مسمومیت با مرگ موش در انسان؛ نحوه عملکرد سم، علائم و روش های درمان

مسمومیت با مرگ موش در انسان؛ نحوه عملکرد سم، علائم و روش های درمان

آیا مرگ موش انسان را میکشد؟ آیا مرگ موش کشنده است؟ عوارض خوردن مرگ موش برای انسان چیست؟ چقدر مرگ موش باعث مرگ انسان می شود؟ زمان اثر مرگ موش چقدر است؟ این ها سوالاتی که بدون شک شما نیز بارها از خود پرسیده یا از دیگران شنیده اید. همواره می شنویم که بسیاری برخی ترکیبات و به خصوص مایعات سمی را با مرگ موش مقایسه می کنند یا حتی شنیده ایم که از مرگ موش به عنوان یکی از روش های ساده برای خودکشی استفاده می شود. مرگ موش برای انسان خطرناک است و در صورت مصرف آن باید سریعاً به پزشک مراجعه کرد. اما شاید شما نیز تا حالا از خود پرسیده باشید که مرگ موش دارای چه ترکیباتی است و آیا این ترکیب می تواند برای انسان مرگبار باشد یا خیر. عموماً اغلب انواع مرگ موش ها از مواد شیمیایی رقیق کننده خون تشکیل شده است.

آیا مرگ موش انسان را میکشد؟ آیا مرگ موش کشنده است؟ عوارض خوردن مرگ موش برای انسان چیست؟ چقدر مرگ موش باعث مرگ انسان می شود؟

بدین ترتیب عوارض مصرف مرگ موش در انسان شبیه آن است که فرد مقدار زیادی داروی رقیق کننده خون توسط شخص مصرف شود. به عنوان یک ترکیب رقیق کننده خون، مرگ موش در تماس فیزیکی برای افراد ایجاد مشکل و مسمومیت نمی کند اما در صورت بلعیده شدن بسیار خطرناک خواهد بود. برای مثال در ایالات متحده، مرگ موش دهمین عامل مسمومیت در میان جامعه بوده و به دلیل استفاده گسترده از آن برای مبارزه با جوندگان، سالانه ۴۰,۰۰۰ نفر مسمومیت شدید پیدا کرده و به بیمارستان منتقل می شوند.

آیا مرگ موش انسان را میکشد؟ آیا مرگ موش کشنده است؟ عوارض خوردن مرگ موش برای انسان چیست؟ چقدر مرگ موش باعث مرگ انسان می شود؟

مرگ موش چگونه عمل می کند؟

برای دهه های طولانی، معمول ترین ماده رقیق کننده خون که در مرگ موش به کار می رفت، وارفارین (warfarin) بود. با این وجود، از آنجا که موش ها و به طور کلی جوندگان نسبت به وارفارین مقاوم  شدند، در مرگ موش های امروزی از ترکیبات فعال بسیار قوی تر و موثرترین مانند برودیفاکوم (Brodifacoum) که از آن با عنوان سوپر وارفارین نیز یاد می شود استفاده می گردد. این گونه رقیق کننده ها نیز مکانیزم مشابهی دارند اما غلظت بسیار بیشتر و اثرات بسیار بادوام تر و طولانی تری دارند. روش کار رقیق کننده هایی مانند برودیفاکوم، اینگونه است که آن ها سطح ویتامین K را در بدن کاهش می دهند که در ادامه توانایی بدن در انعقاد و لخته کردن خون را کاهش می دهد.

آیا مرگ موش انسان را میکشد؟ آیا مرگ موش کشنده است؟ عوارض خوردن مرگ موش برای انسان چیست؟ چقدر مرگ موش باعث مرگ انسان می شود؟

از دیگر عوارض مرگ موش بر انسان می توان به این موضوع اشاره کرد در مقادیر کم، این ترکیبات برای افرادی که در خطر لخته شدن خون قرار دارند مفید هستند اما در صورتی که توانایی بدن در لخته کردن خون به مقدار زیادی کاهش یابد، فرد با خونریزی داخلی و مرگ مواجه خواهد شد. پس اگر می پرسید که آیا مرگ موش می تواند انسان را بکشد پاسخ مثبت است. البته دیگر انواع مواد شیمیایی که می توانند در ساخت مرگ موش به کار روند نیز وجود دارد. فسفین روی که هنوز هم در برخی ترکیبات مرگ موش یافت می شود می تواند باعث سنگینی سینه، سرفه، التهاب و آماس ریه، اختلالات عضلانی قلب و مشکلات بسیار جدی دیگر شود. پس خوردن مرگ موش توسط انسان علاوه بر خطرناک بودن، دردناک نیز هست.

آیا مرگ موش انسان را میکشد؟ آیا مرگ موش کشنده است؟ عوارض خوردن مرگ موش برای انسان چیست؟ چقدر مرگ موش باعث مرگ انسان می شود؟

استریکنین (Strychnine) یکی دیگر از ترکیبات سمی و بدنامی است که در گذشته در مرگ موش به کار می رفت اما به دلیل اینکه باعث تشنج در انسان می شود باید توسط متخصص و با احتیاط کامل مصرف شود. با این وجود، اغلب انواع مرگ موش که برای استفاده در مکان های مسکونی بلامانع هستند از رقیق کننده های خونی مانند برودیفاکوم و دیگر مشتقات وارفارین تشکیل شده اند. نسل جدیدی از مرگ موش ها نیز وجود دارد که سمی تر از نمونه های معمول هستند و از ترکیباتی مانند برومادیولون یا دیفناکوم در آن ها استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: آیا می دانستید مسمومیت غذایی شما به خاطر آخرین وعده ای که خورده اید نیست؟

آیا مرگ موش انسان را میکشد؟ آیا مرگ موش کشنده است؟ عوارض خوردن مرگ موش برای انسان چیست؟ چقدر مرگ موش باعث مرگ انسان می شود؟

نشانه های مسمومیت با مرگ موش

در مورد زمان اثر مرگ موش هم باید گفت که بسته به توده بدنی و مقدار مرگ موشی که به شکل بلعیدن وارد بدن شما شده و البته قدرت این مرگ موش، نشانه های مسمومیت می تواند بین چند ساعت تا چند روز پس از خوردن آن آغاز شود. بدین ترتیب بسیار مهم است که پیش از شروع نشانه های مسمومیت، از طریق ظرف حاوی سم از موضوع آگاه شوید. برای مثال با مشاهده ظرف حاوی سم در آشپزخانه که آسیب دیده و محتویات آن پراکنده شده می توانید به این نتیجه برسید که ممکن است غذای شما به این ماده آغشته شده باشد. یا متوجه شدید که فرزندتان وسایلی که ظرف حاوی سم را پشت یا داخل آن ها نگه می داشتید جابجا کرده است. مشاهداتی اینچنینی می تواند مقدار قابل توجهی برای شما زمان خریده و به شما کمک نماید که حتی قبل از شروع نشانه ها و عوارض مسمومیت دست به کار شوید. پس زمان اثر مرگ موش متفاوت می باشد. با این وجود، در صورت وجود نداشتن این نشانه ها یا متوجه نشدن شما، عوارض خوردن مرگ موش توسط انسان به شکل زیر خواهند بود:

  • تنگی نفس
  • خونریزی بینی علیرغم وارد نشدن هیچگونه آسیب فیزیکی به بینی
  • وجود خون در ادرار
  • خونریزی لثه بدون هیچگونه آسیب فیزیکی در دهان
  • اسهال خونی
  • خستگی شدید که در مراحل آخر مسمومیت رخ می دهد
  • نشانه ها و عوارض گسترده ای که نشان می دهد مسمومیت شما وارد مراحل پایانی و بسیار خطرناک خود شده است مانند تشنج، حمله قلبی، مشکل جدی در تنفس، از کار افتادن کبد، شوک، خونریزی داخلی و اغما

آیا مرگ موش انسان را میکشد؟ آیا مرگ موش کشنده است؟ عوارض خوردن مرگ موش برای انسان چیست؟ چقدر مرگ موش باعث مرگ انسان می شود؟

درمان مسمومیت با مرگ موش

در صورت خوردن مرگ موش توسط انسان یا همان مسمومیت با مرگ موش، تنها کاری که می توانید بکنید این است که هر چه سریعتر به پزشک مراجعه نمایید زیرا هیچ روش درمانی یا پادزهری در خارج از مراکز درمانی برای آن وجود ندارد. با این وجود برخی کارها را می توان شخصاً و قبل از مراجعه به پزشک انجام داد که از آن میان می توان به مصرف قرص ویتامین K برای کاهش اثرات رقیق کنندگی خون مرگ موش اشاره کرد. زغال فعال شده یا شربت های قی آور نیز می توانند مفید واقع شوند. درمانی که پزشک برای شما در نظر خواهد گرفته بسته به نوع دقیق مرگ موشی که وارد بدن شما شده و ماهیت آسیبی که به بدن شما وارد شده متفاوت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: نکاتی جالب و باورنکردنی در مورد موش ها که شاید نمی دانستید

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۱۸۶ نظر

ورود

  • Amir آبان ۲, ۱۳۹۹

    سلام ببخشید مرگ موش باعث مرگ میشه؟ علائم مرگ با مرگ موش خشک شدن بدن وجود خالهای خاکستری رنگ در سینه و خون در لب میشود

  • S آذر ۱۴, ۱۳۹۹

    متأسفانه خیلی از افراد بخصوص نوجوانان تصور میکنن که با خوردن مرگ موش و تظاهر به خودکشی بعد از مراجعه به بیمارستان درمان میشن ولی مرگ موش آنزیم هایی رو در بدن از کار میندازه که فرد فقط چند ساعت زنده مونده و حتی کاری از دست دکتر ها هم بر نمیاد… چه بسا افرادی بودن که پس از مصرف به دکتر التماس میکردن که آیا زنده میمونن ولی متاسفانه فوت میشن…

    • مهسا آذر ۱۸, ۱۳۹۹

      سلام.مردن با مرگ.موش خیلی طول میکشه????

      • عطاری اسفند ۲۹, ۱۳۹۹

        کسی نمیدونه چقد طول میکشه؟

        • سمیه فروردین ۱۴, ۱۴۰۰

          منم ی جوون نا امید و خسته، احتمالا به زودی مصرف کنم… وقتی دکتری قبول شدم فکر میکردم روزهای خوبی در راهه.. اما نبود.. زندگیم بدتر شد و داره بدتر هم میشه، من دانشجوی دکتری هستم و درآمد خوبی دارم اما خانواده م منو دوست ندارن، خیلی تنهام خیلی. ظاهر خوبی هم دارم اما چشام داد میزنه که خسته م از زندگی، هیچ ثروتی، هیچ شخصی، هیچ عشقی و هیچ چیزی منو نمیتونه خوشحال کنه… فکر میکنم فقط و فقط با مردن هست که از این وضعیت فلاکت بار رها میشم. و چقد خوب میشد که شهامتش رو داشتم تا خودمو از این لجن زار نجات بدم

          • عباس فروردین ۲۴, ۱۴۰۰

            بیخیال زندگی میتونه خیلی بدتر از اینها باشه،منم که این پست رو میخونم مثل تو دارم به خودکشی فکر میکنم،آدم موفقی هستم تو جامعه از لحاظ جایگاه اجتماعی و اقتصادی خوبم، اشتباها با زنی ازدواج کردم که چشم به اموالم داره و بهم خیانت کرده، مهریه شو اجرا گذاشته و هرروز دعوا راه میندازه، اما میگم بازم باید بجنگم و شرایط و درست کنم.

          • م فروردین ۲۸, ۱۴۰۰

            وَلَا تَتَمَنَّوْا مَا فَضَّلَ اللَّهُ بِهِ بَعْضَکُمْ عَلَىٰ بَعْضٍ ۚ لِلرِّجَالِ نَصِیبٌ مِمَّا اکْتَسَبُوا ۖ وَلِلنِّسَاءِ نَصِیبٌ مِمَّا اکْتَسَبْنَ ۚ وَاسْأَلُوا اللَّهَ مِنْ فَضْلِهِ ۗ إِنَّ اللَّهَ کَانَ بِکُلِّ شَیْءٍ عَلِیمًا

          • علیرضا اردیبهشت ۴, ۱۴۰۰

            شمارتو بفرست من درمانت می کنم

          • من خوردم از دماغم خون میاد اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۰

            من خوردم از دماغم خون میاد قلبم ضعیف شده ??

          • kaveh__ahmade اردیبهشت ۲۸, ۱۴۰۰

            اگه تا الان خودت رو خلاص نکردی .این رو بدون تو یک انسانی.حد اقل سعی کن قبل خودکشی یا خلاص شدن از زندگی زجر آور، کار های مفیدی انجام بدی که حد اقل از وجودت نهایت استفاده رو برده باشی .زندگی ببخش یا بگیر فرقی نداره فقط درست انجامش بده

          • مسیح خرداد ۱۹, ۱۴۰۰

            منم مثل توام درکت میکنم

          • Amir خرداد ۳۰, ۱۴۰۰

            یعنی الان مردی یا هنوز زنده ای ؟

          • امیر شهریور ۲۰, ۱۴۰۰

            سمیه خانوم منم شرایط شمارو دارم و متاسفانه میخوام از این دنیا راحت بشم صرفا فقط به خاطر نداشتن خانواده خوب همین:/

          • فرزانه شهریور ۲۹, ۱۴۰۰

            منم دقیقا همین تصمیم رو دارم ولی جرات ندارم چن وقت دارم بهش فک میکنم .ولی یروز انجام میدم خودم و بچم تمام شیم . این چه زندگیه ک ما میکنیم

          • سمیر دی ۲۴, ۱۴۰۰

            سلام نمیدونم کی هستید یا از کجا بعضی اتفاقا هسن که از زندگی ناامیدمون میکنن نمیگم خودم کاری نکردم ن ولی روزی هزار بار میخوام انجام بدم ولی فکر از دس دادن نزدیکان بعد خودم خیلی در گیرم میکنه امیدوارم شانسی برای ادامه وو بهتر شدن داشته باشید

          • سلام منم اسمم زهرا هستش 23ساله هستم رشته گردشگری 12اسفند میشم 24 منم مثل تو از زندگیم راضی نیستم اسفند ۹, ۱۴۰۰

            اگه شهامتش رو داشتم استفاده میکردم خسته شده ام از این زندگی

          • حسین فروردین ۳۰, ۱۴۰۱

            اگه اون تصمیم اشتباه رو نگرفتی ، من میتونم کمکت کنم چون خودمم همین شرایط رو دارم …

          • ن اردیبهشت ۲۷, ۱۴۰۱

            خدا نکنه هیچکس به آخر خط برسه،منم به آخر خط رسیدم،ذره ای امید در خودم نمی بینم،دوبار هم خودکشی کردم ،ولی متاسفانه نمردم،ولی اینبار صد در صد خودمو خلاص میکنم.

          • سلام ،منم دقیقامثل شمابودم،خواهش میکنم ،بهم پیام بدین تاکمکتون کنم خرداد ۹, ۱۴۰۱

            اشتباه میکنی ولی میشه ازمرگ بیای بیرون

          • حمید خرداد ۲۸, ۱۴۰۱

            سلام گل پسر شما احتمالا افسرده شدی منم چند سال پیش طرز فکر تو رو داشتم ولی یهو با چندتا قرص ریز و طبیعت گردی کلا از فکرم رفت والان زنوبچه و همه چی دارم

          • محسن مرداد ۲, ۱۴۰۱

            کاشکی شرایط تورو میداشتم کاشکی کل دنیا باهام لج بود فقط زندگیم ارامش داشت بخدا کسایی هستن تو شرایطی که تصورشم برات سخته ولی دارن زندگیشونو میکنن همیشه اون چیزی که میبینی با واقعیت خیلی فرق داره

          • H شهریور ۲۶, ۱۴۰۱

            سلام.اینا چیزایی هستن که تو فکری می کنی.در حقیقت خانواده دوست دارن امکان نداره دوست نداشته باشن

          • کبیر اسفند ۲۵, ۱۴۰۱

            سلام
            اگه امکانش هست با من تماس بگیر تا یه چیزایی بهت بگم تا بدون خود کشی به آرامش برسی و همچنین نتیجه ی خودکشی رو هم برات بگم. باور کن اگر بدونی نتیجش چیه حتی حرفشو نمیزنی، دنیا خیلی پیچیده تر از اونی هست که فکرشو میکنی، بمن پیام بده تا آدرس ارتباطی ارسال کنم برات.

          • فرید فروردین ۱۴, ۱۴۰۲

            پریروز بود که مصرف کردم البته با شرایطی کاملا برعکس شما

          • جواد اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۲

            زندگی توی هر شرایطی بهتر از مرگ هست. یه روزی ورق برمیگرده و به این گذشته میخندی. منم عین تو و امثال ما خیلی ها هستن. فقط ادامه بده. زندگی قشنگیهاش رو تا قصه زندگی تموم نشده یکجا بهت نمیده . کم کم
            مراقب خودت باش

          • عابد ملکی مهر ۲۷, ۱۴۰۲

            دقیقاً مثل من

          • yalda.1380.00000@gmail.com آبان ۵, ۱۴۰۲

            زندگیه منم همینه

          • اشتباه نکن ... ۰۹۱۱۲۴۹۷۲۵۹ دی ۶, ۱۴۰۲

            عاااااالی

          • الان سه سال گذشته هنوز هم همینجوری فکر میکنی فروردین ۲۸, ۱۴۰۳

            زندگی با ارزش و بی ارزش

        • فرشته خرداد ۱۰, ۱۴۰۰

          شوهرم شیشه ترک نمیکنه خسته شدم کاش جرآت کنم و خودکشی کنم کسی که مادری نداره براش گریه کنه عشقی نداره که دوسش داشته باشه و بی صاحبه دلم گرفته و مدتها به اینکه راحت شم از زندگی فکر میکنم گرد خاکیم برام تکون نمیخوره یک شبم سخت نمیگذره کسی که دست به خودکشی با مرگ موش میزنه به زنده موندن فکر نمیکنه

          • دنیا مهر ۳, ۱۴۰۰

            بی خیال شوهر و عشق شوهر باش زندگی تو بکن خیلی ها فقط می خوان یه شوهری داشته باشن که یه بچه داشته باشن دنبال عشق و محبت یه آدم دیگه نیستن پیر دختر و پیر پسرن و امیدی به ازدواج و بچه دار شدن ندارن عشق پیش کش یه بچه فقط می خوان

          • صبوری بهمن ۱۰, ۱۴۰۰

            خب فرشته خانوم مگه دیوانه ای که خودکشی کنی . راهتو از شوهرت جدا کن وقتی میبینی قطع مصرف نمیکنه. حریف شوهرت نیستی لااقل حریف خودت باش تا نجات پیدا کنی

          • شیما بهمن ۲۵, ۱۴۰۱

            منم یه پسر اتیسم خودمم میگرن دارم سنم کم الان چند وقت که همش این فکر میکنم هم خودم هم پسرم دارو بخوریم راحت شیک بخدا خجالت میکشم به شوهرم پول بده برم دکتر

        • DD شهریور ۲۴, ۱۴۰۰

          تو فهمیدی؟؟؟ لطفا ب منم بگو

        • من میدونم چون الان در شرف مرگ هستم بهمن ۲۰, ۱۴۰۰

          دیدگاهم از چی از این زندگی مسخره

      • سه تا چهار روز بستگی به مقاومت بدن اردیبهشت ۲۸, ۱۴۰۰

        مرگ موش .خودکشی و توهم

        • kaveh__ahmade اردیبهشت ۲۸, ۱۴۰۰

          سه الی چهار روز بستگی به مقاومت بدن

      • فرید فروردین ۱۴, ۱۴۰۲

        من بعداز ۲ الی ۳ ساعت داشت کم کم از پا درم میاورد ، فشار خونم تا ۱۷ بالا رفت ولی …. داستانش زیاده

        • آیسان تیر ۲۸, ۱۴۰۳

          میشه برای من تعریف کنین؟ من میخوام خودکشی کنم ولی جرئتشو ندارم
          میترسم نمیرم و آسیب مغزی ببینم و معلول شم

    • ینی بعد خوردن مرگ موش حتما فرد فوت می‌کنه ؟ دی ۲۸, ۱۳۹۹

      ینی بعد خوردن مرگ موش حتما فرد فوت می‌کنه ؟؟

    • سارا اسفند ۱۷, ۱۳۹۹

      چقدره طول میکشه تا ادام بمیره? و کجا میشه تهیه کرده

    • مهوین خرداد ۶, ۱۴۰۰

      برو بابا کدوم تخم سگی میخواد تظاهر به خود کشی کنه؟ کسی که اون کارو میکنه حتما میخواد خلاص شه

      • مهتاب دی ۲۲, ۱۴۰۱

        سلام، منم واقعا خسته شدم دو بار خودکشی کردم ولی نجاتم دادن دفعه دوم ۱۲روز تو کما بودم ولی نمیدونم چرا این زندگی لعنتی دست از سرم بر نمیداره، واقعا این سم جواب میده

    • مهشید مهر ۱۵, ۱۴۰۰

      تظاهر به خودکشی؟ مطمئن باشید تعداد اون دسته از افراد که بخاطر جلب توجه خودکشی ( به ویژه خوردن مرگ موش ) میکنن خیلی کمه ؛ نود درصد کسایی که خودکشی میکنن درد خیلی زیادی رو تجربه کردند و از نظر روحی بسیار آسیب دیدند و برای خلاص شدن از درد اینکارو میکنن . وگرنه هیچکس حاضر نیست برای تظاهر کردن مرگ موش بخوره! روش های خیلی راحت تری برای تظاهر کردن به خودکشی هست

      • ارام خرداد ۵, ۱۴۰۲

        سلام من ۱۵ساله که ازدواج کردم هیچ وقت زندگی روی خوش بهم نشون نداد حتی مجردی ۱۵سالم بود ازدواج کردم الان ۴تا بچه دارم و شوهر بد اخلاق بددهن خانواده همسرم اصلا احترام نمیزارن و بی احترامی هم میکنن چند روزه که به خودکشی فکرمیکنم چندین‌بار شوهرم لباسامو جمع کرده گفته برم خونه پدرم اما من بخاطر بجه هام نرفتم بهم چندین بار خیانت کرده چندبارهم تاحالا خودکشی کردم اما نمردم تصمیم گرفتم مرگ موش بخورم اما میترسم نمیرم واوضاع بدتر بشه

    • امیر مهر ۱۵, ۱۴۰۰

      کسی با مرگ موش خودکشی میکنه به تظاهر فکر نمیکنه

      • Malosak17 دی ۲۰, ۱۴۰۰

        من حقیقتش خیلی از زندگی خسته ام ومیخوام با یه چیزی خودم رو بکشم که اصلا دردنکشم خواهشن کمکم کنید داروی چیزی اگع هست بگین که بخورم

        • والا منم خسته و زخمی زخمی اسفند ۱۴, ۱۴۰۰

          من مثل ادمی هستم تمام بیماری ها را داره. درکودکی بارها بهم تجاوز شده پسر هستم ۳۲تهران. سر اون جریان روانم بشدت اسیب دیده و پول درمانش ندارم . خونریزی معده و روده دارم در اثر فشار اعصاب اینجوری شدم. زانو چپم بشدت درد میکنه چندساله . دوتا دیسک کمرم در رفته. و برای درمان هیچکدام هیچ پولی ندارم. و خانوادمم ظاهرا نمیتونن حمایتم کنن. ولی خب ی وقتایی ی خرج های میکنن برخلاف چیزیه کا میگن. بنظرم خودکشی چیز بدی نیست چیزی است در طبیعت وبرای بعضیا واقعا مث من تنها راه رهایی از درد وغم هستش. و مرگ مثل مادر مهربانی است که ادم را داغوش میکشد و نوازش میکند و میخواباند.

        • نیما تیر ۱۵, ۱۴۰۲

          منم میخوام این کارو کنم و واقعا از همه چی خسته شدم.
          مادرم ۱۹سال پیش فوت کرده یعنی ۵سالم ک بودع الانم دیگه واقعا نمیتونم یعنی نمیکشه مغزم.
          پیج ام رو میزارم میدونم کجا میفروشه هر کی خواست پیام بدع تا بگم بهش یا اگر هم خواست تا با هم بریم البتع من یه هزاری ندارم هرکی دارع پول منم حساب کنع تا بریم.
          davod78828 اینستا منع

    • Meluna مرداد ۱۷, ۱۴۰۱

      یجوری میگی باعث مرگ میشه انگار کسی که خودکشی میکنه دنبال زندگی کردنه خب هدف ما هم همینه

    • شهریور ۲۷, ۱۴۰۱

      سلام! ایا همه ی مرگ موش ها برای انسان کشنده است!؟

      • بهار آذر ۲۹, ۱۴۰۱

        سلام من یه دختر نوزده سالم بابام معتاده مامانم هم که هیچی یه زن ساده بدبخت ما چهارتا دختریم بزور داریم زندگی میکنیم اگه میتونین کمکمون کنین لطفا خاهر کوچیکم کاپشن نداره بره مدرسه بزور غذا داریم لطفا ??

  • امیدوارم طول نکشه و بدون درد باشه دی ۲۱, ۱۳۹۹

    امیدوارم طول نکشه و بدون درد باشه

    • خواهره دو آدم معتاد مرداد ۱۰, ۱۴۰۰

      از اون شوهره بی وجودت جدا شو و خودت زندگیتو به دست بگیر.. به خودت احترام بذار و ارزش خودت و وقتت رو بدون..
      منم دو تا از داداشام معتادن
      هر کاری براشون کردیم که شیشه رو بذارن کنار چندین بار کمپ و….
      الان دیگه فقط به فکر خودم و آرامش ذهنیه خودمم

  • او دی ۳۰, ۱۳۹۹

    باور کن همه چیز درست میشه ،میدونم الان همه چیز سخت میگذره و تحت فشاری و دلت آرامش و پایان میخواد… اما باور کن با یکم صبر همه ی این سختی ها تموم میشه ، سختی های زندگی میان و میرن ،کمو زیاد میشن …. نوبت تو هم میشه که لبخند بزنی و زندگی کنی ، فقط صبر کن و خودتو بزن به بیخیالی … یجایی خوندم وقتی ناراحتی الکی بخند … الکی جنبو جوش کن الکی زندگی کن، همین الکی و فیک بودنا کم کم به واقعیت تبدیل میشه…باور کن روز توام میرسه…. هرچقدر غمگین و ناامید هم باشی بالاخره تموم میشه غمات، به جونم قسم میخورم که تموم میشه‌‌‌‌….اگه فکر میکنی کسی رو نداری ،بدون که هیچکدوممون جزو خودمون هیچکسیو نداریم ؛ تو خودتو داری ، هرچقدرم شکسته باشی فقط صبر کن ببین چطوری میتونی ستون خودت باشی و خودتو بکشونی بالا….اگه الان تنهایی و هوا تاریکه و ساعت از دوازده گذشته …. گوشیو کنار بزار چشماتو ببند و بخواب و به فکر کردن ادامه نده …. اگه میخوای خالی بشی و کسی رو نداری باهاش حرف بزنی ،وارد یادداشت های گوشیت شو یا توی دفترخاطراتت شروع کن به نوشتن همه ی غمات و هرچیزی که داره اذیتت میکنه …. هرچیزی تو ذهنت داره سنگینی میکنه رو بنویس و گریه کن و اصلا با خودت تعارف نکن ؛اینقدر گریه کن تا خالی بشی …. بدونکه من دوسِت دارم؛ هرکسی باشی هرجوری باشی قبولت دارم و اگه الان پیشت بودم بغلت میکردم و میزاشتم یه دل سیر گریه کنی…. من خوده تو میشم… خودت خودتو بغل کن و خودتو نجات بده ♡

    • bitch بهمن ۳۰, ۱۳۹۹

      گمشید بابا عوضیای خوش باور اسکوول

    • سحر اسفند ۸, ۱۳۹۹

      حرفات قشنگه اما فقط حرفه

    • SAHAR اسفند ۸, ۱۳۹۹

      حرفات قشنگه اما فقط حرفه

    • من خرداد ۲۸, ۱۴۰۰

      تو خیلی مهربونی , امروز ک اینو مینویسم انتخاباته ,,,, کاشکی تو کاندید ریاست جمهوری بودی

      • جمشیدی خرداد ۲۶, ۱۴۰۱

        ای بابا من این کاروکردم وقتی اثرکردفقط میگفتم کمکم کنید۲روززجرکشیدم نکنید

    • محسن آبان ۴, ۱۴۰۰

      شر نگو
      همه طرز فکرشون مثل هم نیست.
      دیر یا زود هممون میمیریم

    • فاطمه فروردین ۴, ۱۴۰۱

      بله حتما میمری. پس اینکارو نکن

    • ترنم فروردین ۱۲, ۱۴۰۱

      متنی که نوشتی رو خوندم بهش احتیاج داشتم ممنونم بخاطر کلماتت صبر میکنم

    • عابد ملکی مهر ۲۷, ۱۴۰۲

      من یه جوون که از یه بیماری ارثی از بچگی تا الان همش استرس و اظطراب لرزش سر و دهان به خاطر این بیماری اصلأ تا حالا کار نکردم افسرده و ناامیدم بیست روز پیش رگ دستمو بزنم ولی نمیدونم چرا رگم پاره نشد منو بردن به بیمارستان این زندگی لعنتی دست از سرم برنمیداره از اجتماع دوری میکنم و منزوی شدم الان با دست بخیه زده تو خونه نشستم همیشه تو خونه بودم یه سم معرفی کنید که در عرض چند دقیقه بمیرم خسته شدم از این زندگی خانواده اصلأ درک نمیکنن

    • عابد ملکی مهر ۲۷, ۱۴۰۲

      نمیشه به خدا نمیشه

  • ... بهمن ۲۵, ۱۳۹۹

    از کجا میشه تهیه کرد؟ اگ کسی میدونه میشه بگه

    • محسن مرداد ۴, ۱۴۰۰

      سلام داداش، شمارتو بده واتساب بهت میگم، منم خسته شدم از زندگی

      • محمد دی ۱۷, ۱۴۰۰

        سلام داداش من از کجا تهیه کنم و حتما مرگ اوره

    • ارزو شهریور ۱۷, ۱۴۰۲

      من یه دوساعتی میشه یه مشت خوردم هنوز هیچ علائمی ندارم

  • امید اسفند ۲۴, ۱۳۹۹

    فقط یکی به من بگه گناه ما چی بوده تو این کشور افریده شدیم هیچ دلخوشی برامون دیگه نیست تو این کشور خدا نبخشتون پدر و مادرایی که ما رو به این دنیا اوردید من مرگ موشم تهیه کردم احتمالابه زودی بخورم خداحافظ ارزوها و جونی که مفت از دستمون رفت

  • مجتبی فروردین ۷, ۱۴۰۰

    خانواده ی من۵ساله ازهم جداشدن منم ازاون موقع ول کردن تنها زندگی میکنم یک سال و نیم رفتم ترکیه اونجا عاشق ینفرشدم ک ایران زندگی میکرد بخاطرش دوباره برگشتم ایران چون وضع مالی خوبی نداشتم ولم کرد چندروزه که نامزدشده تنهاامیدم ب زندگی اون بود خلاصه انسان ک نمیتونه بدون کسی ک دوسش داره تاآخرعمر زندگی کنه.منم تصمیموکرفتم بخاطر همینم اومدم اینجاتحقیق کنم ببینم چقدر طول می کشه تا با مرگ موش تموم بشم

  • شیوا فروردین ۱۱, ۱۴۰۰

    چقدطول میکشه بمیرم؟خیلی درد داره؟

  • ارغوان فروردین ۱۸, ۱۴۰۰

    من قرص برنج رو برای مردن ترجیح میدم که اونم متاسفانه هیچ جا پیدا نمیشه

    • mohsen6060 مرداد ۴, ۱۴۰۰

      سلام شمارتو بده واتساب برات گیر میارم قرص برنج، منم میخام خودکشی کنم

      • Sahar خرداد ۹, ۱۴۰۲

        سلام امکانش هست برای منم بگیرید واقعا خسته شدم از زندگی به ته خط رسیدیم تا الان ۶بار خودکشی ناموفق داشتم

  • صادق اردیبهشت ۴, ۱۴۰۰

    سلام یه نفر بهم گفت برو یه گوشه بمیر . الان ۲ ساله که تو یه گوشه زندگی میکنم ولی نمردم چی کارکنم ؟

  • S اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۰

    :)♡

  • مبینا اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۰

    مرگش حتمیه چون من میخوام بخورم اگه حتمیه بگید لطفا دیگه خسته شدم از این زندگی سگی بخدا قسم واسه عشق و عاشقی و مسخره بازیا نی خستم اگه یه راه راحت رو سراغ دارید بگید

  • من خرداد ۲۸, ۱۴۰۰

    سلام ,
    نیومدم بگم که اینکارو نکنید ,,,فقط حواستون باشه که خیلی خیلی خیلی قبل مردن طلب بخشش کنید تا یه مدت طولانی واسه گناهاتون طلب بخشش کنید ,,, چون اگه برید اونور و گناه گردنتون باشه دوباره به جای بدی میرید ,,,, درست مثل وقتی که به اینجا فرستاده شدیم ,, گناه هایی که تو زندگی قبلی انجوم دادیمو داریم میبینیم ,,,

  • الهام تیر ۱۱, ۱۴۰۰

    از تنهایی، به اینجا میرسیم،. من که پولدارم چه دردیمه میخوام بمیرم، البته ثروتمند نیستم اما راضیم،، باید تنهاییمون را با خدا شریک شیم، تنها راهشه

  • اسی مرداد ۹, ۱۴۰۰

    باسلام به همه منم مثل خیلیاتون خسته ام اره مزگ موش چند ساعت بیشتر طول نمیکشه اگه واقعا خسته شدین این کار رو بکنید ای کاش یکیتون اینجا بودید تا امتحانتون میکردم که واقعا میخواین برین خودتونو محک بزنید مثلا یه گوشی یا یه انگشترتونو بدین به کسی دیگه بی دلیل شما که دل کندید ازاین دنیا مس لوازم براتون نباید مهم باشه نه.‌!=%^&$#

  • خسته شهریور ۱۴, ۱۴۰۰

    دوستان از کجا گیر بیاریم بعد چند ساعت میمیریم یکی مثل آدم نیس جواب بده آخه…‌

    • زری تیر ۲۱, ۱۴۰۱

      چطوره حالتون؟ بهترید الآن؟

    • بی نام خرداد ۵, ۱۴۰۲

      من می‌خوام هم خودم بخورم و هم به زنم بدم بخوره
      موقعیت اجتماعی خوبی ندارم و برشکست شدم دوسال پیش
      حالا کی اصلا براش مهمه که من نباشم،یک نفر فقط مهمه براش که اونم میبرم با خودم،فقط می‌خوام مطمئن بشم که زجر نمیکشه،من لیسانس یکی از شاخه های پیرا پزشکی رو دارم و هر روز دارم خودم و زنم نا امید تر از روز قبل میکنم..جواب سوالم لطفا بدین

    • فیرو شهریور ۹, ۱۴۰۲

      من یک سال پیش سم موش خوردم یک روز حالت تهوع داشتم خیلی بدنم درد می‌کرد اصلا نمیتوانم از جایم بلند شم خیلی خیلی درد داشتم اما خدا رو شکر دوباره خوب شدم بیمارستان هم نرفتم ولی خوب شدم

  • فرزانه شهریور ۲۹, ۱۴۰۰

    خسته ام از همه کس اگه بچم نبودتا الان خودکشی کرده بودم ولی چن وقتیه دارم فک میکنم با دخترم دوتایی تموم شیم . اخه اگه من بمیرم کسی نیست نگهش داره

  • Ati مهر ۱, ۱۴۰۰

    منم میخام خودکشی کنم?اگه کسی میخاد بیاد باهم انجامش بدیم

    • تنها آبان ۲۹, ۱۴۰۰

      من میخوام خودکشی کنم با مرگ موش،چند روزی هست خریدم ولی دلشو ندارم،من پایه م اگه کسی باشه منم انجام میدم

      • محمد بهمن ۱۲, ۱۴۰۰

        از کجا گرفتی که منم بگیرم

      • حمید بهمن ۲۰, ۱۴۰۰

        من پایه ام البته من چند روز پیشم خوردم ولی چیزیم نشد یه بار دیگم حاظرم امتحان کنم ۰۹۳۳۴۴۶۲۶۰۷

        • TaRA اسفند ۱۲, ۱۴۰۰

          اره هیچ اتفاقی نیفتاد مرگ موش سیاه استفاده کردم ،چرا ؟؟؟ لطفن عین ادم جواب بدین

  • ص ق مهر ۱۷, ۱۴۰۰

    مرگ موش واقعا منجر به مرگ میشه یا درحد مسمومیته؟یعنی مردن حتمیه؟چون تنها ترسم اینه که بعدش زنده بمونم

    • حمید بهمن ۲۰, ۱۴۰۰

      سلام ببین درسته که جامعه اینقدر کثیف و اشغال شده که من به شخصه حالم داره بهم میخوره خیلی ببخشیدا از مسولینش و از مردمش ولی بازهم هنوز تک و توک ادم خوب پیدا میشه اگه واقعا مشکلت بی پولی من میتونم کمکت کنم چون خودم معلوم نیست تا چند روز دیگه زنده بمونم چند روز که مرگ موش خوردم تازه الان پاهام ورم کردن ویه حس عجیبی پیدا کردم کلا اگه شیله پیله نداشته باشی من که عددی نیستم شاید بهتر باشه بگم از طرف خدا میتونم بهت کمک کنم فکر اشتباهم نکن خودت پاهامو ببینی میفهمی که دیگه این دنیا هیچ لذتی برام نداره جز اینکه بتونم این لحظات اخر توشه سفرم رو بیشتر کنم

      • زری تیر ۲۱, ۱۴۰۱

        چطوره حالتون!؟ بهترید الآن؟

    • سلام اره تیر ۳۰, ۱۴۰۱

      من خوردم بعدش مرد

  • zahra آبان ۷, ۱۴۰۰

    منم خیلی خیلی داغونم بی پولیو تنھاییو بہ ھیچ جا نرسیدن نابودم کردہ دیگ نمیتونم زندع کنم قرص خوردم بی فایدع بود خانوادم فھمیدن رسوندم بیمارستان از تیغ وخونم میترسم میخام مرگ موش بخورم واقعن تاثیر دارہ میکشتم یا نہ؟

  • امیر آبان ۱۳, ۱۴۰۰

    من ۱۵سالم ولی بیشتر از سنم کشیدم خیلی وقت دارم به خود کشی فکر میکنم ولی ولی هر دفعه که به مامان بابام فکر میکنم پشیمون میشم ولی دیگه جدیع حسته شدم

  • ساسان آذر ۲۳, ۱۴۰۰

    دوستان خواهش میکنم به مرگ فکر نکنید بخدا یکی از دوستام مصرف کرد در بدترین حالت ممکن ۲۸ساعت به درد دچار شد فقط میگفت غلط کردم تورو خدا نجاتم بدید بخدا که کار درستی نیست شما اگه خودکشی کنید تا زمانی که وقتتون پایان نرسیده باشع زمین میمونید یه روح سرگردان که با اجنه ها میفتع و تا وقتی که وقت برسه باهاش میمونید خودتون ببینید ی شب خواب بد می‌بیند که نمیتونه بهتون صدمه بزنه به چ حال میفتین چه برسه ی عمر اجنه ها و روح ها شما رو مورد آزار و اذیت قرار بدن پس مراقب باشید چکار میکنید

