دوقلوهای ۸ ماهه‌ای که تنها در آغوش یکدیگر خواب‌شان می‌برد + ویدیو

دوقلوهای ۸ ماهه‌ای که تنها در آغوش یکدیگر خواب‌شان می‌برد + ویدیو

ویدیویی در تیک تاک پربازدید شده که در آن مادری نشان می دهد که دوقلوهای هشت ماهه اش تنها در صورتی که در یک تخت قرار بگیرند، می خوابند. به گزارش دیلی میل، برِنا گراند ۲۷ ساله که اهل مینه سوتا است، توضیح می دهد که لِین و لیناکس زمانی که در گهواره های جداگانه گذاشته شوند، تقلا می کنند و خواب شان نمی برد.

در این کلیپ می بینیم زمانی که دو نوزاد جدا از هم در دو گهواره مختلف قرار داده می شوند آن قدر جیغ می زنند تا سرخ شوند و تنها زمانی که برِنا آن ها را دوباره کنار هم بگذارد آرام می گیرند.

این کار یعنی خوابیدن دو برادر یا خواهر در یک تختخواب توسط انجمن پزشکی اطفال امریکا توصیه نمی شود. اما برنا می گوید: «زمانی که جدایشان کردم، بعد از این که دیدم چند دقیقه گذشت و همچنان آرام نگرفتند، قلبم شکست و دوباره کنار هم گذاشتم شان و در عرض ۲ دقیقه خواب شان برد.»

دوقلوها

برِنا که مادر چهار فرزند است و زندگی خانوادگی اش را با ۵۶ هزار فالوور تیک تاکش به اشتراک می گذارد، درباره پیوند عمیق دوقلوها که بچه های آخرش هستند می گوید: «رابطه آن ها خیلی عجیب است. تنها کسی که خواهر یا برادر دوقلو داشته باشد می تواند آن را درک کند. و من به عنوان مادرشان از دیدن آن ها لذت می برم.»

با وجود این که انجمن پزشکی اطفال امریکا استفاده از یک تختخواب را به طور مشترک توصیه نمی کند، کاربران تیک تاک با دیدن این ویدیو گفتند که برِنا باید اجازه بدهد که دوقلوها با هم بخوابند و «شاد باشند».

دوقلوها

یکی از کاربران نوشته بود: «چرا کسی باید بخواهد آن ها را از هم جدا کند؟! آن ها در کنار هم آرامش دارند. من به شان حسودی می کنم. باید بگذاری همدیگر را بغل کنند و شاد باشند.»

کاربر دیگری نوشته بود: «دوقلوهای من با هم نمی خوابند. بر عکس مدام همدیگر را بیدار می کنند. اما اگر با هم بهتر می خوابیدند، صد در صد اجازه می دادم این کار را بکنند. هر کاری را که جواب می دهد انجام بده!»

بیشتر بخوانید:

با مشهورترین دوقلوهای سلبریتی آشنا شوید

سرزمین شوانگ بائو تای: منطقه‌ای در چین که بیش از هر جای دیگری در جهان دوقلو دارد

خواهران دوقلو اندونزیایی بعد از دو دهه جدایی از طریق تیک تاک همدیگر را ملاقات کردند

دوقلوهای غربیه؛ ملاقات تصادفی و عجیب دو همزاد در خطوط هوایی رایان ایر

حقایقی در مورد بارداری دوقلو ؛ چطور شانس بارداری دوقلو را بیشتر کنید ؟

منبع: Dailymail
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۶ نظر

ورود

  • مریم فروردین ۱۲, ۱۴۰۱

    وای خدا چه شیرین

  • ... فروردین ۱۴, ۱۴۰۱

    آخی عزیزم چه نازن

    • لیلی فروردین ۱۵, ۱۴۰۱

      چه حس خوبی …چقدر خوبه که کنار هم می‌خوابن
      این یعنی وابستگی بهم
      دوست داشتنی هستن

  • پری ? فروردین ۱۵, ۱۴۰۱

    چه دوستداشتنی بودند در کنار هم قرار گرفتند آرام شدند

  • نازی فروردین ۱۶, ۱۴۰۱

    به به عالی بود

  • دیشدارادیدام فروردین ۱۶, ۱۴۰۱

    دیشدارادیدام دیشدارادیدام