مبارز ۵۷ کیلویی حریف ۱۷۵ کیلویی‌اش را با یک مشت به زمین می دوزد + ویدیو

مبارز ۵۷ کیلویی حریف ۱۷۵ کیلویی‌اش را با یک مشت به زمین می دوزد + ویدیو

در رویدادی که به مبارزه قفس اختصاص داده شده و با نام Epic Fighting Championship در روسیه برگزار می شود، مبارز شل و ول ۱۷۵ کیلویی توسط حریف لاغر و کوچک اندامش نقش بر زمین می شود. در این مسابقه آلکسی بِلیائف ۲۷ ساله با حریف ۱۸ ساله خود به نام ولادیسلاو پوپوف به مبارزه می پردازد.

این رویداد ورزشی به خاطر عدم برابری رقبا شهرت زیادی دارد. در برخی از مسابقات این رویداد گاهی یکی از مبارزها زن و دیگری مرد است و گاه حتی دو نفر با یک نفر به مبارزه می پردازند.

مبارزه قفس

در این مبارزه قفس، بلیائف ۱۷۵ کیلویی با رقیب ۵۷ کیلویی اش به مبارزه پرداخت. او علاوه بر برتری وزنی، ۲۰ سانتی متر هم از حریفش بلندتر بود. اما زمانی که بلیائف با مشت های پیاپی پوپوف رو به رو شد برایش غافلگیری بزرگی را به همراه داشت.

با این حال هیکل بلیائف به کمکش آمد و بیشتر مشت های حریف لاغر اندامش بر او کارگر نبود. در لحظه ای در راند اول بلیائف موفق می شود تا سر حریفش را بر روی زمین قفل کند. در همین لحظه، یکی از مربیان به درون قفس می پرد تا مبارزان را جدا کند. داور او را به عقب می راند اما در یک آن، پوپوف مشتی به صورت بلیائف حواله و او را نقش بر زمین می کند.

مبارزه قفس

بعد از آن، هم تیمی های بلیائف کمی به او می رسند و تر و خشکش می کنند و او در راند دوم مبارزه ی بهتری از خود به نمایش می گذارد و حریفش را به زمین می زند. در همین حین، به نظر می رسد مربی پوپوف یک جفت دستکش را به نشانه ی تسلیم به وسط رینگ می اندازد و همین وی را خشمگین می کند. بلیائف نهایتاً مبارزه را به نفع خودش به پایان می رساند.

پوپوف سال پیش یک مبارزه رسمی MMA داشت و طی آن، مبارزه را به سایمومین مادیف واگذار کرد. مدتی قبل تر نیز او همراه با رمضان امسادوئف به مقابله با ویتالی بایکوف رفتند. در آن مبارزه تیم دونفره ی پوپوف-امسادوئف پیروز میدان بود.

فیلم کامل مبارزه پپف و بلیائف را اینجا می توانید ببینید.

بیشتر بخوانید:

اولین مصاحبه سجاد غریبی بعد از بازگشت به ایران؛ روایت تمام ماجراها + ویدیو

منبع: Mirror
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۴ نظر

ورود