بازیگر نقش آرتور شلبی سریال «پیکی بلایندرز» در دنیای واقعی ۱۸۰ درجه با نقشش فرق دارد

بازیگر نقش آرتور شلبی سریال «پیکی بلایندرز» در دنیای واقعی ۱۸۰ درجه با نقشش فرق دارد

قیافه پل اندرسون که نقش آرتور شلبی را در سریال «پیکی بلایندرز» (Peaky Blinders) بازی می کند هیچ شباهتی به ظاهر این کاراکتر در این مجموعه تلویزیونی ندارد. آرتور، برادر بزرگ تر تامی شلبی (کیلیان مورفی) نقطه اتکایی در این سریال تولید BBC بوده و در فصل آخر نیز حضور خواهد داشت.

در قسمت پایانی فصل ۲۰۱۷ سریال، آرتور توسط یک خلافکار در مسابقه بوکس خفه می شود. اما خیلی زود از دنیای مرده ها باز می گردد تا لوکا چنگرتا را بکشد.

پیکی بلایندرز

آرتور که خشن ترین عضو خاندان شلبی است به خاطر مهارت های فوق العاده اش در مبارزه و همچنین علاقه به ایفای نقش «پلیس بد» زمانی که دیپلماسی جواب نمی دهد، شهره است.

به گزارش Sun، دین فارستر، هماهنگ کننده بدلکاران سریال در مورد پل اندرسون می گوید: «او از بازیگران مکتب متد اکتینگ است و به همین خاطر خودش را در نقش غرق می کند. ما یک صحنه دعوای خیلی خشن را برنامه ریزی کردیم. آن را با گوشی آیفون ضبط کردیم و برای کارگردان فرستادیم. پل در تمام صحنه به شدت در نقشش غرق شده بود.»

سریال پیکی بلایندرز

اما در زندگی واقعی پل کاملاً متفاوت است. سبیل قطور ندارد؛ گاهی ته ریش دارد و گاهی ریش کامل. از آن کلاه خاص هم خبری نیست. لهجه غلیظ بیرمنگامی پل اگرچه واقعی به نظر می رسد اما او اهل لندن است. وی علاقه ی خاصی به سلفی دارد و اغلب در سلفی هایش عینک آفتابی تیره به چشم دارد.

پل در سال ۲۰۱۷ در مصاحبه ای گفت که از این که کاراکترش نزد هواداران سریال محبوبیت پیدا کرده بود، غافلگیر شده است.

پل اندرسون

او در این باره گفت: «خیلی از مردم سریال را دوست دارند و من این را درک می کنم اما خیلی از مردم می گویند: “ما عاشق آرتور هستیم” و من این را متوجه نمی شوم. من به این خاطر از بازی کردن این شخصیت لذت می برم که او تک بُعدی نیست. او خشن است و سرسخت اما این تنها ویژگی او نیست. درونش کشمکشی برپاست.»

پل اندرسون

او درباره ی کاراکتر آرتور اضافه می کند: «من فکر می کردم او در فصل ۲ کشته شود چرا که همه پل ها را پشت سرش خراب کرده و کلی تباهی و نابودی به بار آورده بود.»

بیشتر بخوانید:

۸ واقعیت جالب و کمتر شنیده شده در مورد سریال Peaky Blinders که نمی دانستید

تریلر هیجان انگیز فصل ششم سریال Peaky Blinders منتشر شد + ویدیو

کیلیان مورفی از احساس غریبش درباره فصل آخر سریال «پیکی بلایندرز» می‌گوید

منبع: The Sun
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود