سلبریتی هایی که نمی دانستید با خاندان های سلطنتی دوست هستند

سلبریتی هایی که نمی دانستید با خاندان های سلطنتی دوست هستند

اغلب مردم تصور می کنند اعضای خاندان های سلطنتی دنیا حلقه ی دوستان و آشنایان خود را دارند و به ندرت با افراد غیر سلطنتی می جوشند. با این حال، همیشه اینگونه نیست. اعضای خاندان های سلطنتی هم مانند هر فرد بزرگسالی به چند دوست نیاز دارند و گاهی یک سلبریتی هم در میان آن ها هست.

در ادامه از سلبریتی هایی خواهیم گفت که با اعضای خاندان های سلطنتی دنیا دوست هستند.

التون جان و پرنسس دایانا

دوستی پرنسس دایانا و التون جان شهره بود. جان در مراسمی که برای گرامیداشت یاد و خاطره ی پرنسس دایانا برگزار شده بود قطعه ای به نام «شمعی در باد» (Candle in the Wind) اجرا کرد. او همچنین در مستندی درباره ی دایانا نیز حضور پیدا کرد. نام این مستند «دایانا، مادر ما: زندگی و میراث او» (Diana, Our Mother: Her Life and Legacy) بود که در سال ۲۰۱۷ ساخته شد.

جیمز کوردن و پرنس هری

پرنس هری و جیمز کوردن، مجری تلویزیونی معروف، نزدیک به یک دهه است که با یکدیگر دوست هستند. دوستی آن ها از زمانی که هر دو به همراه خانواده شان از انگلیس به لس آنجلس نقل مکان کردند، مستحکم تر شده است. با وجود دوری همیشگی پرنس هری از رسانه ها اما این دوستی سبب شد او مصاحبه ای ۱۷ دقیقه ای با جیمز کوردن داشته باشد.

دیوید بکهام و پرنس ویلیام

دیوید بکهام و پرنس هری سال ها است که با یکدیگر دوست هستند. دیوید و همسرش، ویکتوریا بکهام در مراسم عروسی پرنس ویلیام و کیت میدلتون در سال ۲۰۱۱ و همینطور مراسم عروسی پرنس هری و مگان مارکل در سال ۲۰۱۸ حضور داشتند. دیوید و ویلیام بارها با یکدیگر ملاقات داشته اند، مثل زمانی که هر دو با پروژه ی المپیک لندن همکاری می کردند. بکهام رابطه ی خود با شاهزاده ی انگلیسی را یک «دوستی عادی» توصیف کرده است.

فردی مرکوری و پرنسس دایانا

کمتر کسی هست که از دوستی این دو چهره ی مشهور انگلیسی باخبر باشد: فردی مرکوری، خواننده گروه موسیقی راک «کویین» و دایانا، پرنسس ولز. به دوستی این دو تاکنون پرداخته نشده، احتمالاً به این خاطر که عکس مشترکی از آن ها نیست. سخت می شود گفت آن ها اولین بار چه زمانی با یکدیگر آشنا شدند اما احتمالاً بعد از رسانه ای شدن نامزدی دایانا با پرنس چارلز یا بعد از ازدواج این زوج، با یکدیگر آشنا شدند.

لئوناردو دیکاپریو و آلبرت دوم، پرنس موناکو

لئوناردو دیکاپریو و آلبرت دوم، پرنس موناکو با یکدیگر دوست هستند. با اینکه به نظر می رسد هیچ نقطه ی اشتراکی میان آن ها وجود ندارد، اما ستاره ی فیلم «تایتانیک» و شاهزاده ی موناکو هر دو عاشق محیط زیست هستند. آن ها در یک مراسم خیریه حضور پیدا کردند تا در رابطه با مشکلات زیست محیطی پول جمع آوری و آگاهی بخشی شود.

نیکول کیدمن و ملکه رانیا

نیکول کیدمن با رانیا العبدالله، ملکه اردن دوست است. بر اساس گزارشات، آن ها در یک ضیافت ناهار با یکدیگر آشنا شدند. این آشنایی به ایجاد یک رابطه ی دوستی میان آن ها انجامید که هنوز هم پا بر جا است.

لیدی گاگا و پرنس هری

لیدی گاگا و پرنس هری با یکدیگر وارد همکاری شدند تا ننگ و بدنامی که پیرامون صحبت درباره ی سلامت روان وجود دارد را از میان ببرند و از اینجا بود که دوستی آن ها آغاز شد. آن ها با همکاری یکدیگر مردم را به صحبت درباره ی مشکلات روانی خود تشویق کردند.

ریس ویترسپون و کیت میدلتون

ریس ویترسپون و کیت میدلتون در سال ۲۰۱۱ در جریان یک تور در لس آنجلس با یکدیگر آشنا شدند. دوستی آن ها زمانی جدی تر شد که همان سال کیت از ریس برای حضور در مراسم عروسی اش با پرنس ویلیام دعوت کرد. دوستی آن ها مستحکم تر شده و دوشس کمبریج چندی قبل یک هدیه ی تولد هم برای پسر ویترسپون که تنسی نام دارد، فرستاده بود.

تام هنکس و پرنسس دایانا

تام هنکس و پرنسس دایانا بارها با یکدیگر ملاقات داشتند که یکی از آن ها در مراسم افتتاحیه ی نمایش فیلم «آپولو ۱۳» در سال ۱۹۹۵ بود. تام هنکس پس از مرگ دایانا به همراه تعدادی از دیگر سلبریتی ها در مراسم خاکسپاری او شرکت کرد.

آنجلینا جولی و دوشس کامیلا

آنجلینا جولی و کامیلا، همسر پرنس چارلز، ولیعهد انگلیس، در حوالی زمان ساخت فیلم «مالفیسنت ۲» با یکدیگر دوست شدند. جولی در آن زمان در انگلیس زندگی می کرد و این موضوع باعث تقویت دوستی شان و مستحکم شدن رابطه ی آن ها شد.

ریانا و پرنس هری

در جریان سفر پرنس هری به منطقه ی کارائیب در سال ۲۰۱۶، او با ریانا در مراسمی در کشورش باربادوس آشنا شد و آن ها فوراً با یکدیگر گرم گرفتند. هری و ریانا ساعت ها با یکدیگر صحبت کردند، جهت آگاهی بخشی به مردم روی آنتن زنده ی تلویزیون تست اِچ‌آی‌وی دادند و بعد از آن به یک کنسرت رفتند.

منبع: brightside
بدون نظر

ورود