رهبر کره شمالی علاقه‌اش را به یکی از تیم‌های لیگ برتر انگلیس فاش کرد

رهبر کره شمالی علاقه‌اش را به یکی از تیم‌های لیگ برتر انگلیس فاش کرد

کیم جونگ اون، دیکتاتور کره شمالی بند را آب داده و علاقه اش را به تیم فوتبال منچستر فاش کرده است. آنتونیو راتزی، سناتور سابق ایتالیایی، مدعی است که دیکتاتور کره شمالی در حین «مکالمه هایی محرمانه» به او گفته که طرفدار یونایتد است.

گفته می شود کیم جونگ اون ۳۹ ساله طرفدار پر و پا قرص شیاطین سرخ است و به اسطوره فوتبال انگلیس، وین رونی علاقه خاصی دارد. طبق گزارش های منتشر شده در سال ۲۰۱۴، دیکتاتور کره شمالی خواستار پخش مسابقات منچستر یونایتد از تلویزیون دولتی این کشور شده بود.

راتزی ۷۴ ساله می گوید که در مکالمه هایی که در سال ۲۰۱۷ با کیم داشته، او از علاقه اش به من یونایتد گفته است. وقتی از راتزی پرسیده می شود که آیا کیم خودش را با بازیکنان منچستر یونایتد مقایسه می کرده یا نه، او پاسخ می دهد: «نه، کیم، کیم است. او همان یک نفر است.»

دیکتاتور کره شمالی

راتزی همچنین فاش کرد که دیکتاتور کره شمالی امیدوار است که پس از ظهور هان کوانگ-سونگ، ستاره تیم ملی کره شمالی، لیگ برتر انگلیس پر بشود از بازیکنان بااستعداد این کشور. هان ۲۳ ساله در آن زمان به طور قرضی در پروجا بازی می کرد و توجه ها را با بازی های خوب خود در آغاز فصل به خود جلب کرده بود.

این بازیکن تیم ملی کره شمالی که حالا بازیکن آزاد است برای تیم زیر ۲۳ ساله های یوونتوس و اخیراً هم برای تیم قطری الدهیل بازی کرده است. راتزی همچنین مدعی شده بود که هان تنها گوشه چشمی از استعدادهایی است که کره شمالی توانایی پرورش اش را دارد و به اعتقاد کیم جونگ اون این کشور دائماً در حال تحول است.

کیم جونگ اون بعد از مرگ پدرش، کیم جونگ ایل که از سال ۱۹۹۴ تا ۲۰۱۱ رهبری این کشور را بر عهده داشت، این جایگاه را به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

مقلد کیم جونگ اون می‌گوید که با وجود تهدیدهای جانی همچنان ادای او را در خواهد آورد

ادامه گمانه‌زنی‌ها درباره وضعیت سلامت کیم جونگ اون؛ آیا رهبر کره شمالی از بدل استفاده می‌کند؟

پیام تبریک ملکه بریتانیا به کیم جونگ اون به مناسبت روز ملی کره شمالی

منبع: Sport Bible
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود