایرانی

برای خرید از فروشگاه آستین تنها کافیست پس از انتخاب، به صفحه محصول مورد نظرتان در وب‌سایت آستین بروید و در همان صفحه، محصول را به سبد خریدتان اضافه کنید و سپس روند همیشگی خرید اینترنتی را طی کنید.

نکته جالب توجه درباره آستین این است که به شما اجازه مرجوع محصولات خریداری شده را می‌دهد. شبنابراین میتوانید با خیال راحت محصول مورد نظرتان را خریداری کنید و اگر محصول اندازه تان نبود یا حتی باب میلتان نبود، آن را مرجوع کنید. اگر قصد مرجوع محصولی را داشتید، می‌توانید پس از مطالعه‌ی قوانین بازگشت کالا در وبسایت آستین، درخواست خود را ثبت کنید و محصول را مرجوع کنید.

حتما به هنگام خرید سری به مجموعه‌های جذاب و جدید طراحان در وب‌سایت آستین هم بزنید و زیبایی و خلاقیت را یک‌جا ببینید. طراحی‌هایی که نشان از ایران و ایرانی بودن دارند و خاص بودن هنر اصیل ایرانی را نشان می‌دهند.

فروشگاه اینترنتی آستین؛ پلتفرم سبک زندگی نوین ایرانی

آستین محدود به لباس نیست!

اگر سری به فروشگاه اینترنتی آستین بزنید، می‌بینید که آستین فقط فروشگاه اینترنتی لباس نیست و  از این پلتفرم می‌توانید محصولات دیگری از جمله محصولات دکوراسیون منزل، محصولات فرهنگی، محصولات هنری و حتی خوراکی‌های سالم نیز خریداری کنید. طراحی‌های خاص را می‌توانید در دسته‌بندی‌های مختلف وب‌سایت آستین ببینید.

بدون نظر

ورود