  • سهراب دی ۲۲, ۱۴۰۰

    سلام بچه ها
    خیلی دوس دارم حالتون خوب باشه حداقل گاهی
    راستش دوتا کامنت اولو ک خوندم فک کردم شوخیه کاربراس یا حقه سایت
    اما بعد متوجه شدم اشتباه کردم

  • سهراب دی ۲۲, ۱۴۰۰

    دوستان خلاصه داستان زندگیم
    ی جوونه بچه کارگر ک تا قبل دانشگاه درسش خوب بود و تو فامیل میگفتن این یچیزی ازش در میاد،با دلی شکسته ازینکه بخاطر خیلی بی عدالتی ها نتونست ب عشق فوتبال ادامه بده وارد دانشگاه ازاد میشه،اویل خوب بود همه چیز خوش خندگی و خوش تیپی و زیدبازی ب حاشیه کشوندنش،رفیقش با مواد اشناش کرد از ترامادول و تریاک شروع تا ب هرویین و شیشه رسید،درسم ک هیچ انصراف. رفت خدمت ی روزه بخاطر خماری فرار کرد اما غرور داشت برخلاف داداشش ک فقط میکشید و میخابید،یک هفته بعد رفت عسلوویه همونجا در حین کار ترک کرد و دوباره افتاد توش،یک سال موفق کاری تو عسلو تموم و رفت خدمتو اونجا باز ترک کرد اما تو مرخصیا با داداشش میکشید. اخرای خدمت مامان باباش اصرار داشتن بزار دختر عموتو واست خاستگاری کنیم البته از اول دانشگاه ایشونو بش پیشنهاد هی میدادن،خلاصه نامزد کرد، ولی یکماه قبلش فهمیدن خواهر بزرگش سرطان داره،بشون امید دادن ک درمان شه،پسره کار پیدا کرد بندر اما ساعاتش غیرقابل باور و پولش… خیلی مضحک. چندماه بعد داداش کوچیکه نامزدش ک سرباز بود از برجک میفته نخاعش له میشه و اوضاع زندگی بدتر هم پسره هم نامزدش م تک دختر بود افسرده میشن،بعد از یکسال شیمی درمانی زمانی ک دکترا گفتن خواهرش خوب میشه و اونام واسه عید تدارک سفر از اهواز به اصفهان خونه نامزد پسره دیدن یهو روز پنجم عید یروز قبل ازینکه پسره نوبت مرخصیش بود خبر فوت خواهرشو،اون فرشته مهربونو بش میدن،راستی دوماه بعد از نامزدی پسره بدنا حق همکارش باش درگیر میشه و کتکاری و سی میلیون دیه هم میرهدتو پاچش. بعد از چهلم حکم اومد ماهی ی تومن مجبور شد دیه بده از حقوق دو تومنیش،ازونجا استعفا داد برگشت اهواز با پرایدش کار کنه یک ماه بعد بنزین شد سه تومن سه ماه قسطش عقب افتاد تا گازسوزش کرد بعد بیست روز کرونا اومد ب اجبار خانواده ک میترسیدن کار نکد چهار ماه رفت ی شرکت اندازه دونفر کار کرد بخاطر پارتی یکیو اوردن جاش،دوتا جا همزمان از پنج صب تا ده شب کار میکرد یکیش باز فامیلشو اورد جاش بعد سه ماه و….‌‌تا الان ک تو همه این زمان ها هیشکی نگفت دمت گرم انقد زحمت کشیدی ولی حقتو خوردن،همه دلسوز ولی بلد نیستن رفتار کنن الانم نامزدش یعنی نامزدم ک نه ماهه نتونستم برم دیدنش اصفهان میگه سرد شده و نامزدی کنسله. اما بازم تو همه این دوران میگم میخندم اصن بیش از حد خنده رو شوخ بودم از بچگی،تو تنهایی ک خیلی دوسش دارم مثه الان گریه میکنم،اما خیلی زیاد هم با اوسکول بازی ب خودم میخندم با سگ قشنگم ک مرتب بازی میکنم،میدونین ربطی ب حالم نداره اون ی نیازهایی داره و ازم میخاد. و تنها کسی ک تو لحظات حساسم رفتار صحیح کرده همین پسر جنتلمن و شیطونمه

    • سهراب دی ۲۲, ۱۴۰۰

      ببخشید بابت نگارش افتضاحم.زندگی همینه چ میشه کرد،ولی این بم ثابت شده ک همه چی ممکنه در آن واحد تغییر کنه پس غم و دایورت کنین و هروقت نیاز بود گریه کنین هروقت نیازم بود بخندین

  • چرا الکی میگی وقتی راجب چیزی اطلاعات نداری الان من ۱۵ روز که مرگ موش خوردم تازه پاهام ورم کردن بهمن ۲۰, ۱۴۰۰

    خوب

  • محمد خرداد ۲۹, ۱۴۰۱

    من نمیدونم شما کی هستین هرکی هستین فقد اینو میگم تو ایران زنده موندن معنی نداره من ۱۹سالم فقد به خاطر خانوادم اینو میخورم چون یک روز خوبی نداشتم دول خونه ماشین همه چی هم دارم دارم ولی به درد من نمیخوره

  • نازی تیر ۱۳, ۱۴۰۱

    شما از زندگیتون خسته شدین درکتون میکنم من خودم تا الان ۳ تا خودکشی ناموفق داشتم زگمو زدم خودمو پرت کردم قرص خوردم نشد این بهم این انیگیزه رو داد تا بایستم و زندگی کنم گفتم اره دیگه حتما وقتش نیس اینک من با ۳ بار خودکشی هنوز زندم ینی خدا داره بم میگه پاشو دختر ادامه بده وقتش نیس از الان خسته بشی تا خط پایانت خیلی مونده بلند شدم و خودمو اماده کردم واسه ی تغییر اساسی اونقدری تغییر کردم ک ادمایی دورمم عوض شدن احترامی ک پیش بقیه داشتم بیشتر شد درسته خدا ی سری چیزارو ازم گرفت اما وقتی ب خودم اومدم دیدم بهترشو بهم داده.
    شما از خانوادتون ناراضی هستین درک میکنم چون خودمم این مشکلو دارم اما دوستای من اصن مهم نیست بقیه دارن راجعمون چی میگن اصن مهم نیست خانواده هامون چقد دوسمون دارن یا اصن دوسمون ندارن مهم خوده شمایین پاشین از همین امروز بی تفاوت شین نسبت ب انرژی منفی ها مثل دوست داشته نشدن از طرف کسی یا حرفای منفی ادما راجع خودتون پاشین
    من خودم هروز دارم از خانوادم میشنوم ک بهم میگن دردسر ساز بهم میگن بی فکر یا هرچی ک میگن هر حرف منفی ولی مهم نیست اصن مهم نیست
    هروز دارم میبینم چقد فرق میارن ولی مهم نیست چون من خودمو دارن بهترین کسی ک تا الان دارم و تا اخر عمرم دارمش من خودمو دارم خوده من همونیه ک بهم موفقیت میده خوده من همونیه ک بهم روحیه میده خوده من همونیه ک منو خوشحال میکنه
    از الان بلند شو ب خودت اعتماد کن جوری زندگی کن ک میخای اونجوری زندگی کن ک ب خودت افتخار کنی مهم نباشه بقیه چی میگن اصن بزار رک بگم این ادما حالا چ نزدیک چ دور همشون منفی ان اصن انرژی منفی ان اگ هی بخای توی زندگیت ب این فک کنی فلانی گفته چقد زشتی یا اون گفته تو موفق نمیشی یا یکی گفته دوست نداره بازم رک میگم ریده میشه تو زندگیت منه دختر اگ بخام ب حرفای بقیه گوش کنم میشم ی دختره کله شقه مغروره پرو ک ب حرف هیچکس گوش نمیده اما این حرفای پوچ ادمای دور منه من از نظر خودم اون ادمیم ک میخام اون ادمیم ک با گوش ندادن ب حرف بقیه شادم میبینین وقتی با خودتون باشین حالتون خوبه همیشه همیشه
    توجه نکنین بقیه چی میگن بهتون مث خانوادتون دوستاتون یا فامیلتون اون فق حرفه
    لامصب یکم نگا کن ب خودت میبینی تو الان هرچی هستی از نظر خودت عالی هستی اونی ک میگه احمق خودش احمق تره چون نمیتونه ببینه تو اونی هستی ک میخای میاد از حسودی اینو بهت میگه ولی تو ک احمق نیستی هستی؟نه
    پس وقتی اینو گفت با لبخند نگاش کن بگو باشه
    اگ محدودت کردن خانوادت مهم نباشه بازم اونا میخان خوشی رو ازت بگیرن اما خودتو ک نمیگیرن میگیرن؟نه
    پس…
    با همون محدودیت پاشو جوری زندگی کن ک میخای نمیزارن بری بیرون؟برو ب خودت برس برو فیلم ببین بر نقاشی بکش همون کاری ک توش استعداد داری انجام بده برو برقص مسخره بازی دربیار بخند بزار بگن دیوونه شده بابا بزار بگن تو ک دیوونه نشدی فق داری زندگی میکنی
    من خودم فعلا بی اندازه محدود شدم سر ی سو تفاهم ک اصن ربطی ب من نداره ولی خب خودمو ک ازم نگرفتن زندگی من همش گوشی و بیرون رفتن و تفریح نیست گاهی لازمه بشینی با خودت فکر کنی ببینی چجوری از این حالی ک داری بیای بیرون من ی والیبالیستم الان نمیتونم برم باشگاه واسه همون سو تفاهم ولی نمردم ک هوم؟ زندم هنوز هروزم رو یجوری میگذرونم تو خونه من کلا با هیچکس حرف نمیزنم کلا حرفی ندارم ولی توی همین اتاق کوچیکم انقد بهم خوشمیگذره ک شده تا حالا ۱ روز بیرون نیام نقاشی میکشم اهنگ میخونم داد میزنم الکی میپرم با خودم میخندم رمان مینویسم هزار جور کار جور واجور انقدری توی این چند هفته تو خونه بهم خوشگذشته ک دلم نمیخاد بیرون هم برم مثل دیدن فامیلا:/
    دوستای گل شما تا وقتی خودتونو دارید هیچی نمیتونه اذیتتون کنه یکم ب خودتون وقت بدین دوباره متولد بشین ی دختر یا پسر دیگه بشین اونی بشین ک واقعا شاده تنهایی واقعا بد نیست خیلی هم خوبه تنهایی ب معنی نداشتن کسی یا دوری از ادما نیست تنهایی ب معنای خلوت با خودتونه خودتونو جدی بگیرین تا بتونین موفق شین ثروتمند شین اونی بشین ک میخاین از خودتون ی جنگجو بسازین ن کسی ک ضعیفه امید زندگیه خودتون باشین ودتونو گاهی بغل کنین بگین کرسی ک تا اینجا مقاومت کردین چالشای سخت زندگی رو مقاوم و محکم از سر بگذرونین ولی بگذرونین بزارین بعد تموم شدنش ب خودتون افتخار کنین (از خودت جنگجویی بساز ک سخت ترین مشکلات جلوت کم بیاره و بره:).

  • یا اباعبدالله شهریور ۲۷, ۱۴۰۱

    مرگ ارزش امتحان کردن نداره ، ولی دنیا خیلی بزرگ و زندگی هم به اندازه مناسبی طولانیه!
    به نهعمتی که بهتون ارزانی شده دست رد نزنید❤️

  • یا اباعبدالله شهریور ۲۷, ۱۴۰۱

    هی از خانواده و تنهایی و فلان میگین؛
    خب مگه خدا برای بنده هاش کافی نیست؟

    • هیچ کس دی ۱۴, ۱۴۰۱

      نه اصلا کافی نیست ، معلوم نیست کحاهست سرش به کی گرمه انگار داره عروسک بازی میکنه. اگه کافی بود این همه آدم بااین حال وروز نداشتیم که. مگه به انتخاب خودمون آفریده شدیم مگه خودمون خونواده هامونو انتخاب کردیم، منم قبلا اهل نمازو روزه ختم قران و این حرفا بودم کلی هم نماز مستحبی میخوندم اما الان از همشون متنفرم مارو انداختن تو یه مصیبتی تازه قراره اون دنیا هم باز خواست بشیم ، بنظرم ظلمهایی که ازش حرف میزنیم پیش ظلمهایی که خدا به بنده هاش میکنه هیچی نیست یعنی نمیتونه هیچکاری کنه یعنی ازدستش برنمیاد حالمونو یه ذره خوب کنه از ش برنمیاد از این برزخی که آدمایی مثل من توش افتادیم نجات بده این همه ظلم تو دنیا اتفاق میفته چطور اجازه میده
      چطور جلوی ظلم این همه آدمو نمیگیره اما جلوی زندگی بی آزار مارو میگیره . وقتی منی که ازش میخواستم یه رحمی به دل خونواده ام بندازه که به منم اجازه زندگی کردن بده یعنی صدامو نشنید یا اصلا براش مهم نبود، وقتی اجازه نداشته باشی بری دنبال علاقه هات و استعدادات ، منی که با همه کمبود امکاناتم کلی هدف و آرزو و امید داشتم کلی تلاش میتونستم برای رسیدن به خواسته هام انجام بدم حتی اجازه انتخاب رشته و شغل یا حتی اجازه کارکردنم نداشتم که بتونم چیزایی که لازم دارم و خونوادم نمیتونن فراهم کننو خودم فراهم کنم ، الان تبدیل شدم به آدمی که یکساله پامو از خونه بیرون نذاشتم ، دوساله نذاشتم کسی منو ببینه از اقوام و آشناها، از آدما فراریم دیگه حرفی ندارم باکسی بزنم اصلا حوصله شنیدن هیچی رو ندارم . میدونستم میتونم به چیزایی که میخوام برسم حتی همونجوری بدون امکانات فقط اگه سنگ جلو پام نمینداختن و مانعم نمیشدن. الآن کامل شخصیتمو ازم گرفتن اصلا دیگه نمیدونم چی میخوام از زندگی ، به چی علا قه دارم ؟ دیگه تحمل هر ثانیه برام عذابه .یه بارم قرص خوردم اما فهمیدن و بردنم بیمارستان . اما آستانه تحملم اونقدر اومده پایین که فقط دنبال یه مرگ راحت و سریع و بدون درد میگردم یه مرگ قطعی
      الان اگه دنیارو به پام بریزن هم حالم خوب نمیشه دیگه دلم هیچی نمیخواد ، قد یه آدم صد ساله خسته م اصلا احساس جوون بودن نمیکنم فقط میدونم خیلی خسته م
      کاش اصلا این اسلام و دین نمیومد اون موقع حداقل زنده به گور میکردن نه اینکه هرروز مجبور باشی عذاب بکشی میدونستن نمیتونن اجازه زندگی به دخترا بدن همون اول میکشتنشون. اما مارو نه کشتن نه اجازه دادن زندگی کنیم

  • یا اباعبدالله شهریور ۲۷, ۱۴۰۱

    من یه جوون عامی هستم، ولی به هر حال اگه خدایی نکرده تصمیم به انجام این کار گرفتید باهم تماس بگیرید ۰۹۱۳۶۵۸۱۳۲۳

  • H شهریور ۲۸, ۱۴۰۱

    لطفن دیگه از این دست مطالب تو سایتتون قرار ندید.

  • بی کس شهریور ۲۹, ۱۴۰۱

    خیلی ها شهامتش را هم دارند ولی میترسند قطعی نمیرند .
    اینکه خودکشی ناموفق باشه همه چیز بدتر از حال فعلی تو میشه ! و وضع بدتر و بدتر میشه !

