۸ سلبریتی زن هالیوودی که لباس عروسی نامتعارفی داشتند

۸ سلبریتی زن هالیوودی که لباس عروسی نامتعارفی داشتند

با شنیدن کلمه ی «عروسی» احتمالاً اولین چیزی که در ذهن بسیاری از ما نقش می بندد عروس خانمی با یک لباس سفید است که بالاتنه ی جذب و دامنی حجیم دارد. اما همه ی عروس خانم ها آرزوی شان پوشیدن یکی از این لباس عروس های رایج نیست. بعضی عروس خانم ها مرزبندی هایی که در حوزه ی مد و فشن عروسی وجود دارد را کنار می زنند و رنگ ها و مدل های متفاوتی را برای پوشش روز عروسی خود انتخاب می کنند.

بعضی سلبریتی های زن هالیوودی هم لباس عروس نامتعارفی داشته اند که در ادامه از آن ها خواهیم گفت.

کریستن بل


کریستن بل سنت شکنی بزرگی داشت و برای روز عروسی اش با دکس شپارد، دیگر بازیگر هالیوودی، نه از یک پیراهن زنانه استفاده کرد و نه از رنگ سفید. او در روز ازدواجش یک بلوز و شلوار سیاه رنگ به تن کرده بود. بل یک گردنبند بزرگ هم به گردن انداخته بود که به ترکیب لباس هایش اندکی جلوه و حالتی مجلسی داده بود.

مریلین مونرو

لباسی که مریلین مونرو برای عروسی اش با جو دی ماجیو به تن کرده بود، در این عکس سیاه و سفید، مشکی به نظر می رسد اما در حقیقت قهوه ای تیره بود. یقه ی بامزه ی لباس که از خز سفید درست شده بود، حالتی مجلسی به پوشش او می داد و همین امر تضاد جالبی ایجاد کرده بود.

جولیان مور

جولیان مور برای روز عروسی اش یک پیراهن زنانه ی بلند بنفش به تن کرده بود که بیشتر شبیه لباس شب بود. این بازیگر هیچ توری هم نداشت اما با یک جفت گوشواره ی بلند براق به ظاهر خود جلوه داده بود.

لیلی آلن

لباس عروسی این خواننده ی انگلیسی حس و حالی قدیمی داشت. او یک پیراهن زنانه ی کوتاه دولا با دکمه های بزرگ سیاه رنگ به تن کرده بود که انگار مستقیم از دهه ی ۵۰ یا ۶۰ میلادی آمده بود. آلن یک تور هم به سر و یک دسته گل رز رنگارنگ هم در دست داشت.

امیلی راتایکوفسکی

امیلی راتایکوفسکی هم تصمیم گرفت یک لباس عروسی متعارف نپوشد. او در مراسم ازدواج خصوصی خود یک لباس زرد خردلی به تن کرده بود. این مدل آمریکایی یک کلاه مشکی با تور مشکی هم به سر گذاشته بود.

گوئن استفانی

لباسی که گوئن استفانی در عروسی سال ۲۰۰۲ خود به تن کرده بود در بالاتنه یک لباس عروسی کاملاً معمولی و متعارف بود. اما دامن لباس اصلاً متعارف نبود چون رنگی صورتی داشت که هر چه به سمت پایین می رفت پررنگ تر می شد. پایین توری که این خواننده به سر گذاشته بود هم مانند دامن صورتی بود.

اما تامپسون

اما تامپسون هم برای عروسی سال ۱۹۸۹ خود یک لباس رنگی انتخاب کرده بود. او یک لباس چند رنگ به تن کرده بود که یک دامن کوتاه با طرح گل و اشکال هندسی داشت. او یک کلاه هم به سر گذاشته بود که یک تور به آن متصل بود.

الیزابت تیلور

در دهه ی ۶۰ میلادی زیاد نبودند عروس هایی که لباس نامتعارفی برای عروسی خود انتخاب کنند، اما الیزابت تیلور عاشق کنار زدن مرزبندی های دنیای مد بود. او در عروسی سال ۱۹۶۴ خود با ریچارد برتون، دیگر بازیگر مشهور، یک لباس زرد به تن کرده و یک تاج گل بزرگ هم بر سر گذاشته بود.

منبع: brightside
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود