۱۰ حقیقت خواندنی درباره خاندان سلطنتی انگلیس که نمی دانستید

۱۰ حقیقت خواندنی درباره خاندان سلطنتی انگلیس که نمی دانستید

درباره ی خاندان سلطنتی انگلیس و زندگی اعضای آن تا به حال زیاد صحبت شده اما آیا مطمئن هستید که همه چیز را درباره ی آن ها می دانید؟ با چند حقیقت جالب درباره ی خاندان سلطنتی انگلیس همراه باشید.

۱- اجازه ندارند مونوپولی بازی کنند

بازی مونوپولی در تفریحات خاندان سلطنتی انگلیس جایی ندارد. عجیب به نظر می رسد اما آن ها اجازه ندارند مونوپولی بازی کنند تا آرامش خانواده به هم نریزد. پرنس اندرو، پسر ملکه انگلیس در سال ۲۰۰۸ در مصاحبه ای گفت این بازی خانوادگی را در خانواده ی آن ها شرورانه می دانند.

۲- کیت میدلتون اولین عروس خاندان سلطنتی انگلیس است که مدرک دانشگاهی دارد

کیت میدلتون فارغ التحصیل رشته تاریخ هنر از دانشگاه سن اندروز ِ انگلیس است. همسر او پرنس ویلیام هم در این دانشگاه درس خوانده و در واقع آن ها با یکدیگر هم‌دانشگاهی بودند. مگان مارکل هم دومین عروس خاندان سلطنتی انگلیس دارای مدرک دانشگاهی محسوب می شود. او در دانشگاه نورث وسترن ِ آمریکا در رشته ی تئاتر و مطالعات بین الملل تحصیل کرده است.

۳- پرنس چارلز پیش از ازدواج با پرنسس دایانا، با خواهر او، سارا در رابطه عاشقانه بود

پرنس چارلز در بیست و چند سالگی رابطه عاشقانه ی کوتاهی با سارا اسپنسر، خواهر بزرگ تر پرنسس دایانا داشت. این رابطه سبب آشنایی پرنس چارلز با همسر آینده اش، پرنسس دایانا شد، با آنکه آن ها ۱۲ سال با یکدیگر اختلاف سنی داشتند. اینطور که گفته می شود، سارا چارلز را در خانه ی آبا و اجدادی اسپنسرها، عمارت آلتورپ، با دایانا آشنا کرد.

۴- خاندان سلطنتی انگلیس به ایمیل های طرفداران خود پاسخ می دهند

گرچه تضمینی برای دریافت پاسخی شخصی نیست، اما موارد زیادی وجود داشته که اعضای خاندان سلطنتی انگلیس به ایمیل های هواداران خود پاسخ داده اند. ملکه روزانه نزدیک به ۳۰۰ ایمیل از سوی هواداران خاندان سلطنتی دریافت کند و یک دستیار مخصوص دارد که اطمینان حاصل می کند هواداران پاسخی فوری و درخور برای سؤالات خود دریافت کنند.

۵- پرنسس دایانا زمانی معلم بود

دایانا پیش از پرنسس شدن، شغل های مختلفی در رابطه با کودکان را تجربه کرده بود. اولین شغل او پرستاری بچه بود. او در ازای ساعتی ۵ دلار، در بازی کردن به بچه ها کمک و از آن ها مراقبت می کرد. با این حال، وقتی با پرنس چارلز آشنا و با او وارد رابطه عاشقانه شد، در مدرسه ای در انگلیس معلم مهدکودک بود.

۶- بی دلیل نیست که ملکه الیزابت همیشه رنگ های تند می پوشد

تا به حال به این فکر کرده اید که ملکه الیزابت دوم چرا همیشه با لباس هایی به رنگ تند و فسفری در ملأعام حاضر می شود؟ مانند کلاه هایش که بسیار جالب توجه می کنند، رنگ لباس های ملکه هم انتخابی از جهت مد و استایل نیست. در حقیقت علتش آن است که ملکه باید در هر جمعی از بقیه متمایز باشد تا سریع و به راحتی قابل تشخیص باشد.

۷- ملکه الیرابت دوم یک دفتر مخصوص برای لباس هایش دارد

با توجه به زیاد بودن تعداد لباس های ملکه، عجیب نیست که او دفتر مخصوصی برای لباس هایش داشته باشد. یکی از کارمندان ملکه، آنجلا کلی، گزارش لباس هایی که ملکه به تن می کند را در این دفتر مخصوص ثبت می کند و طراحان لباس ملکه را برای آماده کردن لباس هایی زیبا و منحصر به فرد برای او راهنمایی می کند. با این کار ملکه یک لباس را بیش از حد تکرار نمی کند.

۸- پرنس چارلز خودش خمیردندانش را فشار نمی دهد

به گفته ی سرپیشخدمت سابق پرنسس دایانا، پل بارل، پرنس چارلز سبک و سیاق خاص خود را برای زندگی دارد. بارل در اینباره گفته: «لباس های خواب پرنس چارلز هر روز صبح باید اتو شوند، بندهای کفشش را هم باید اتو کنند. دریچه ی وان حمامش باید در حالت خاصی قرار گیرد، و دمای آبی که با آن حمام می کند هم باید دقیقاً ولرم باشد.» بارل همچنین گفته: «پرنس چارلز پیشخدمت هایی هم دارد که هر روز صبح یک و نیم سانتیمتر خمیر دندان روی مسواکش می گذارند.»

۹- مردان خاندان سلطنتی انگلیس در زمان زایمان همسرشان حضور نداشتند

وقتی پرنس چارلز در سال ۱۹۸۴ به دنیا آمد، پدرش پرنس فیلیپ مشغول بازی اسکواش بود. البته مردان خاندان سلطنتی حالا اهمیت بیشتری برای این مسأله قائل هستند و حتماً در زمان تولد فرزندشان در اتاق زایمان حضور می یابند.

پرنس چارلز در هنگام تولد پرنس ویلیام گفته بود: «خیلی شاکر هستم که توانستم تمام مدت پیش دایانا باشم چون باعث شد در نهایت احساس کنم سهم زیادی در فرآیند تولد داشتم.»

پرنس ویلیام هم در هنگام تولد پسرش، پرنس جورج در سال ۲۰۱۳، در کنار همسرش، کیت میدلتون حضور داشت.

۱۰- پرنس هری کابوی بود

پرنس هری پس از فارغ التحصیلی از کالج ایتن در سال ۲۰۰۳، به دنبال علاقه اش به اسب ها رفت و به عنوان کابوی در یک مزرعه پرورش اسب مشغول کار شد.

منبع: brightside
یک نظر

ورود

  • Ehsan فروردین ۱۴, ۱۴۰۱

    کلا ملکه و شوهرش خیلی اذیتن مخصوصا شوهرش