  • الی آبان ۲۵, ۱۴۰۱

    الان چند روز میشه رفیقم هم بازیم پایم کسی که هروز باهم بودیم از وقتی چشم باز کردیم مرده تا خودم ندیدم باورم نمیشد الان هر کاری میکنم نمیمیرم فکرشم نمیکردم قلبم بکشه نمیخام ادامه بدم تو رو به هرکی میپرستین یه راه صد درصدی بدین زندگی برام تمومه داغ شدم اگه مرگ موش واقع میکشه بخورم حوصله بیمارستان و حرفای این و اون ندارم تو را بخدا یکی بگه چیکار کنم

    • محمد آذر ۲۲, ۱۴۰۱

      سلام
      محمدم ۱۷سالمه و کلا از لحاظ عقلانی مغزم فاسد شده خانوادم منو دوست ندارن بهم میگن تو افسرده نیستی و حالت خوبه ، میگن روان پزشک برای روانیاست ولی من دارم عذاب میکشم از دست خودم. تو یک ماه ۱۵کیلو افت کردم و از خودم متنفرم ..
      دنبال یک مرگ موقت میگردم (چند ساعت یا چند روز بی هوشی) فقط میخوام یادم بره یکم آروم شم فقط):

  • . بهمن ۳, ۱۴۰۱

    اگه بخوریم چقدر طول میکشه یا چه مقدار باید بخوریم که مرگمان حتمی بشه؟؟ دارم برا مثال میگم وگرنه نمیخوام خودکشی کنم

  • Me اسفند ۱۶, ۱۴۰۱

    منم قصد خوردنشو دارم ولی میترسم نمیرم:)

    • آیدا اردیبهشت ۴, ۱۴۰۲

      نه نترس. انشالله اثر میکنه و مریض نمیشی. میمیری و خلاص میشن ازت

  • شکیبا فروردین ۲, ۱۴۰۲

    الان میمیرم یا فقط مسموم میشم راهنمایی میخوام بمیرم ۱۸ سالمه

    • از بلدی هم خود را پرتاب کن تا تضمینی باشد. فقط زودتر اردیبهشت ۴, ۱۴۰۲

      بله شکیبای عزیز انشاالله میمیری. فقط برای اطمینان دو کار انجام بده اولا مقدار زیادی باید مصرف کنی و ثانیا از ارتفاع بیش از ۳۰ متر خود را پرتاب کن. تضمیمی تضمینی هست. فقط زودتر

      • تو نه تنها آدم نیستی که ...هم صد شرف داره به تو .... تیر ۲, ۱۴۰۲

        خجالت بکش عوضی
        نمیگم از خدا و … از وجود ..خودت خجالت بکش.
        چجوری میتونی بعد از این حرفها تو آینه به قیافه …خودت نگاه کنی؟
        کسی که لبه پرتگاهه رو هل نمیدن احمق، دستشو میگیرن
        هرچند که مطمئنا یا سنت انقدر کمه که شعورت به این چیزا نمیرسه یا کلا عقل تو اون کله پوکت نیست
        این عزیزان دنبال راه چاره هستن
        نمیتونی کمک کنی نکن ولی دیگه مسخره‌بازی درنیار مسخره😤

      • حسن مرداد ۳۱, ۱۴۰۲

        چقد تو ….،،بعضی وقتها انسان از یه حیوون(بلا نسبت حیوون ک بی آزاره) پست تره و شما نمونه ی بارزشی

  • سعید خرداد ۳۰, ۱۴۰۲

    سلام
    خدمت همگی عرض کنم شاید کسی به اندازه من با این سم ارتباط نداشته چون در یک پروژه به اندازه ده تن طعمه ساختم
    لذا اطلاعات خوبی دارم در این زمینه و همچنین خطاب به کسی که دانشجوی دکتری بود و سایر دوستان که خسته از همه چیز قصد خودکشی دارند حقیر میتوانم در جهت زندگی بهتر ورها شدن از این افکار کمک کنم.شماره تماس ۰۹۱۳۲۲۲۱۰۸۲

  • Saba تیر ۱۲, ۱۴۰۲

    منم خیلیییی داغونم احتمال زیاد مرگ‌موش بریزم تو غذام تمومش کنم 😭😭😭😭😭

  • یاشار تیر ۱۳, ۱۴۰۲

    خسته شدم.من نمیدونم که چیکار کردم که باید این همه درد رو تحمل کنم.اشتباه کردم خیلی.وعی چرا تا این حد بشم انگشت نما.زن بیچاره من از رو ناچاری داره باهام زندگی میکنه.بمیرم بهتره تا این که خانمم همش به خاطر من حرف بشنوه.یا عزیز ترین افراد زندگیم با بودن من در کنارشون آرامش ازشون دور بشه.یا حالشون به خاطر وجود من بد بشه

  • داود تیر ۱۵, ۱۴۰۲

    منم میخوام این کارو کنم و واقعا از همه چی خسته شدم.
    مادرم ۱۹سال پیش فوت کرده یعنی ۵سالم ک بودع الانم دیگه واقعا نمیتونم یعنی نمیکشه مغزم.
    پیج ام رو میزارم میدونم کجا میفروشه هر کی خواست پیام بدع تا بگم بهش یا اگر هم خواست تا با هم بریم البتع من یه هزاری ندارم هرکی دارع پول منم حساب کنع تا بریم.
    davod78828 اینستا منع

  • ماریا تیر ۲۳, ۱۴۰۲

    من با شوهرم دعوام شده بود مرگ موش خوردم یک ساعت گذشته اتفاقی نیافتاده برام

  • محمود مرداد ۸, ۱۴۰۲

    منم خستم از زندگی خدا را شکر وضع مالی نسبتا خوبی دارم شغلم عالی موقعیت اجتماعی عالی دارم ظاهری ارام و صبوری دارم ولی از لحاظ درونی چنان ویران هستم که دوبار دست به خود کشی زدم هنوز هم هنوز همان افکار رادارم با روانپزشک هم صحبت کردم ولی موندم چه کنم این افکار از ذهنم خارج بشه میترسم باز هم ناخداگاه دوباره دست بخ این‌کار بزنم گیج مبهوت هستم

  • ابراهیم مرداد ۱۵, ۱۴۰۲

    سلام من ۳۶ سالمه، هیچی ندارم، نه پول نه کار نه زن، به هیچی نرسیدم، دیگه خسته شدم همش دارم عذاب میکشم شبا با هزار بدبختی خوابم میبره، همش اضطراب دارم، تمام بدنم میسوزه از اضطراب و استرس، تا کی باید این همه سختی بکشم؟ چطوری میتونم خودمو خلاص کنم، تو رو خدا یکی کمک کنه خودمو راحت کنم
    اگه کسی می‌تونه تو تلگرام به این آی دی پیام بده
    ata2424

  • میثم مهر ۶, ۱۴۰۲

    داغونم

  • میثم مهر ۶, ۱۴۰۲

    آیا راحت میمیری با مرگ موش

  • پارسا مهر ۷, ۱۴۰۲

    دوستان حلالم کنید 😅💔

  • P مهر ۱۴, ۱۴۰۲

    به گمونم همه‌ی افرادی که اینجان مثل من اومدن تا از خلاص شدنشون مطمئن بشن، با خوندن چندتا از پیام ها فهمیدم خیلیا حس مزخرفی که دارمو دارن و فکر میکنن این راهشه. خوشحالم. من خیلی برای نگه داشتن این زندگی جنگیدم و تلاش کردم و همیشه دنبال راه هایی برای بهتر کردن خودم بودم اما قول داده بودم هیچوقت دوباره نرم سمت چیزی به اسم خودکشی. دفعه قبل ناموفق بود و واقعا درد کشیدم. بعد اون ولی بازم زندگیم تغییری نکرد که چه بسا بدتر هم شد. این نظر منه ولی به نظرم این درد کشیدنا ارزششو نداره. بارها آرزو کردم کاش همون موقع مرده بودم. به نظرم آدم نباید از راحت کردن خودش بترسه. من هیچوقت موقع مرگم نمیگم که زندگی خوبی داشتم.

  • زرا مهر ۱۷, ۱۴۰۲

    دوستان تروخدا فقط یک کلمه بگین این راه مرگ حتمی داره؟؟

  • محسن مهر ۲۷, ۱۴۰۲

    سلام عزیزان حقیر هم قصد خودکوشی دارم میزان مصرف
    رو بگید؟ این مرگ موش به گندم آغشته شده چنتا بخورم اثر داره؟لدفن جواب بدید ؟

  • عابد ملکی مهر ۲۷, ۱۴۰۲

    دقیقاً مثل من